Hirdetés

2018. november 18., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) t72killer


t72killer
(Jómunkásember)
LOGOUT blog (1)

1000 dodós nettó alapáron kevés ez a VRAM:( 16GB dukált volna a csúcsmodellnek.

"A win98 biztonságos, ui már vírust sem írnak rá 10 éve."

(#2) Fred23


Fred23
(PH! kedvence)

Unalmas.
Nvidia RTX 2080 Ti launch event at Gamescom 2018.

DirectX Raytracing kapcsán nem arról volt szó, hogy egyelőre semmi értelme, mert túl lassú mindenen?

MCBASSTION: Talán kiad egy emeltebb órajelű Vega 64-et folyékony nitrogén hűtéssel. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#3) zzola


zzola
(PH! félisten)

:C

(#4) MCBASSTION


MCBASSTION
(fanatikus tag)

Vajon amd erre mit lep? 🤔

windows7sins.org

(#5) MaxxDamage válasza t72killer (#1) üzenetére


MaxxDamage
(PH! nagyúr)
LOGOUT blog

Legalább!
Mire ide ér + ÁFA/egyéb rá jön...szép kis ára lesz...

MD
L

Szakmai kérdésekre Privátban nem válaszolok....!◄►Eladó: AMD 64 3000+ (2 db)◄►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."

(#6) Tigerclaw


Tigerclaw
(PH! kedvence)

Ez most egy alternatív termékcsalád lesz az Nvidia palettáján vagy ez az új gaming széria?

Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

(#8) gézu válasza MCBASSTION (#4) üzenetére


gézu
(PH! addikt)

Bezsákolja a konzolpiacot és röhögve végignézi, ahogy a pc-gaming belefullad az eszeveszett áraiba.

No need passport on the border of insanity...

(#9) san01 válasza MCBASSTION (#4) üzenetére


san01
(PH! addikt)

Őőőőőő, semmit?

HTC U11 | Origin: Captain_Adamica

(#10) dergander


dergander
(PH! addikt)

Amit meg kell venni azt megvesszük... kerül amibe kerül 2080Ti-t a gépbe :)

(#11) MaxxDamage válasza NewHope88 (#7) üzenetére


MaxxDamage
(PH! nagyúr)
LOGOUT blog

Annyit nem adok ki VGA-ra...inkább 2db 1080 vagy 1 1080 Ti (használtan)
300k a max. amit kiadok VGA-ra, de ha vissza jön RMA-ból a 980 Ti Matrix kártyám (felrakom rá a Bitspower blokkot)...és az is elég lehet még egy darabig FHD-ban (remélem) , ha cash térítés lesz, akkor vennem kell majd másikat...(vízes blokkot nem hagyom veszni)

MD
L

Szakmai kérdésekre Privátban nem válaszolok....!◄►Eladó: AMD 64 3000+ (2 db)◄►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."

(#12) bobalazs válasza dergander (#10) üzenetére


bobalazs
(PH! addikt)

Akkor ezt egy az egybe elmondhatjuk hogy akinek windows 8.1-e van vagy régebbi windowza az felejtse el az új vga szériát, illetve a raytracinget?

(#13) Tyrel


Tyrel
(senior tag)

Hát én végignéztem a live event stream-et, de ez a RayTracing-es dolog elég felemás volt... Alapvetően elég szép meg jó meg minden, de sok összehasonlítást csináltak és kb. mindegyiknél az volt az érzésem, hogy az "RTX OFF" azaz a RayTracing nélküli jelenet rondább mint amilyen valójában lenne.

Arra gondolok, hogy pl. tükröződések, fényhatások megoldására azért a klasszikus raszterizációs renderelésben is elég sok trükköt csináltak már, amikkel elfogadható eredményt kapunk. Persze nem olyan szép mint RayTracing-el, de a demójuk tökre nem ezt sugallta, hogy szebb vele... ők úgy mutatták be mintha az új RTX videokártyák és a RayTracing-jük nélkül azok az effektek, tükröződések, soft shadow-k és társaik egyáltalán nem léteznének.
Az "RTX OFF" állapottal egyszerűen csak kikapcsolták a RayTracing-el számolt effekteket, de nem tették a helyükre azokat, amikkel eddig meg voltak oldva...

