Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Squirrel

    őstag

    válasz Noukoum #116 üzenetére

    Az átlag villanyautót nem adják ki valós 300 km-es hatótávval, hacsak nem az átlagba csak a teslakat számítod. 2 EV-vel van tapasztalatom, audi etron és tesla model 3 performance. Az etron papíron valami 420 vagy 450 km-t tud, valóságban kb. 220-250-et, de ha pályán mész 120-szal (itt ennyivel lehet), akkor inkább 200. A tesla 530-at ad meg, ebből nekem kb. 350-en van meg, és ezt úgy kalkulálva, hogy tökig töltöd és üresig használod (audi és tesla is). Az ajánlott akku töltöttséget pedig 10 és 90% között javasolják, tehát ha kímélni akarod az akksit, akkor a fenti számoknak vedd a 80%-át. Én sem örültem ezeknek a számoknak, hidd el. Abban reménykedem, hogy tél van és nyáron jobb lesz. Most töltöttem fel, 90%-ig megy a töltés és 430km-t ír ki hatótávnak. Ha gondolod, lemegyek a garázsba és csinálok egy fotót. Ez jóval kevesebb, mint a gyái 530 km 90%-a, inkább 80%-hoz közelít. Nem sport módban vezetek és abszolut vegyes használat. Ha megyek valahova, kb. a valós km plussz 50%-ot számolok (ha autópályás szakaszon megyek), és kb így is szokott kijönni a matek. És ez a tesla, ami kiemelkedően keveset fogyaszt az EV-k között.

    A model s-nek és model y-nak van 7 üléses változata, a hátsó 2 hárafele néz. A model x-ből van alapból 5, de van 6 és 7 üléses konfiguráció. A hátsó 2-t inkább tényleg gyerekeknek ajánlják, isofix pontok ott is vannak. A 6 ülėses változatban a középső 2 ülés teljesen olyan, mint a vezető és anyósülés, itt összesen 4 isofix pont van, a 7 ülésesben meg 5. A cybertruck az 5+1 üléses a jelenlegi állás szerint, hául normál 3 hely, elől meg a bazi szeles könyöktámasz felhajtható és abból lesz középen egy keskenyebb ülés. Olyan, mint a ford f-150-es raptornál.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák