Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • brd

    nagyúr

    válasz camper #20 üzenetére

    [...] akiket többé kevésbé egy irányba kell terelni.

    Nem, nem kell. Egy taxinak a személyszállítás a feladata. Természetesen vannak alapvető elvárások, amelyeket már írtam, de a rendelkezés ezeken feleslegesen túlmutat, emiatt feleslegesen drágítja a szolgáltatást, amely ezzel nálam elérte, hogy ne akarjam már igénybe venni.

    A Tesco/kút/bank teljesen más, ott a szolgáltatás része a ruházat, mert hatása van a nyújtott szolgáltatás minőségére. Egy kereskedelmi egységben fontos, hogy könnyen elkülöníthetőek legyenek a dolgozók, pl. a segítségnyújtás és kicsit a reklám miatt is, ugyanez a kúton. Egy bankban pedig fontos, hogy egy átlag betérő VIP-nak, megtisztelve érezze magát, amikor belép a "pénz szentélyébe". Egy taxinál az a szolgáltatás, hogy elvisz A-B-be, erre nincsen hatással a sofőr öltözete, vagy az autó kora. Persze, még1x mondom, lehetnek spec. esetekben extra igények, de azok ritkák, felesleges ezek miatt általánosítani (és emiatt drágítani) a megjelenést.

    The only real valuable thing is intuition.

Új hozzászólás Aktív témák