Hirdetés
-
Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
gp A folytatás megjelenéséig kicsivel több mint két hetet kell már csak várnunk.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rothmanakos
tag
Örülök, hogy az E-autókat is felvettétek a telefonok/tabletek/tartozékok mellé a portfólióba, engem pédául nagyon érdekel a téma, biztos vagyok benne, hogy sok más olvasótársamat is
Sony Xperia Tablet Z2, Sony Xperia Z2 (korábban Sony Xperia S, Nokia C7, Nokia N8)
-
Zolik
senior tag
Engem is érdekel, de azt gondolom hogy ez annyira külön álló téma hogy megérdemelne egy teljesen külön oldalt nem pedig besűrítve a telefonok/tabletek közé (ahová abszolúte nem passzol bele)
'' Árpád biztos jó munkásember..., vót valamikó ''
-
Kasya
nagyúr
Nulla energiabefeketetest tettek ebbe az autóba.
-
.Szaki.
addikt
Mindig a kedvenc márkáim között volt a VW és ez az utóbbi időben sem változott meg, sőt inkább erősödött.. Azonban ebben az e-Crafterben nem látok semmit. Imádom az e-Up!-ot, remek vezetni, kiváló a menetteljesítménye stb. Ugyanez igaz nyilván a többi e-Volkswagenre is, de nekem az, hogy átemelik egy az egyben az e-Golf technikáját egy furgonba nem elég. Egyébként pedig ha már elektromos furgont akarnak, akkor több értelme lett volna szerintem egy T6-ba tenni. A kb. 100-150km-es hatótáv szerintem nevetségesen kevés, ezek a méretű furgonok általában nem csak a városban közlekednek, hanem autópályán is, na most oda egy: 90km/h nem elég
kettő: egy kicsit odalépnek neki, akkor az a becsült 140km is nagyon hamar le fog csökkenni a töredékére.Én értem, hogy azt mondják, hogy állítólag bőven elég a 150km, de én ezt nehezen hiszem el. (Hozzáteszem nincs a fuvarozásban tapasztalatom, így még az is lehet, hogy reális.)
Ami pedig még inkább meglepő a számomra, hogy a "váltón" nincs B fokozat, pedig szerintem itt lenne igazán értelme. A ~22 milliós nettó vételárról meg inkább nem is mondok semmit. Egy darabig biztosan nem kell attól tartani, hogy a sétányokon nem fogjuk meghallani a mögöttünk csendben guruló GLS-es e-Craftert.
-
axioma
veterán
Itt lenne igazan indokolt a range extender megoldas...
-
babosmiki
addikt
Kipróbálnám..
"Galaxy Z Fold3" , Watch Active4, GalaxyTabS2 8.0, Dell E6430 i7.."
-
lalakov
senior tag
Engem a kisebb méretű érdekelne, ami befér a 3,5 tonnába. Erről semmi hír nincs? Szívesen tesztelném. Számomra (mielőtt valaki belém kötne ) elég lenne 100-120km /töltés is, ha ezt max. terhelés (1100-1300kg) mellett és béna sofőrrel is meg tudja futni. Valamint telepakolva is menjen 90km/h-val.
A motorfék mellett fékezésnél is van visszatöltés? -
nagyúr
Átmeneti fejlesztés, mert nem hiszem, hogy ezt a tervezési elvet fogja követni a jövő idő városi teher generációja.
Mindenesetre jó olvasni már ilyenről is, mert nagyon megkönnyíti a sofőr munkáját.Surface Book és egy Csúz a körtefán!. Pentax-szal fényképezve!
-
szentkuti11
addikt
A kisebb modellel kapcsolatban érdemes lehet az itthoni Volkswagennél érdeklődni egy kört, egyébként az általunk teszteltek is beleférnek 3,5 tonnába, csak akkor körülbelül egy akkumulátornyival kevesebb súlyt lehet beletenni a normál változathoz képest.
Fékezésre is van visszatöltés, természetesen.
-
gabesz839
senior tag
Csak szigorúan nagyvárosi használatra való, esetleg futárszolgálat vagy valami hasonló. A kérdés az hogy ki fog ilyet venni. Sokkal olcsóbb a diesel változat, és ami a legfontosabb hogy ha valaki venne is ilyet, akkor mikor térül meg a különbözet.
Egy dolog biztos, mégpedig az, hogy semmi sem biztos. Vagyis nem biztos, hogy semmi se biztos.
-
noPublicFG
senior tag
A postásoknak pont jó lesz
plus ça change, plus c'est la même chose
-
#06658560
törölt tag
"A ~22 milliós nettó vételárról meg inkább nem is mondok semmit. Egy darabig biztosan nem kell attól tartani, hogy a sétányokon nem fogjuk meghallani a mögöttünk csendben guruló GLS-es e-Craftert."
Ennyi a technika fejlesztési költsége Crafterre eső része. Ha rendesen ide fejlesztették volna a hajtást, az még többe fájna.
"A kb. 100-150km-es hatótáv szerintem nevetségesen kevés, ezek a méretű furgonok általában nem csak a városban közlekednek, hanem autópályán is, na most oda egy: 90km/h nem elég"
1) akinek kevés a hatótáv, nem veszi meg. nagyvárosban nem feltétlen kevés egy napra, sok mindentől függ.
2) ami 3,5t fölé mehet, ott már a 90km/h korlát is szóba jön jogszabályi oldalról. -
xedos
addikt
Németeknél a legjobb, amit a Posta gyárt! [link]
-
nagyúr
válasz Sebhelyes #16 üzenetére
Ő a gazdasági oldaláról közelítette meg a kérdést, te a város szennyezési oldalról. Almát körtével.
Ha te szállítmányozással foglalkoznál, 22 millióért vennél e-Craftert, vagy egy szintén jól felszereltet 140 lóerős diesel-motorral bruttó 14, nettó 11 millióért (most játszogattam a VW konfigurátorával)? Akár hogy is nézem, a különbséget sehogy se fogja az e-Crafter kitermelni belátható időn belül...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Elf
aktív tag
"a sétányokon nem fogjuk meghallani a mögöttünk csendben guruló GLS-es e-Craftert."
Crafter nem:
:-)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- ÚJ Dell Vostro 3520 - 15.6" IPS 120Hz / i5-1235U / 8-16Gb DDR4 / 512Gb / HUN backlit / 3 ÉV GAR.
- Nikon D7000, Tamron 18-270mm, Sigma 150-500mm
- KÜLÖNLEGES AJÁNLAT 21,5 iMac 2013 Late i5, 16GB RAM, 1,25TB Fusion Drive
- LG OLED55C19LA 1 ÉV GYÁRI GARANCIA
- Újszerű (AB) Macbook Pro 14" M1 Pro 512/ 16GB USA
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest