Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz FollowTheORI #2 üzenetére

    Az NV azért használ FPGA-t, mert konkrétan lemásolták a VESA rendszerét. Nem volt idő saját ASIC-ot fejleszteni, különben 2015-ben jelenhetett volna meg. Igazából a VESA megoldása eléggé átfogó projekt, gyakorlatilag egy régi ATI szabadalom az egész alapja, illetve a Samsung és az LG is adott a közösbe szabadalmakat. Ezeket az említett cégek ingyen biztosítják a VESA tagoknak. Az NV ezt gyorsan kihasználta és írtak egy FPGA-re egy működést, majd gyorsan bedobták a G-Syncet. Ez a gyorsaság az oka, hogy a G-Sync limitált az OSD, a skálázás és a hangátvitel szempontjából.
    Viszont fél évig sarcolják a kisebb gyártókat, kvázi zéró befektetéssel, így megérhette. Valószínű számította arra, hogy ez csak fél év lesz és kész, így az A-Sync támogatása mindig is a terv része volt.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Vico87 #15 üzenetére

    De az Adaptive-Sync tartalmaz ilyet. Csak a képet az adott gép és nem a monitor tárolja. Ezért van szükség új display motorra a GPU-ban. Ez pont úgy működik, ahogy a G-Sync, csak máshol van a kép tárolva. Csupán annyi előnye van az Adaptive-Sync-nek, hogy az új display motorokkal nem szükséges a kapcsolatot tartani a kijelzővel, így az sem szükséges, hogy annak válaszát megvárja a hardver, hogy mikor mehet a következő képkocka. Maga a display motor és a kijelző vezérlője abszolút szinkronizál. A G-Sync esetében is csak azért van extra puffer, mert előbb elmegy a képet a G-Sync FPGA-ba és utána a kijelző mondja meg, hogy mikor biztonságos a frissítés. De az Adaptive-Syncet úgy tervezték, hogy erre ne legyen szükség.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák