Hirdetés

2019. február 17., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Rothmanakos


Rothmanakos
(tag)

Örülök, hogy az E-autókat is felvettétek a telefonok/tabletek/tartozékok mellé a portfólióba, engem pédául nagyon érdekel a téma, biztos vagyok benne, hogy sok más olvasótársamat is :)

Sony Xperia Tablet Z2, Sony Xperia Z2 (korábban Sony Xperia S, Nokia C7, Nokia N8)

(#2) Zolik


Zolik
(senior tag)

Engem is érdekel, de azt gondolom hogy ez annyira külön álló téma hogy megérdemelne egy teljesen külön oldalt nem pedig besűrítve a telefonok/tabletek közé (ahová abszolúte nem passzol bele)

'' Árpád biztos jó munkásember..., vót valamikó ''

(#3) Kasya


Kasya
(PH! nagyúr)

Nulla energiabefeketetest tettek ebbe az autóba.

(#4) Izzé válasza Kasya (#3) üzenetére


Izzé
(őstag)

Ja, ráadásul a 160 km-es hatótáv is vicc. Mi lenne ha az áruszállításra kitalált jármű még meg is lenne pakolva?!? Hungarocellt biztos jó benne szállítani....

(#5) .Szaki.


.Szaki.
(őstag)
LOGOUT blog

Mindig a kedvenc márkáim között volt a VW és ez az utóbbi időben sem változott meg, sőt inkább erősödött.. Azonban ebben az e-Crafterben nem látok semmit. Imádom az e-Up!-ot, remek vezetni, kiváló a menetteljesítménye stb. Ugyanez igaz nyilván a többi e-Volkswagenre is, de nekem az, hogy átemelik egy az egyben az e-Golf technikáját egy furgonba nem elég. Egyébként pedig ha már elektromos furgont akarnak, akkor több értelme lett volna szerintem egy T6-ba tenni. A kb. 100-150km-es hatótáv szerintem nevetségesen kevés, ezek a méretű furgonok általában nem csak a városban közlekednek, hanem autópályán is, na most oda egy: 90km/h nem elég
kettő: egy kicsit odalépnek neki, akkor az a becsült 140km is nagyon hamar le fog csökkenni a töredékére.

Én értem, hogy azt mondják, hogy állítólag bőven elég a 150km, de én ezt nehezen hiszem el. (Hozzáteszem nincs a fuvarozásban tapasztalatom, így még az is lehet, hogy reális.)

Ami pedig még inkább meglepő a számomra, hogy a "váltón" nincs B fokozat, pedig szerintem itt lenne igazán értelme. A ~22 milliós nettó vételárról meg inkább nem is mondok semmit. Egy darabig biztosan nem kell attól tartani, hogy a sétányokon nem fogjuk meghallani a mögöttünk csendben guruló GLS-es e-Craftert.

Du sagst, du kannst nicht, dann willst du nicht - ganz einfach, Talent ist nur Übung und Übung macht den Meister!

(#6) axioma


axioma
(PH! addikt)

Itt lenne igazan indokolt a range extender megoldas...

(#7) .Szaki. válasza axioma (#6) üzenetére


.Szaki.
(őstag)
LOGOUT blog

Pontosan.

Du sagst, du kannst nicht, dann willst du nicht - ganz einfach, Talent ist nur Übung und Übung macht den Meister!

(#8) babosmiki


babosmiki
(PH! addikt)

Kipróbálnám.. :)

"Samsung Galaxy s9+, Huawei Watch GT, GalaxyTabS2 8.0, Shuttle XPC, "

(#9) Sebhelyes válasza .Szaki. (#5) üzenetére


Sebhelyes
(senior tag)

Én értem, hogy azt mondják, hogy állítólag bőven elég a 150km, de én ezt nehezen hiszem el. (Hozzáteszem nincs a fuvarozásban tapasztalatom, így még az is lehet, hogy reális.)

LOL

(#10) lalakov


lalakov
(senior tag)

Engem a kisebb méretű érdekelne, ami befér a 3,5 tonnába. Erről semmi hír nincs? Szívesen tesztelném. Számomra (mielőtt valaki belém kötne ;) ) elég lenne 100-120km /töltés is, ha ezt max. terhelés (1100-1300kg) mellett és béna sofőrrel is meg tudja futni. Valamint telepakolva is menjen 90km/h-val.
A motorfék mellett fékezésnél is van visszatöltés?

(#11) Polarstar


Polarstar
(PH! nagyúr)

Átmeneti fejlesztés, mert nem hiszem, hogy ezt a tervezési elvet fogja követni a jövő idő városi teher generációja.
Mindenesetre jó olvasni már ilyenről is, mert nagyon megkönnyíti a sofőr munkáját.