Ill. egy jelenetre emlékszem, ott egy ház belsejét mutogatták ahogy az ablakon besütött a nap, és az hogyan világította meg a szobát... na ott volt 3 állapot, nem csak RTX ON és OFF, hanem valami 'klasszikus' fényszórási megoldás is (nem emlékszem mi volt a neve), de az is észrevehetően szarul volt implementálva.
Elég megnézni egy Witcher 3-at, ott a házak belső terei nem voltak olyan atom bénán megvilágítva mint ahogy az nVidia demója szerint eddig lehetett őket, pedig tökre nincs benne RayTracing.

Long story short, elég megtévesztő, hazudós demo volt ez. Úgy állították be a RayTracing-et mintha valami eddig teljesen nem létezőt és lehetetlent hozna be a játékok látványvilágába, pedig ez az esetek 90%-ban nem így lesz. (kivéve pl. egymásba fordított tükrök) Egyszerűen csak szebbek lesznek bizonyos effektek, de nem teljesen újak.

Kb. mint a tesszeláció, amíg nem létezett, előtte is voltak szép 3D modellek játékokban, csak vele még szebbé lehetett tenni őket... Viszont ha a tesszelációt úgy demózták volna ahogy most a RayTracing-et, akkor kb. azt kellett volna állítaniuk, hogy a tesszeláció feltalálása előtt minden játék 2D-s volt, ami nyilván nem igaz.
Értitek mi volt a bjaom ezzel az egésszel? Too much bullshit...

A másik dolog amiről egyáltalán nem esett szó a demó alatt, hogy ha nem számolják így trükkösen össze a TFLOP-okat, és adogatnak össze mindent, mondván 5x meg 10x gyorsabbak a Pascalok-nál... Ha egy játékban nincs RayTracing (vagy helyettesíthető az eddigi, csúnyább effektekkel), értsd. ha az RTX modult nem használja a játék semmire sem... akkor valójában mennyivel gyorsabbak a Pascaloknál? Gyanús hogy erről mélyen hallgattak.

A referencia kártyadesign viszont kifejezetten tetszik. :)

P.S.: egyébként nem fog most mindenki rohanni RTX kártyákat venni, a RayTracing-képes hardverek piaci penetrációja minimális lesz még évekig... és amíg ez így van addig a játékokban sem fogják gyökeresen integrálni őket, csak pár fisz-fasz eye-candy effektre használják majd, kb. pont mint ahogy a HairWorks-ot vagy épp a PhysX-et (utóbbi talán jobb példa). Ezért a kis semmiért megvenni egy drága új videokártyát tökre nem éri meg, a "nyers ereje" lenne a lényeg, azt pedig valójában nem mutatták be... Az nVidiát meg ismerjük már mint a rossz pénzt, boldogan kérkednek ők mindennel amivel csak lehet...

[ Szerkesztve ]

(#14) Duck663


Duck663
(fanatikus tag)

Hát ez semennyire sem volt meggyőző. Nézzük meg mondjuk a GRID 2 autótükröződéseit, az is van ilyen minőségű, miközben nem nyírja ki a tempót. Árnyékokat, global illut meg láttunk már szép megjelenítést, nem volt semmi extra. Ami viszont engem kifejezetten zavart, az a tűz és robbanások textúraminősége (BF5).

[ Szerkesztve ]

Egy VEGA mindenek felett, na jó, majd a VEGA 20! :) Igen, Win7-et használok, hogy ez büntetés lenne? Nem nagyobb, mint a Win10.

(#15) Balika911 válasza Tyrel (#13) üzenetére


Balika911
(PH! nagyúr)

Én csak azt a részt láttam, amelyikben az ablakban tükröződő lángokat kapcsolták ki/be, és ugyanez volt az érzésem, amit írtál.

Számomra a hírek/specifikációk alapján nem egy nagy truváj ez a generáció. Vagyis jó kártyák, csak nekem nem érnek ennyit. Ha lesz árcsökkenés. akkor egy 2080 még aktuális lehet később.

[ Szerkesztve ]

(#16) Luskan


Luskan
(tag)

Akit érdekel a videó: https://www.twitch.tv/videos/299680425?t=01h52m23s

3 óra 35-nél ér véget az előadás.

Sok mindent szerintem túllihegtek, például amikor battlefield esetén az ember szemén is tükröződött a robbanás. Egy 0,5 másodpercig tartó esemény egy olyan kis felületen. Biztos hogy ki kell számolnia az ilyen eseteket is a GPU-nak?

(#17) Sárkányvölgy


Sárkányvölgy
(senior tag)

Ahogy nézem ez nem csak 4K-ra, de radiátornak is fasza a téli hidegben (265W TDP) :DD

Üdv, Sárkány

(#18) b. válasza Duck663 (#14) üzenetére


b.
(PH! kedvence)

Csak ez valós idejű számítás, nem előre letárolt render.
A tűz és az egész raytracing szerintem baromi látványos és jól kinéző cucc, főleg BF5 alatt káprázatos volt látni az ablaküvegen ás a vízben valamint a kocsi oldalán a tükröződést és a fényvisszaverődést-.. AZ is jól nézett ki, ahogy a füst beborította az utcát és árnyékolta az egész játékteret.

Sárkányvölgy : 60 wattot le kell venni belőle a virtual link miatt. Közel sem ennyit esznek. olvasd el a cikket. :)

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) PSN: Wijberto: Xbox Live : Tiboa

(#19) Tyrel válasza Sárkányvölgy (#17) üzenetére


Tyrel
(senior tag)

Na pont ez az, hogy nem derült ki, hogy érdemben jobb-e 4K-ra mint pl. egy 1080 Ti...

Csak az derült ki hogy van benne egy bazi nagy modul aminek a számítási teljesítményét ha hozzáadogatják a shaderekéhez akkor nagyon nagy számok jönnek ki, de a játékok döntő többsége vagy egyáltalán nem fogja használni ezt a modult, vagy csak tök nélkülözhető eye-candy effektekre... a modul nélkül meg mennyivel jobb egy Pascal-nál? Erre nem adtak választ, gyanús hogy nem véletlen...
Nekem gyanús hogy amennyivel valós körülmények közt gyorsabb lesz azt nagyrészt az új memória fogja hozni...

Persze lehet azt mondani hogy a RayTracing a jövő és majd 1-2-3 év múlva mekkora király lesz ez a hardver mert akkor már csinálnak majd olyan játékokat amiknek gyökeres alkotóeleme a RayTracing, nem csak utólag lett beledobva, és fú milyen fasza lesz hogy azokat is tudja futtatni...
...igen...
...meg lehet nézni az AMD hová jutott azzal hogy mindig a "jövőnek" fejlesztett GPU-kat...
Kezdjük pl. ott hogy azokhoz a játékokhoz 8GB VRAM tökre nem lesz elég, de esélyes hogy a 10 GigaRay/sec sem...

[ Szerkesztve ]

(#20) Silenc3Hun válasza b. (#18) üzenetére


Silenc3Hun
(őstag)

A BF5-os demóban már nagyon túlzás volt tolva a tükröződés, jól nézett ki, de teljesen valótlannak hat

Magukhoz a kártyákhoz nem tudok mit mondani, brutális áruk van, a kisebbekre majd kíváncsi leszek, de egyelőre marad a 1050

Xiaomi Redmi Note 4 | Xbox ONE | Xbox 360E | Lenovo ThinkPad X230

(#21) Imre9211 válasza MCBASSTION (#4) üzenetére


Imre9211
(kvázi-tag)

Le :DDD

Roxalorox

(#22) REIT


REIT
(őstag)
LOGOUT blog

Elég jól tippeltem, hogy a RayTracing lesz az a feature, amivel eladható lesz az új generáció. Telitalálat! :))

(#23) [CsuCsu] válasza Tyrel (#19) üzenetére


[CsuCsu]
(senior tag)

A 4K-t milyen beallitasok mellett definialod, illetve milyen reszletessegu grafikus motor eseten?

Raytracing mellett valoszinuleg nem lesz eleg a legtobb jatek eseten. De ez a 'viszi-e a 4K-t' nem egy merheto tulajdonsag, ugyanis teljesen a grafikus motortol, jatek reszletessegetol es beallitasoktol fugg. Mindig lehet olyan effektet irni, ami meg 1080p eseten is ket vallra fekteti a legnagyobb vasat. Ez a raytracing is elkepzelhetoen ilyen egyebkent.

[ Szerkesztve ]

(#24) Sárkányvölgy válasza b. (#18) üzenetére


Sárkányvölgy
(senior tag)

Persze-persze, ezt már az amd-nél is hallottuk ;]
Várjunk egy tesztet, majd kiderül.

#19 Sírva is fakadnék, ha ekkor teljesítménnyel nem bírna el 4K-t stabil 60 FPS-el bármilyen játékról is legyen szó.

[ Szerkesztve ]

Üdv, Sárkány

(#25) iguana válasza Tyrel (#19) üzenetére


iguana
(őstag)

nah, ugyanezt akartam írni. nem vagyok a fejlődés ellen, meg nem károgok, hogy minek ez új fícsör, amely lassan gumicsont lesz (kétségünk ne legyen, hogy kihasználva "értelmesen" talán a következő generációban lesz), de szerintem a legtöbbeket az érdekelne, hogy pl. 4k-ban mennyivel több teljesítményt tud nyújtani.
addig ez csak játék a szavakkal, meg a számokkal.

14 pár márkás bokazokni. (fícsör:antistatic, 100% pamut, jól szellőző, húzva térdig ér)

(#26) carl18


carl18
(őstag)

Én is arra leszek kíváncsi hogy csak Ray Tracinba fog a remekelni az új generáció ? :D

Egy Sima Crysis 3-ban hol lesznek egy Titan XP-hez képest? Esetleg GTX RTX 2080 vs GTX 1080TI.
Eddigi infok szerint ilyen téren nem fognak annyira oda verni az új kártyák. A Ray Tracingra vannak kihegyezve :D

Hasíts bele! :D

(#27) Duck663 válasza b. (#18) üzenetére


Duck663
(fanatikus tag)

Hát nem tudom mit láttál, de pl a GRID 2 esetében folyamatosan változik amerre mész az autóval, látod az egész tükröződését dinamikusan. Igen van olyan ahol időnként látod ugrani a tükröződést ez pont nem olyan Sőt mondok jobbat, jó maga a játék tré, de a megvalósítás nem, DiRT Showdown, ott a tűzijáték, a fel-fellobbanó lángok is tükröződnek! :DDD Az üveg visszaverődése és közben az átlátszósága kétségtelenül szép volt, de kb ennyi. Az úton lévő víz tükröződésre is láttam már szép megoldást, de most passzolom a kérdés, hogy melyik volt az a játék.

Egy VEGA mindenek felett, na jó, majd a VEGA 20! :) Igen, Win7-et használok, hogy ez büntetés lenne? Nem nagyobb, mint a Win10.

(#28) Sárkányvölgy válasza Duck663 (#27) üzenetére


Sárkányvölgy
(senior tag)

A Crysis 3 nálam még mindig etalon. Kevés szebb játék van.
Szubjektív vélemény

Üdv, Sárkány

(#29) Dareiosss


Dareiosss
(senior tag)

Ennyit arról, hogy majd jönnek az új kártyák és lenyomják az árakat, 500 dodo azt jelenti, hogy 200 k ft alatt itthon nem lesz 2070. Így pedig nem lesz 40-50 ezres 1060. mint ahogy sokan szerették volna.

