- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Bluetooth-headsetekről általában
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nyilván a frame rate-et fixálni egyszerűbb, azt elég sok program megengedi.
Kell ugye egy minimum és egy maximum a Chillel. A maximum az az érték, amit céloz a Chill, ha aktívan játszol. A minimum pedig az, amit akkor próbál tartani, ha mondjuk nincs input. De fontos, hogy a hardver képes legyen a beállított sebességre, mert csak úgy azt nem tudja előállítani a szoftver. Van egyébként már egyfajta passzív üzemmód is, ami képes felismerni, ha a játékos inkább felfedezget, és akkor nem törekszik rá, hogy a maximális sebességet tartsa. De a tapasztalataim szerint inkább megy a nagy sebesség felé, tehát ha egy picit jobban mozgatod az egeret, akkor ez a passzív üzemmód nem jellemző.
A Chillnek lényegében ez az értelme. Plusz az, hogy nincs hagyományos értelemben vett parancslista, tehát a késleltetés minimális lesz. Utóbbit nem tudod elérni máshogy, mert a grafikus API-k parancslistával dolgoznak. Ha ezt kiszeded, de nem szabályozod máshogy a jelenetszámítást, akkor akadásokat kapsz. A Chillben ez azért nem jelentkezik, mert az nem a képszámítást kontrollálja, hanem a jelenetszámítást. Emiatt nem okoz gondot a parancslista elhagyása, mert már a jelenet szintjén kontrollálva van a futtatott program. Ez a nehézsége a rendszernek, ami miatt a HiAlgo kénytelen volt gyakorlatilag eladni magát az egyik gyártónak, mert ismerniük kell a driver és az OS forráskódját is, hogy ehhez megfelelő szoftveres hátteret írjanak a modernebb API-kra. Az AMD mindkettőt ismeri. Az OS-be ugyan nem nyúlhatnak bele, de tudják, hogy pontosan mit csinálnak a grafikus alrendszert kezelő modulok, tehát tudnak rá vezérlést írni, a drivert pedig bármikor módosíthatják.Az NV is le tudná ezt másolni, csak rendkívül időigényes ezt megcsinálni, évek mire átírják a drivert, hogy ezzel kompatibilis legyen, és onnan még gondot jelenthet az, hogy az AMD birtokolja a szabadalmakat. Mondjuk utóbbi egy üzleti kérdés, és mindennek megvan a maga ára.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox tulajok OFF topicja
- GTA VI
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Okos Otthon / Smart Home
- Milyen autót vegyek?
- MasterDeeJay: Volta a bányából azaz CMP 100-210 kisteszt (Tesla V100 mining)
- Telekom mobilszolgáltatások
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...