Blackberry ID on BBM: E385B7C8 Key2 Telegram newschannel-> t.me/crossnordic ursa.major-et-tutanota.com

(#12) szentkuti11 válasza lalakov (#10) üzenetére


szentkuti11
(HÁZIGAZDA)

A kisebb modellel kapcsolatban érdemes lehet az itthoni Volkswagennél érdeklődni egy kört, egyébként az általunk teszteltek is beleférnek 3,5 tonnába, csak akkor körülbelül egy akkumulátornyival kevesebb súlyt lehet beletenni a normál változathoz képest.

Fékezésre is van visszatöltés, természetesen.

(#13) gabesz839 válasza Sebhelyes (#9) üzenetére


gabesz839
(senior tag)

Csak szigorúan nagyvárosi használatra való, esetleg futárszolgálat vagy valami hasonló. A kérdés az hogy ki fog ilyet venni. Sokkal olcsóbb a diesel változat, és ami a legfontosabb hogy ha valaki venne is ilyet, akkor mikor térül meg a különbözet.

Egy dolog biztos, mégpedig az, hogy semmi sem biztos. Vagyis nem biztos, hogy semmi se biztos.

(#14) noPublicFG


noPublicFG
(senior tag)

A postásoknak pont jó lesz :)

plus ça change, plus c'est la même chose

(#15) Kopi31415 válasza .Szaki. (#5) üzenetére


Kopi31415
(PH! félisten)

"A ~22 milliós nettó vételárról meg inkább nem is mondok semmit. Egy darabig biztosan nem kell attól tartani, hogy a sétányokon nem fogjuk meghallani a mögöttünk csendben guruló GLS-es e-Craftert."

Ennyi a technika fejlesztési költsége Crafterre eső része. Ha rendesen ide fejlesztették volna a hajtást, az még többe fájna.

"A kb. 100-150km-es hatótáv szerintem nevetségesen kevés, ezek a méretű furgonok általában nem csak a városban közlekednek, hanem autópályán is, na most oda egy: 90km/h nem elég"

1) akinek kevés a hatótáv, nem veszi meg. nagyvárosban nem feltétlen kevés egy napra, sok mindentől függ.
2) ami 3,5t fölé mehet, ott már a 90km/h korlát is szóba jön jogszabályi oldalról.

Part to Part | Status:122% completed | Estimated time remaining:1193hr 2min 30sec

(#16) Sebhelyes válasza gabesz839 (#13) üzenetére


Sebhelyes
(senior tag)

Mivel a szenny a járművekből a nagyvárosokban koncenrálódik, remek megoldás.

(#17) xedos


xedos
(PH! kedvence)

Németeknél a legjobb, amit a Posta gyárt! [link]

4 tabla Tibi csokiért vihető OSX kompatibilis DLINK USB WIFI (DWA-140)

(#18) Cifu válasza Sebhelyes (#16) üzenetére


Cifu
(PH! nagyúr)

Ő a gazdasági oldaláról közelítette meg a kérdést, te a város szennyezési oldalról. Almát körtével.

Ha te szállítmányozással foglalkoznál, 22 millióért vennél e-Craftert, vagy egy szintén jól felszereltet 140 lóerős diesel-motorral bruttó 14, nettó 11 millióért (most játszogattam a VW konfigurátorával)? Akár hogy is nézem, a különbséget sehogy se fogja az e-Crafter kitermelni belátható időn belül...

A csapatmunka nagyon fontos: rajtad kívül másra is lőhetnek!

(#19) Elf válasza .Szaki. (#5) üzenetére


Elf
(újonc)

"a sétányokon nem fogjuk meghallani a mögöttünk csendben guruló GLS-es e-Craftert."

Crafter nem:

[A GLS a Belvárosban teherbiciklire, elektromos rásegítésű triciklire és elektromos autóra cserélte teherautóit]

:-)

[ Szerkesztve ]

(#20) szijartg válasza Zolik (#2) üzenetére


szijartg
(őstag)

Van itt külön oldal dögivel... elsőként: e-cars.hu
Hírekkel, tesztekkel, e-autó összesítéssel.

(#21) Zolik válasza szijartg (#20) üzenetére


Zolik
(senior tag)

akkor miért nem oda került ez is?

'' Árpád biztos jó munkásember..., vót valamikó ''

(#22) Kopi31415 válasza Zolik (#21) üzenetére


Kopi31415
(PH! félisten)

Mert szerinted az PH lapcsaládhoz tartozó oldal?

Part to Part | Status:122% completed | Estimated time remaining:1193hr 2min 30sec

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.