- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Android szakmai topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- iPhone topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lord Myn
senior tag
Igen, olvastam a Chill-ről amikor kijött, mint feature, hogy ez nem teljesen ugyanaz. Csak a kolléga azt írta, hogy neki elég lenne fix 40 fps, amikor wot-ozik alacsonyabb hanggal/fogyasztással, erre próbáltam valami workaround-os megoldást adni.
Egyébként a Chillnél nem biztos, hogy jól értem ezt a 2 beállított értékes dolgot: Ha nem játszol, csak nézel, akkor megy az alacsonyabb fps, ha pedig elkezdesz játszani, mozgatni az egeret (ahogy te írtad "akció van") akkor meg a magasabbat (vagy a kettő közötti értéket, amit maximálisan tud)? Azaz csak az in-game renderelt átvezetőknél van értelme az alacsonyabb fps-nek?
"War does not determine who is right - only who is left."