Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cipofuzo87

    tag

    Elég sokan emiatt nem fejlesztenek Androidra, és az elsődleges célplatform az iOS, azok után is, hogy az Android részesedése jóval magasabb.

    Játékokat általában könnyű portolni Android és iOS között, mert a nagyobb neveket eleve olyan keretrendszerben írják, amiket mindkét platformra megírtak, portoltak (madewithmarmalade, unity3d, stb). Tehát elég egyszer megírni a játékot, és kapásból megy mindkét platformon némi platformfüggő szöszmötölés után. A játékok megjelenését inkább az akadályozza, hogy túl sok féle Androidos telefon van a piacon, különböző bugokkal, kijelző mérettel, túl sok félére kell optimalizálni (induljon el 600MHz-es egymagoson, de használja a ki a 4 magos procit, erőssebb GPU-t is), ezért esélyes, hogy a te telefonodon pont akadni fog, míg arra a pár eddig megjelent iPhone-ra biztos fordítottak figyelmet.

    A nagyobb baj azokkal a nem játék alkalmazásokkal van, amelyek több fejlesztési időt igényelnek. Ezek tuti biztos, hogy iOS-re fognak elsőként megjelenni, és csak akkor írják át Androidra, ha nagy siker lett. Tehát 100-ból 1-szer fordulhat elő, hogy egy nagyobb lélegzetvételű app-ot Androidra fejlesztettek elsőként, és csak utána portolták iOS-re. Inkább párhuzamosan mindkettőre, vagy csak iOS-re. Csak Android akkor jön szóba, ha valamit nem lehet megoldani iOS-en, vagy a Store-ba nem lehet feltölteni.

Új hozzászólás Aktív témák