Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #54625216

    törölt tag

    válasz #16820480 #33 üzenetére

    Tegyük fel, hogy alapjáraton van Netflix meg HBO Go előfizetésed.
    Tegyük fel, hogy Apple TV-n nézed és a keresési szokásaid alapján nem csak a Netflix és HBO, Apple TV+ tartalmakat ajánlaná, hanem mondjuk az Amazon és Disney Plust filmeket is az arcodba tolná.
    Feldobja, hogy a Disney Pluson megjelenet egy új Marvel film. Azért nem fizetnél elő egy teljes hónapra, de $5-t megér.
    Aztán később rájössz, hogy igazából a Mandalorian is érdekelne, meg egyébként a gyerek is nézne ezt-azt, így előfizetsz a Disney Plusra is, esetleg HBO helyett.
    Na most aki az egész médiafogyasztást a Apple TV-n az Apple TV+ alkalmazásban és az Apple TV+ bolton keresztül intézi, az nem fog külön beregisztrálni a Disney-nél, kártyaszám, stb. hanem rányom az Apple TV-n, hogy Disney előfizet, HBO meg lemond. Így az Apple-n keresztül zajlik az egész tranzakció, amiért az Apple természetesen jutalékot kap.
    A Disney-nek azért jó ez, mert máskülönben sokkal nehezebben veszi rá a usert, hogy egyáltalán megnézze a Disney+ kínálatát. "Nem érdekel a Mikiegeres baromság, így is fizetek két csatornát" az alap mentalitás ugye.
    Ha viszont az Apple TV az összes egyéb streaming szolgáltató kínálatát összefogja, akkor az alternatív, kisebb vagy specializáltabb szolgáltatók is el tudnának érni egy több száz milliós user tábort, amit különben csak sokkal komolyabb idő és pénz ráfordítással tudnának.

    A rendszer azért nem működik még így, mert kevés a komoly szereplő a piacon, így jelenleg sokkal több a tartalomgyártó, mint a streaming szolgáltató, ezért 3-4 előfizetéssel az elérhető tartalom 90%-a lefedhető. A piac viszont idővel telítődni fog, a szolgáltatóknál meg fog ugrani az exkluzív tartalmak száma, a stúdiók és a tv csatornák pedig sorra saját streaming szolgáltatás indítanak, ezért idővel szükség lesz a gyűjtőplatformokra.

Új hozzászólás Aktív témák