- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Május 7-én bulit tart a Huawei
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- DIGI Mobil
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
arnyekxxx
veterán
válasz SkyLine3000 #22 üzenetére
Plusz egy villanyautóban milyen vezetési élmény van azon kívül, h jól gyorsul?
Jól lassul
jól kanyarodik.Mindemellett a villanyautók 99%-át elsősorban közlekedési eszköznek szánják (mint a személyautók 99%-át is) nem csapatósverdának.
-
ripla
őstag
válasz SkyLine3000 #22 üzenetére
Az lehet hogy nem kéne, de úgyis rá leszel kényszerítve, szóval kár erőlködni.
Én maximálisan az elektromos autók mellett vagyok, egyre nagyobb undorral tekintek a légszennyező, hangos, büdös, benzines és dízeles járművekre, egy igazi csoda lesz végre, amikor ezeket végleg kitiltják mindenhonnan, nemcsak a levegő lesz tisztább, de az ezzel járó halkabb környezet is egy sokkal élhetőbb világot fog magával hozni. Már nagyon várom. -
arnyekxxx
veterán
válasz SkyLine3000 #25 üzenetére
szóval vezetési élmény = hang+váltás
nincs több kérdésem
-
ripla
őstag
válasz SkyLine3000 #25 üzenetére
Nem kötelező venni, járhatsz tömegközlekedéssel, biciklivel, vagy gyalog is, van választási lehetőség.
-
Uzi74
senior tag
válasz SkyLine3000 #25 üzenetére
Akkor itt nagyon unhatták magukat, mert nem kellett váltani
[link] -
Robitrix
senior tag
válasz SkyLine3000 #25 üzenetére
Azért csendben megjegyezném a Tesla vs. eGolfhoz, hogy van köztük súlyban úgy 1200-1500 kg különbség. A Tesla nem csak azért nyom 2.6-2,8 tonnát mert van benne úgy 700 kg körüli aksi a padlólemezben, hanem azért is mert alapvetően eleve egy nagy böszme amerikai stílusú luxus limuzin szinte. Ha benzines volna vagy dizel akkor is lenne vagy 2,5 tonna. Ezzel szemben a golf alapból a felét nyomná. és hát plusz 1200-1500 kg cipelése is csökkenti a hatótávot és a fogyasztást. Tehát ha a méret eltérést is hozzá számolom a fajlagos teljesítményben nincsen lényegi különbség. Nyilván ha volna egy 2,2 tonnás nagy mercim és van egy smartom valahogy nem feltételezném, hogy a abszollut üzemanyag fogyasztásuk egyforma. Na kb. ennyi értelme az eGolfot egy Teslához hasonlítani.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gmail
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Ukrajnai háború
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Villanyszerelés
- Milyen légkondit a lakásba?
- DIGI műholdas TV
- További aktív témák...