(#30) PR0JECTNR56


PR0JECTNR56
(PH! addikt)

Jöhetnek a játéktesztek és az MXM verziók. :K

(#31) Amerigo57


Amerigo57
(kvázi-tag)

Bízom benne , hogy a GTX 1080Ti és a GTX 1070Ti kártyák árai nagyot zuhannak.

Reménykedjünk a bányászokban. :D

(#32) Z10N válasza b. (#18) üzenetére


Z10N
(PH! addikt)

Nem. Jol mondta. Neked kene ujbol elolvasni.

"A TDP keret szempontjából most fontos kiemelni, hogy a VirtualLink által biztosítható 60 watt ebből kerül leemelésre, vagyis ha ezt a felhasználó igénybe veszi, akkor a GPU-nak annyival kevesebb energia juttatható. Emiatt a gyártói modellek TDP kerete akár sokkal több is lehet, hogy a VirtualLink használata mellett se lassuljon igazán a grafikus vezérlő."

[ Szerkesztve ]

# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"

(#33) Tyrel válasza Duck663 (#27) üzenetére


Tyrel
(senior tag)

Igen pont ez az, hogy ezeket az effeketeket ügyes/okos emberek már létező játékokban mind megoldották úgy, hogy ránézésre nem tudod megmondani mennyire valósághű vagy épp valótlan az effekt. Jó persze lehet hogy pl. homályos kicsit vagy akármi, de nincs is alatta egy nagy dedikált hardver ami csak annak a számításával foglalkozik... ha lenne, már nem tudnád megmondani arról sem, hogy valósághű-e...

Ehhez már csak hozzá kell tenni, hogy az eddigi szép megoldások mind általános shadereken futtotak, nem dedikált feldolgozókon, tehát ha azokból az általános számolóegységekből tettek volna többet a GPU-kba ugyan így megkaphattad volna a szebb képi világot, csak épp "dead weight" nélkül. Ha a fejlesztő akarta volna befoghatott volna mondjuk a fél GPU-t tükröződést számolgatni, ha meg nem, akkor használhatta volna őket másra... ezzel az RTX-el viszont vagy befogja a GPU felét tükröződések számolgatására... vaaagy nem csinál vele semmit, me másra nem jó.

Félreértés ne essék, nagyon jó dolognak tartom a Ray Tracing-et, de nem így. Sztem ez egy rossz implementáció és csak akkor fognak vele komolyabb sikereket elérni ha rendesen és rendszeresen megkenegetik a fejlesztőket... ami eddig működött, mert csak az AMD volt az ellenfelük, ők meg nem tudták felvenni velük ezt a harcot...
...de jön az Intel.

[ Szerkesztve ]

(#34) - = Zk = -


- = Zk = -
(PH! félisten)

arra jó, hogy "olcsón" vegyek 1080/Ti-t :))
minden másra ott a Re_Shade számomra... persze ahol tudom használni

(#35) ForRedGlory


ForRedGlory
(PH! nagyúr)

Faxa... Mestersegesen feltoltak az arat, hogy nehogy bent ragadjon sok 1080TI... Aztan, ha urul a raktar, ennek is lemegy az ara elfogadhatora.

[ Szerkesztve ]

*** powered by OnePlus 6T

(#36) - = Zk = -


- = Zk = -
(PH! félisten)

Abu, ez kimaradt.. vagy legalábbis is infó...

" Vissza a csúcskártyához: a 2080 Ti-t továbbra is 4K játékokhoz ajánlják, főleg akkor, ha stabilan 60 fps képfrissítés fölé mennénk. A Gamescomon bemutatott Infiltration című élő demóban egyetlen Turing alapú GPU stabil 60 fps mellett renderelt 4K felbontásban, szóval fog ez menni. Mellesleg Huang szerint 78 fps-nél járt a számláló, egyszerűen csak a színpadi kivetítő nem bírt többet. Ugyanez a demó GTX 1080 Ti-n csak 30 fps-t tudott. "

másik oldalról csórtam... hasznosnak vélem a magam részéről...

