- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Netfone
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Yettel topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Felújított okostelefonokat kínál a Rejoy
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
thboxx
aktív tag
Nyilván van igazság abban is amit te mondasz. Viszont az adott problémára nem gyógyír kicsit sem amit terveznek,amiről a cikk is szól. Arra a szabványosítás lenne az egyedüli megoldás. Mert a legtöbben nem fejlesztői kérkedés szemszögéből nézzük a dolgot,hanem végfelhasználói szinten. Itt viszont az lenne a lényeg, ha valaki megy "tankolni", melyik "pisztolyt" emelje le a kútról? Benzin, gázolaj vagy elektromos? A szabványosítás után még egyszerűbb is lenne a töltés, mint benzinest vagy dieselt tankolni. Nincs prémium, 100 oktán meg egyéb. A töltő és az autó elektronikája lekommunikálná mennyivel lehet tölteni és kész.
Ha már veszem a fáradtságot, és értékellek a kötött üzlet után, úgy te is tedd ezt meg!