Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • e-newsee

    addikt

    válasz madrac #3842 üzenetére

    Egyébként a legtöbb webshopra igaz, hogy ha megnézed az értékeléseket, a negatívak zöme a reklamációk kezelése, és az ügyfélszolgálat. A legtöbb pozitív meg azért pozitív, mert megrendelte, megkapta, boldogan használja. Én ezért nem is írok semmilyen véleményt, ha magával a vásárlással nem volt gondom. Hiszen az a dolguk, hogy rendben kiszállítsák. Ha ezt megteszik, az nem piros pont, csupán a munkájuk elvégzése. Ha a kötelező feladatukon felül cselekednek valami jót, akkor megy a pozitív értékelés. És itt nem olyanra gondolok, hogy nem működött, jeleztem, kicserélték, hanem olyanra, mint amikor rendeltem egy fúrót, és nem volt a dobozban tokmánykulcs. Felhívtam őket, megnézték, mit rendeltem, a csaj elment, megnézte, hogy egy másik dobozban van-e alapból. Volt benne, postázták ingyen. Fel sem merült bennük, hogy én kamuzok, és két tokmánykulcsot szeretnék.

    "Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/

Új hozzászólás Aktív témák