[ Szerkesztve ]

(#37) Dilikutya válasza bobalazs (#12) üzenetére


Dilikutya
(PH! félisten)

Azokat már eddig is el kellett volna felejtened, ha akartál DirectX 12-t használni. Egyébként is egyre-másra szűnik meg azokhoz a támogatás. De nem is értem, miről beszélünk, ingyen lehetett két éve frissíteni Windows 10-re. Kár szabadságharcost játszani, a Windows 10 egy jó, stabil rendszer.

Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)

(#38) Duck663


Duck663
(fanatikus tag)

(#19) Tyrel: Az nv abból a szempontból jól csinálja, hogy nem lép vissza, mint történt pl az R600 idejében. Meghagyja legalább az előző generáció teljesítményét, miközben új irányok kihasználására teremt lehetőséget. Szerintem a sávszélesség az aggasztóbb kérdés, nem a VRAM mennyisége.

(#28) Sárkányvölgy: Kétségtelen, hogy a Crysis 3 nagyon szép lett, annak valami demójában mutogattak valami hiper-szuper tükröződést, meg global illut, de játék közben nem figyeltem. :)

(#33) Tyrel: Igaz, jön az Intel, de nem igazán tudjuk merre tartanak majd. Én azt sem hagynám figyelmen kívül, hogy az AMD a konzolszállító, ha oda nem kerül be (PS5-be mondjuk), akkor max extra fícsörök lesznek, néhány játékban, a fejlesztők nem fognak vele komolyabban foglalkozni. No és azt sem tudjuk, hogy Koduri nélkül, az AMD-nél mire mennek. Nekem egy kicsit gyanús ez a csend. VEGA 10-en kívül nem jött semmi abból a GPU családból, a 20 jön majd valamikor, de az nem kifejezetten játékosoknak, a 10 tervezésének befejezése óta pedig nagyon-nagyon sok idő eltelt.

(#36) - = Zk = -: "A Gamescomon bemutatott Infiltration című élő demóban egyetlen Turing alapú GPU stabil 60 fps mellett renderelt 4K felbontásban, szóval fog ez menni. Mellesleg Huang szerint 78 fps-nél járt a számláló,"
Hát az nem olyan sok. Egy RX580-on 2560*1440-es felbontáson 31-48 között mocorog. Most futtattam le. Annyi, hogy nincs TAA. Ha meg a 1080Ti csak 30-at tud akkor ott valami sumákság van.

Egy VEGA mindenek felett, na jó, majd a VEGA 20! :) Igen, Win7-et használok, hogy ez büntetés lenne? Nem nagyobb, mint a Win10.

(#39) - = Zk = - válasza Duck663 (#38) üzenetére


- = Zk = -
(PH! félisten)

honnan szedhető a demo? leszedném én is, megnézem FHD-ban a 1070 mit tud

(#40) Dilikutya válasza Duck663 (#38) üzenetére


Dilikutya
(PH! félisten)

A 3840*2160 8294400 képpont, a 2560*1440 pedig 3686400. Tehát ha az RX580 utóbbi felbontáson tud ennyit, a 1080Ti-nek lehet reális a 30, éppen csak 2,25x akkora felbontást kell számolnia.

Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)

(#41) copass válasza Tyrel (#13) üzenetére


copass
(PH! kedvence)

a játékokban bake-elt fények vannak, tehát előre le van számolva a GI, fake tükröződés van.

"amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis."

