- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- iPhone topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
brd
nagyúr
[...] akiket többé kevésbé egy irányba kell terelni.
Nem, nem kell. Egy taxinak a személyszállítás a feladata. Természetesen vannak alapvető elvárások, amelyeket már írtam, de a rendelkezés ezeken feleslegesen túlmutat, emiatt feleslegesen drágítja a szolgáltatást, amely ezzel nálam elérte, hogy ne akarjam már igénybe venni.
A Tesco/kút/bank teljesen más, ott a szolgáltatás része a ruházat, mert hatása van a nyújtott szolgáltatás minőségére. Egy kereskedelmi egységben fontos, hogy könnyen elkülöníthetőek legyenek a dolgozók, pl. a segítségnyújtás és kicsit a reklám miatt is, ugyanez a kúton. Egy bankban pedig fontos, hogy egy átlag betérő VIP-nak, megtisztelve érezze magát, amikor belép a "pénz szentélyébe". Egy taxinál az a szolgáltatás, hogy elvisz A-B-be, erre nincsen hatással a sofőr öltözete, vagy az autó kora. Persze, még1x mondom, lehetnek spec. esetekben extra igények, de azok ritkák, felesleges ezek miatt általánosítani (és emiatt drágítani) a megjelenést.
The only real valuable thing is intuition.