Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • do3om

    addikt

    válasz TTomax #537 üzenetére

    A DX12 alapból támogatja, bennem valahogy ez maradt meg, akár hibrid megoldásokkal DGPU-IGP, AMD-NV.
    Mostanra biztos beérett és olyan rendszereket is lehet építene ahol együtt megy a RVII meg az RTX2080.
    Ezert nem kell az AMD-nek RT azt majd számolja az NV ha mellé rakod.
    Valahogy így volt a vízió Nostradamus mesternek nem?

    Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz TTomax #537 üzenetére

    De van. Ugyanaz az mGPU, ami a korábbi Radeonoknál. A 19.2.1-es driver kész, a tesztdriverrel voltak bizonyos alaplapok, amelyekkel furcsán viselkedhetett a VGA. Aki nem ezeket használta, annak semmi baja nem volt a tesztmeghajtóval sem.

    (#540) do3om: Az explicit API-k explicit multi-GPU-t kínálnak. Arra olyan konfigurációt lehet építeni, amit akarsz, hiszen az alkalmazás vezérli a hardvereket. Vannak nagyon extrém koncepciók is, például a Nitrous 2-ben, ahol egymás mellé rakhatsz egy tucat GPU-t, és ezek a teljesítményük függvényében lineárisan skálázódnak. A lehetőségek határtalanok azzal a modellel, amit a DX12 és a Vulkan kínál.

    (#549) hombre[EU]: Semmi baja nincs a 2080-nak. Egyszerűen arról van szó, hogy a DX11-ben a programfuttatás minősége sokban függ attól, hogy a meghajtó mennyi aktív kernel szerver szálat futtat az alkalmazás mellett. A GeForce driver ebből a szempontból nagyon a határra megy, ami eredményezhet olyan helyzeteket, hogy a meghajtó a program elől veszi el a CPU-időt. Az AMD DX11-es drivere másképp van kalibrálva, és sosem megy a határra, így figyelembe veszi, hogy a CPU-n még az alkalmazást is kell futtatni, esetenként extrém igényekkel. De ebben nagyon sokat segít ám a Vega parancsmotorja, ami direkt erre van kitalálva, az új is, ami igazából a NAVI parancsmotorja.
    A DX12/Vulkan a megoldás erre, ami már nem egy elavult feldolgozási modell alapján dolgozik.
    Azt tudni kell, hogy a DX11 egy nagyon elavult API. Kínál lehetőségeket a többszálúsításra, de ennek vannak korlátjai, illetve a túlzott használatának komoly negatívumai. Nem erre tervezték magát a rendszert, így felesleges is erőltetni ilyen körülmények között a DX11-et.

    (#550) rumkola: Az NV bejelentése óta legalább egy tucat új FreeSync kijelző jelent meg, és nulla G-Sync-es. Az AMD nem véletlenül csinálja ezt. Ha nem vesznek részt a tervezésben, akkor nem tudják biztosítani a plecsnit a megjelenésre. Az NV-nek is ez az egyetlen lehetőség, persze a másik, hogy szarnak rá, de gondolom nem azzal a 12 hitelesített kijelzővel képzelik el az Adaptive-Sync-es jövőt, miközben az AMD a 600-hoz közelít.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák