- Milyen okostelefont vegyek?
- DIGI Mobil
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Nem fogod kitalálni, mire fókuszál a Dimensity 9300+
ma Spoiler: az AI-ra, ami májusban még az évszakot is megváltoztatja.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#54625216
törölt tag
válasz #16820480 #33 üzenetére
Tegyük fel, hogy alapjáraton van Netflix meg HBO Go előfizetésed.
Tegyük fel, hogy Apple TV-n nézed és a keresési szokásaid alapján nem csak a Netflix és HBO, Apple TV+ tartalmakat ajánlaná, hanem mondjuk az Amazon és Disney Plust filmeket is az arcodba tolná.
Feldobja, hogy a Disney Pluson megjelenet egy új Marvel film. Azért nem fizetnél elő egy teljes hónapra, de $5-t megér.
Aztán később rájössz, hogy igazából a Mandalorian is érdekelne, meg egyébként a gyerek is nézne ezt-azt, így előfizetsz a Disney Plusra is, esetleg HBO helyett.
Na most aki az egész médiafogyasztást a Apple TV-n az Apple TV+ alkalmazásban és az Apple TV+ bolton keresztül intézi, az nem fog külön beregisztrálni a Disney-nél, kártyaszám, stb. hanem rányom az Apple TV-n, hogy Disney előfizet, HBO meg lemond. Így az Apple-n keresztül zajlik az egész tranzakció, amiért az Apple természetesen jutalékot kap.
A Disney-nek azért jó ez, mert máskülönben sokkal nehezebben veszi rá a usert, hogy egyáltalán megnézze a Disney+ kínálatát. "Nem érdekel a Mikiegeres baromság, így is fizetek két csatornát" az alap mentalitás ugye.
Ha viszont az Apple TV az összes egyéb streaming szolgáltató kínálatát összefogja, akkor az alternatív, kisebb vagy specializáltabb szolgáltatók is el tudnának érni egy több száz milliós user tábort, amit különben csak sokkal komolyabb idő és pénz ráfordítással tudnának.A rendszer azért nem működik még így, mert kevés a komoly szereplő a piacon, így jelenleg sokkal több a tartalomgyártó, mint a streaming szolgáltató, ezért 3-4 előfizetéssel az elérhető tartalom 90%-a lefedhető. A piac viszont idővel telítődni fog, a szolgáltatóknál meg fog ugrani az exkluzív tartalmak száma, a stúdiók és a tv csatornák pedig sorra saját streaming szolgáltatás indítanak, ezért idővel szükség lesz a gyűjtőplatformokra.