- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
Új hozzászólás Aktív témák
-
[CS]Blade2
addikt
Utcai benzinesre nem tudok mit mondani, de az F1-ben biztonsági üzemanyagtank van már szerintem legalább 10 éve. Amikor már ez a rendszer volt, de még volt tankolás, már akkor is csak kívülről gyújtották meg a benzint gyakorlatilag egy-egy szikrával. Amikor a tankban volt a benzin, és valaki 100-300km/h-val belerongyolt és a mai napig belerongyol valamibe, és totálkárosra töri a gépet, az nem gyullad ki. Az F1 hőskorából látni, hogy hogy ég, ha kigyullad akár csak egy 1/4 tank benzin. Ez ma már nincs. Hogy ebből részben vagy egészében átvettek-e technológiát az utcai autóra, azt nem tudom megmondani, de szerintem sokat javult a helyzet. Én kevesebb olyan hírt látok, hogy balesetben kigyullad és leég a gép.
A videót nem néztem meg, de 1 kivételével minden autót 18650-es cellákkal csinálnak. Ezek a cellák 55g körül vannak, a borítása pedig iszonyat vékony, és sérülékeny. Egy Tesla méretű pack esetén (pont abban nem ez a méret van, de ez most mind1) így kb 450kg a cellák tömege, és kb. 250Kg a vezetékezés, a hűtés, a szigetelés és a tartó ami egybefogja.
Igazából attól masszív a pack, hogy a cellákat is tartalmazza, és az is merevít.
Itt a védelem inkább elektromos főleg. Pár mechanikus rész is van, aszem a Tesla akkujaiban pl. egy vékony kis szál fut ami sérülés esetén megszakítja a cellát.
Biztos, hogy nem 100%-os a védelem, és simán lesznek olyan elektromos autós balesetek, ahol porig ég az egész autó, és valszeg olyan is, ahol agyon...a az áram az utast. 100% védelem nem nagyon van.
Itt a főbb kérdés inkább anyagi, hogy mi van, ha odab..od az alját. 99%, hogy minden elsötétül, és megáll a gép, nem ráz meg és nem gyullad ki, de az anyagi kár kicsit nagyobb lehet, mint egy kilyukadt benzin tank vagy leszakadt kipufogó. Mondjuk nem is éri meg javítgatni, és azt mondják, hogy 4.000.000Ft lesz + a munkadíj.
Nagyon kevés gép fut az utakon, még elég új mindenkinek ahhoz, hogy a meglevő állományra hímes tojásként vigyázzanak. Szerintem még várni kell, hogy mit mutat a gyakorlatban egy-egy ugratás, fém cső az autó alatt, szikla az autó alatt, vagy egyszerűen, ha egy garázslejárón fennakad az alja.
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Alkoholista nevelde
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Jövedelem
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Milyen videókártyát?
- Milyen egeret válasszak?
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- További aktív témák...
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5