- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Pletyka: Gagyi volt, beszünteti az Apple a FineWoven kiegészítők gyártását
- Honor Magic V2 - origami
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Digitális detox a Nokiától
- Itthon is lesz Pixel telefon!
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Mobil flották
Hirdetés
-
Hamarosan indul a SERUM korai hozzáférése PC-n
gp A belső nézetes túlélőjáték premierje május végétől lesz elérhető.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz HaliGab23 #67 üzenetére
És szerinted, amikorra eljön az az idő, amikor magyarországon 4 millió elektromos autó lesz (hint: soká...), akkorra nem lesz ez megoldva? (Még mindig esélytelen, hogy egyszerre akarnának tölteni, mert mi a fenének tennék, most sem akar minden autós egyszerre tankolni, soha nem is akart és soha nem is fog akarni. Persze elméletileg van esély bármire, például hogy valaki 100 alkalommal egyás után megnyeri a lottófönyereményt, matematikailag ki lehet számolni az esélyét, kapnánk egy számot, de nem hiszem, hogy a szerencsejáték zrt-nek napi problémája lenne ezzel...).
Amikor megjelentek a benzines autók, patikában lehetett tankolni, ha lett volna fórum, valaki biztos beírja, hogy mi lesz, ha négymillió benzines autó lesz és egyszerre akarnának tankolni, mi lesz a patikusokkal? Azóta lett sokezer benzinkút, pont annyi, amennyit a piac igényel. Na pont ez lesz az elektromos hálózattal is. Mire itt négy millió elektromos autó lesz az utakon, addigra pont lesz hozzá infrastruktúra is. Mit ahogy négymillió mosógéphez (meg kenyérpirítóhoz meg TV készülékhez) is lett, pedig mikor eladták az első elektromos mosógépet, tuti nem bírt volna ki a hálózat négy milliót...[ Szerkesztve ]
Aki él és nem boldog, az téved!
-
Alogonomus
őstag
válasz HaliGab23 #67 üzenetére
A fő probléma szerintem leginkább az a te "mindenki egyszerre fogja tölteni" felvetéseddel, hogy Magyarországra vonatkozva tekinted problémának. Valójában viszont például Norvégiában ez már teljesen valós kockázat lenne, és mégsem omlott össze az akárhány millió villanyautó esetlegesen egyidejű töltésétől a norvég villamos energia elosztó hálózat. Ebben valószínűleg persze segít ott az is, hogy a sok kis vízerőműből következően nagyon decentralizált a villamos energia termelése arrafelé, de ott aztán a villanyautók is nagyon elterjedtek.
A másik gond a felvetéseddel, hogy ha Norvégiát ki is vesszük a számításból, akkor is sokkal hamarabb fog az általad felvázolt helyzet bekövetkezni tőlünk nyugatabbra elterülő egyéb országokban, lévén ott a jelentősen kedvezőbb jövedelmi viszonyokból következően sokkal hamarabb fognak az emberek nagy számban átállni a bekerülési költség szempontjából kezdetben mindenképpen drágább villanyautózásra. Mire elér a tömeges villanyautózás hozzánk, addigra bőven kezelve lesz a probléma, ha egyáltalán valós a probléma.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Hálózatokról alaposan
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Házimozi belépő szinten
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Autós topik
- Milyen notebookot vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen