- MG4 menetpróba
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- iPhone topik
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
Új hozzászólás Aktív témák
-
.Szaki.
addikt
Mindig a kedvenc márkáim között volt a VW és ez az utóbbi időben sem változott meg, sőt inkább erősödött.. Azonban ebben az e-Crafterben nem látok semmit. Imádom az e-Up!-ot, remek vezetni, kiváló a menetteljesítménye stb. Ugyanez igaz nyilván a többi e-Volkswagenre is, de nekem az, hogy átemelik egy az egyben az e-Golf technikáját egy furgonba nem elég. Egyébként pedig ha már elektromos furgont akarnak, akkor több értelme lett volna szerintem egy T6-ba tenni. A kb. 100-150km-es hatótáv szerintem nevetségesen kevés, ezek a méretű furgonok általában nem csak a városban közlekednek, hanem autópályán is, na most oda egy: 90km/h nem elég
kettő: egy kicsit odalépnek neki, akkor az a becsült 140km is nagyon hamar le fog csökkenni a töredékére.Én értem, hogy azt mondják, hogy állítólag bőven elég a 150km, de én ezt nehezen hiszem el. (Hozzáteszem nincs a fuvarozásban tapasztalatom, így még az is lehet, hogy reális.)
Ami pedig még inkább meglepő a számomra, hogy a "váltón" nincs B fokozat, pedig szerintem itt lenne igazán értelme. A ~22 milliós nettó vételárról meg inkább nem is mondok semmit. Egy darabig biztosan nem kell attól tartani, hogy a sétányokon nem fogjuk meghallani a mögöttünk csendben guruló GLS-es e-Craftert.