- Google Pixel 3a teszt - a Nexus szellem-e?
- Google Pixel 3 - egyszerűen nagyszerű
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#06658560
törölt tag
Az eredeti csak felületesen, volt olyan üzemállapot, amikor a motor direkt hajtani is tudott, de akkor is az volt a rásegítő.
#9 Hieronymus: "A Wankel motor egy főtengely fordulaton belül, három robbanó fázissal rendelkezik."
Nem, egy dugattyúfordulat alatt, ami három főtengelyfordulat.És nem robbanás, hanem égés."A kamrák közötti tartós szigetelést"
Tömítést.#10 zseko: "Maximum ahhoz lesz köze, hogy milyen gyorsan tud áramot termelni, a sebességhez és a gyorsuláshoz semmi."
Vagyis a mennyi energiát tud az elektromotor hajtásra használni, végső soron a Wankel-motor határozza meg az elektromotor által leadható teljesítményt."nem, tudomásom szerint az Amperában rendes benzines szívómotor van, ami a kerekeket hajtja"
Nem, ott a villanymotor hajtott, csak speciális esetekben, intenzív gyorsítás és más paraméterek együttes fennállása esetén kapcoslódott be direkt ah ajtásba.[ Szerkesztve ]