(#42) Duck663 válasza - = Zk = - (#39) üzenetére


Duck663
(fanatikus tag)

Van ez az "Epic Games Launcher" én azt szedtem le, abban letöltöttem a demot és csináltam egy saját verziót. Vulkan verziót is akartam, de folyton crashelt valamiért, így azt feladtam. Valahol találkoztam vele a neten, de az csak 1280*720-as felbontásban futott. De jó, mert így be tudtam állítani egyéni felbontást és ki tudtam kapcsolni a TAA-t. :)

[ Szerkesztve ]

Egy VEGA mindenek felett, na jó, majd a VEGA 20! :) Igen, Win7-et használok, hogy ez büntetés lenne? Nem nagyobb, mint a Win10.

(#43) - = Zk = - válasza Dilikutya (#40) üzenetére


- = Zk = -
(PH! félisten)

..és ugye a TAA nem volt bekapcsolva... gondolom nV prezentáción csak nem kapcsolnak ki 1-2 lassítót :B

[ Szerkesztve ]

(#44) Ragnar_


Ragnar_
(őstag)

Úgy látszik ez lesz a jövő egy ideig, a hibrid raszter/Raytracing grafika. Amit a bemutatókon láttam az tetszett. Nem minden RT és megy 30 FPS-el, hanem csak a reflection, vagy az árnyékok, vagy a GI, AO, ez így eléggé jól skálázható valószínűleg. Viszont ugye konkrétumok még nem voltak, hogy pl. mit jelent ha egy 2070-en bekapcsolom mondjuk BF5-ben vagy Metro Exodus-ban az RTX effekteket, mennyivel változik a teljesítmény stb, bár valószínűleg lesznek majd tesztek rövidesen.

Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming

(#45) Duracellm...


Duracellm...
(PH! kedvence)

Ez most nem gerjesztett be, mert se 2x8 pin tápigénnyel, se a befelé szellőző jószággal nem tudok lépést tartani és talán még a kártya hossza is nőtt.

Remélem elég jó lesz RT nélkül is. :)

Döglött róka bőre 1x, 2x, 3x..

(#46) fules:))


fules:))
(őstag)

Ha összesítenem kellene, a prezentáció tipikus Nvidiás lett, a hardver meg inkább olyan AMD-s.
Olyan technológiára fókuszál ami még sehol nincs a jelenben, beáldozva ezzel a nyers teljesítményt és az energiahatékonyságot. Ígérnek egy csomó játékot, amiben már lesz valamiféle ray tracing, csak aztán nehogy az legyen, hogy megállnak 8 játéknál, mint a Mantle (mondjuk annak a lényege épp az volt, hogy felébressze a Khronos Groupot és a Microsoftot mély álmukból).
Ha bejön nekik, akkor tovább arathatnak a GPU piacon, ha nem, akkor pedig egy relatíve nagy lehetőség állhat az AMD előtt.

[ Szerkesztve ]

(#47) Duck663 válasza - = Zk = - (#43) üzenetére


Duck663
(fanatikus tag)

A TAA nem lassít sokat, de nem szeretem ezeket a képelmosó eljárásokat, zavar a mosottas kép.

Egy VEGA mindenek felett, na jó, majd a VEGA 20! :) Igen, Win7-et használok, hogy ez büntetés lenne? Nem nagyobb, mint a Win10.

(#48) Duck663 válasza - = Zk = - (#39) üzenetére


Duck663
(fanatikus tag)

Itt az én verzióm. [link] Egy hétig elérhető. 2560*1440 és nincs semmilyen AA! Remélem kisebb felbontáson is elindul.

Egy VEGA mindenek felett, na jó, majd a VEGA 20! :) Igen, Win7-et használok, hogy ez büntetés lenne? Nem nagyobb, mint a Win10.

(#49) - = Zk = - válasza Duck663 (#48) üzenetére


- = Zk = -
(PH! félisten)

meglesem, köszi...

(#50) Duck663 válasza - = Zk = - (#49) üzenetére


Duck663
(fanatikus tag)

Nincs mit.

Egy VEGA mindenek felett, na jó, majd a VEGA 20! :) Igen, Win7-et használok, hogy ez büntetés lenne? Nem nagyobb, mint a Win10.

Copyright © 2000-2018 PROHARDVER Informatikai Kft.