- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Yettel topik
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A71 - elég ennyi?
- MIUI / HyperOS topik
- iOS alkalmazások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rimuru
veterán
10-15 eve minden telefon gyartonak sajat csatlakozoja volt, utana jott eu-s torekves az egysegesitesre ami eleg jol sikerult. De pl (a ma meno) gyorstoltesnel is tobb szabvany is van...
Az e autok piacan is kb ez latszodik hogy minden gyarto beprobalkozik valamivel... nekik ez az erdekuk (nem a user).Vigyázat, csalok!
-
cousin333
addikt
Nincs villanyautód, ugye?
Az új rendszer számomra olyan, mint az uborkagörbület ellenőrzése. Persze, be lehet vezetni, de semmi értelmét nem látom. A töltő jelenleg is szabványosítva van: van a Type 2 (AC), meg van a CCS (DC, és tulajdonképpen a Type 2 kiegészítése). Emellett történelmi okokból van még Type 1, ChaDeMo és a Tesla sajátja, de azok előbb-utóbb ki fognak szorulni az EU-ból.
Az áram az áram, itt nincs oktánszám-különbség, meg eltérő adalékanyagok, van helyette töltési sebesség meg esetleg olyan info, hogy honnan származik az áram (általában nem tisztán egy helyről, hanem különböző forrásokból, különböző - akár időben változó - arányban), de ez a tölthetőséget, meg a kocsi teljesítményét nem befolyásolja, szóval ezekhez felesleges teljesen semmitmondó betűket hozzárendelni.
"A töltő és az autó elektronikája lekommunikálná mennyivel lehet tölteni és kész."
Pontosan ez történik ma is. Minden adott csatlakozós töltővel tölthető minden olyan csatlakozót használó autó. Ezekből meg nincs túl sokféle (3 szabványos, amint mondtam, és 2 marad), rosszul bedugni meg nem lehet őket (vagy csak nagyon jelentős erővel ). A maximális sebesség meg a kocsinál ismert, az oszlopra meg rá van írva (számmal, nem betűkkel, mert a 100 kW-al töltök, meg az L-es oszlopról töltök közül én az előbbit értem meg). Sebességtől függetlenül tölteni fog, mint ahogy a mobiltöltők is kompatibilisek egymással, legfeljebb a sebesség lesz különböző. Hozzátenném, hogy a sebességadatok is csak jelzésértékűek, mert a töltési karakterisztikák is mások.
A villanyautók töltése ilyen szempontból tehát nem triviális, de egyáltalán nem is űrtechnika. Aki ezeket nem képes megismerni, és legalább nagyjából jól használni az inkább ne vezessen autót. Nem villanyost, semmilyent!
Amivel kiegészíthetnék, az az autó azonosítása, és a számlázás hozzárendelése, hogy ne kelljen millió app, meg token.
[ Szerkesztve ]
"We spared no expense"
Új hozzászólás Aktív témák
- PHP programozás
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Cyberpunk 2077
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Hálózati / IP kamera
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Yettel topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- További aktív témák...