Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz huskydog17 #45 üzenetére

    Szimplán üzleti döntés. Annyira kevés OpenGL-es játék van, hogy ezeket a képességeket portolni rá egyszerűen nem éri meg. Meg lehetne csinálni, de kb. kerülne az eddig befektetett erőforrás felébe, ami eléggé sok. Azt az erőforrást az elterjedt API-kra is el lehet költeni.

    Bizonyos id tech játékok nem számítanak, mert vannak már Vulkan portjaik.

    DX10 implementáció már nincs a meghajtóban. Maga a DX10 API sincs benne a Windows 7/8/10 operációs rendszerekben, helyette egy csökkentett szintű DX11 mód van, és erre kell implementációt írni. A DX10 tehát ezért nincs megemlítve, mert a meghajtó által támogatott Windows-okban nem létezik ez az API. Ilyenkor azt kell nézni, hogy a DX11-et támogatja-e és az futni fog a DX10-nek megfelelő módon is.

    Mert a Chill tartománya 30 és 300 fps között megválasztható, és nem tudni, hogy ki milyen tartományt akar, elvégre van kb. ~72000 beállítható lehetőség. És 250 millió letöltésről számolt be az AMD az elmúlt időszakra, vagyis kb. 100 millió egyedi meghajtót kellene paraméterezniük a felhasználóknak. Az már tárhelyben is 50000 terabájt meghajtónként, ami évi 40 meghajtóval kétmillió terabájt tárhelyigény.
    Az iCafe partnerek egyszerűbbek, mert ők például előre le tudják adni, hogy a meghajtójukba milyen alapértelmezett beállítást akarnak, és nagyságrendekkel kevesebben vannak.

    (#49) arn: A TDP keretet nem. Az más kérdés, hogy ritkán lesz a közelében a kártya.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák