Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csongi

    veterán

    válasz Feketelaszlo #11 üzenetére

    Ez igy van.
    A kornyezetszennyezes osszetett dolog. Az akkumlator gyartasi es eletciklus vegi feldolgozasa is bele tartozik es a hybrid megoldasnal is jelen van.

    Itt jelentkezik az alcseszett ido.
    Mar az akksi mizeria is a mult lehetne.
    A hybrid megoldasoknal egyszerre mindketto jelen van. Szerintem duplan karos a kornyezetre , az eletciklusa vegen.

    De nem csak az autogyartok tehetnek rola. Most mar szamos teszt bizonyitja az emberi tenyezo is komoly mertekben hozza jarul ehhez.
    Ez nem reprezentativ, sajat tapasztalat.
    Forgalom iranyitas es a kozlekedesi moral valtozasa kb 20% al csokkenthetne a karosanyag kibocsajtast. Nalam ennyivel lehet kedvezobb az atlag. Ebbe beletartozik az egesz gepjarmu elhasznalodasatol az elgetett uezamanyag mennyisegik minden.
    Vezetes technika egyeni fejlesztese tovabb csokkenthetne.
    Az emberi tenyezo, iranyitas globalisan nagyon nagy mertekben jelenik meg.
    Az USA-t nem is emlitem, az ott levo szemlelet, a brutalis ccm-ek es benzinzabalo eszkozok foldresze.
    Csak egy pelda.
    Ugyan akkor utszakasz megtetelehez mennyi karosanyag termelessel jar, ha 120km/h val tesszuk meg, mint ha az utszakasz felenel 120-rol nullara lassitunk, es ujra 120-ra gyorsitunk?

    Sajna kommyen lehet, errol mar nem lesz osszehasinlito adat, mert az onvezeto rendszerek terjedesevel az ergiahordozo is levaltasra kerul.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák