- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Sony Xperia 10 IV - műanyag újracsomagolás
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
Hirdetés
-
Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
ph A kissé megtévesztő külsejű, M.2-es modell valóságtól elrugaszkodott árral, illetve sebességgel kecsegtet.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
ma Középkategóriásak a specifikációk, ha az SoC-t és a kamerákat nézzük, de itt a kiemelt figyelem a hangra összpontosul, abban pedig egyedi dolgokat kínál a készülék.
Új hozzászólás Aktív témák
-
CactuS
Arcképgyáros
A miértet nem részletezik, bár csak átfutottam a cikket. De pl: Toyota hibrideknél is eléggé allergiás a rendszer, ha nem egyforma a kerékméret, megemelve pedig alapesetben tilos megpörgetni a kerekeit pl: a priusoknak, mert meghülyül tőle a fedélzeti számítógép.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
P4 lehet, hogy nem háklis már rá, de a p2/p3 legjobb tudomásom szerint igen.
Kopi31415: A modulok eleve védett helyen vannak, ahogy a normál autóknál a benzintank, a sérülés esélye minimális. A pakk moduljai elég combosan egymáshoz vannak erősítve és elég erős borítást kapnak. Prius csoportban mutattak már képet eldurrant pakkról (folyamatosan törölték a hibakódokat és a töltés miatt a hibás modulok felrobbantak), semmi extra nem volt, több modul megsérült, de a védelem lefogta a robbanást. A hőmérsékletet folyamatosan figyeli a fedélzeti, ha melegszik és nem sikerül hűtenie, akkor elveszi a töltést, a teljesítményt, végső megoldásként akár le is kapcsolja a rendszert.
Béééla: Ha van assistance szolgáltatásod, akkor ezek a dolgok ingyenesek.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
Priusnál sem tiltott a pótkerék használata, van is benne, csak a hajtott kerekek pörgetése megemelt állapotban. A másik dolog ez a nem cserélhető modulként kamu szöveg. Hivatalosan a Toyota is komplett pakkot cserél, gyakorlatban az erre szakosodott műhelyek garanciával cserélik moduloként a hibás darabokat. A pakkot balanszírozzák és tökéletesen működik tovább az autó.
Integrale: Szerintem sima reklámfogás a saját assisstance szolgáltatásuk reklámozásához, semmi több.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
Totalcarosok is vontattak anno, reptéren töltögették még az első Kia Soulokat, semmi bajuk nem lett.
A másik rész, ami nekem bűzlik az ez:
" helyszínre érkező szakember megnézi, hogy jön-e belőle zaj vagy füst, hiszen akármelyiknek láng lehet a következménye, illetve megméri a felületi hőmérsékletet, ami nem lehet 80 Celsius fok fölött. Ha mégis fölötte van, azonnal értesíteni kell a tűzoltókat, akik valószínűleg vízzel fogják locsolni kellő távolságból, a megfelelő helyeken, és mivel a karosszériatestre nincs rávezetve az akksi, nem fogja megrázni."
Eleve nem fogja padlólemezig széttúrni az autót. Od csatlakozó, diagnosztika és látszik az összes pakk hőmérséklete, a tűzoltók meg mielőtt nekiállnak locsolni kikapják a vész áramtalanítót, ami minden elektromos hajtású autóban van (hibridekben is).
Kicsit máshogy: bebikázni be lehet úgy, ahogy másik autót is, tölteni is lehet a kisakkut, viszont bikázni nem tudsz vele, mert az inverter benne van a körben és amint megpróbálod jó eséllyel ki is nyírja az inverterét az autónak. Plusz a legtöbb hibrid szintén nem is vontathat, mivel a vontatással járó terhelés hullámok szintén megfektetik az invertert. De pl: aurisnál van külön vontatós gyári csomag, ami tartalmaz erősebb invertert is.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
A tesla amerikában napelemes erőművekkel állítja elő az energiát a töltőhálózatához.
Jelen állapotban egy elektromos autó lábnyoma onnantól, hogy elkezdik gyártani odáig, hogy szétbontják ~ 50%-a a hagyományos autóénak.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz #06658560 #22 üzenetére
Nem egyformák a Priusok moduljai, függ a generációtól és azon belül is attól, hogy phev vagy sima hibrid.
Leírtam mi történik ha "robban" egy pakk láttam, szereltem, fogtam kézben, tudom hogy néz ki a történet.
A többi részre nem reagálnék, látom, hogy fotelből, 0 tapasztalattal odavered tudásban a komplett fejlesztői gárdát, függetlenül a gyártótól, így ezzel vitatkozni nehéz, további jó trollkodást.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz #06658560 #27 üzenetére
Nem tudom mit fejlesztesz, de a hibrid/EV dolgokhoz nem sok közöd van, különben nem írnál/feltételeznél/kérdeznél butaságokat. Ne haragudj, de ebben semmi személyeskedés nincs, mert ha tényleg mérnök vagy az autóiparban, akkor ez részedről hozzászólás gyűjtés és trollkodás, főleg, ha ennyire képben vagy a dolgokkal. Tehát ott tartunk, ahol 2 off hozzászólással ezelőtt, ezért is írtam, hogy értelme nincs ennek...
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
Csak, hogy ne maradjon tüske: nem személyeskedés volt, pusztán nekem az jött le, hogy direkt mosol össze olyan dolgokat, mint egy műszaki meghibásodás és egy jarambol. A kettő eset teljesen különböző.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
Új hozzászólás Aktív témák
- Stellar Blade
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- bitpork: Fogyasztásra ítélve
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Lelövi a Roccat márkanevet a Turtle Beach
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- ASUS routerek
- További aktív témák...