- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- MG4 menetpróba
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
Új hozzászólás Aktív témák
-
[CS]Blade2
addikt
Utcai benzinesre nem tudok mit mondani, de az F1-ben biztonsági üzemanyagtank van már szerintem legalább 10 éve. Amikor már ez a rendszer volt, de még volt tankolás, már akkor is csak kívülről gyújtották meg a benzint gyakorlatilag egy-egy szikrával. Amikor a tankban volt a benzin, és valaki 100-300km/h-val belerongyolt és a mai napig belerongyol valamibe, és totálkárosra töri a gépet, az nem gyullad ki. Az F1 hőskorából látni, hogy hogy ég, ha kigyullad akár csak egy 1/4 tank benzin. Ez ma már nincs. Hogy ebből részben vagy egészében átvettek-e technológiát az utcai autóra, azt nem tudom megmondani, de szerintem sokat javult a helyzet. Én kevesebb olyan hírt látok, hogy balesetben kigyullad és leég a gép.
A videót nem néztem meg, de 1 kivételével minden autót 18650-es cellákkal csinálnak. Ezek a cellák 55g körül vannak, a borítása pedig iszonyat vékony, és sérülékeny. Egy Tesla méretű pack esetén (pont abban nem ez a méret van, de ez most mind1) így kb 450kg a cellák tömege, és kb. 250Kg a vezetékezés, a hűtés, a szigetelés és a tartó ami egybefogja.
Igazából attól masszív a pack, hogy a cellákat is tartalmazza, és az is merevít.
Itt a védelem inkább elektromos főleg. Pár mechanikus rész is van, aszem a Tesla akkujaiban pl. egy vékony kis szál fut ami sérülés esetén megszakítja a cellát.
Biztos, hogy nem 100%-os a védelem, és simán lesznek olyan elektromos autós balesetek, ahol porig ég az egész autó, és valszeg olyan is, ahol agyon...a az áram az utast. 100% védelem nem nagyon van.
Itt a főbb kérdés inkább anyagi, hogy mi van, ha odab..od az alját. 99%, hogy minden elsötétül, és megáll a gép, nem ráz meg és nem gyullad ki, de az anyagi kár kicsit nagyobb lehet, mint egy kilyukadt benzin tank vagy leszakadt kipufogó. Mondjuk nem is éri meg javítgatni, és azt mondják, hogy 4.000.000Ft lesz + a munkadíj.
Nagyon kevés gép fut az utakon, még elég új mindenkinek ahhoz, hogy a meglevő állományra hímes tojásként vigyázzanak. Szerintem még várni kell, hogy mit mutat a gyakorlatban egy-egy ugratás, fém cső az autó alatt, szikla az autó alatt, vagy egyszerűen, ha egy garázslejárón fennakad az alja.
Új hozzászólás Aktív témák
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- World of Tanks - MMO
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Autós topik
- Politika
- Linux kezdőknek
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Robot fűnyírók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...