Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #06658560

    törölt tag

    válasz CactuS #11 üzenetére

    Jelen esetben igen, de pl. a Tesla esetében az akkuk az úttesthez sokkal közelebb vannak, és mások is igyekeznek minél mélyebbre pakolni a pakkokat, mert nehezek. Vagyis nem lehet ezen elmenni.

    " A hőmérsékletet folyamatosan figyeli a fedélzeti, ha melegszik és nem sikerül hűtenie, akkor elveszi a töltést, a teljesítményt, végső megoldásként akár le is kapcsolja a rendszert."

    Balesetnél biztos tudja figyelni a rendszer? Az akkucsoportba be van építve a vezérlés, ilyen védelem? Mert egy külső egység szart se ér, ha el lett vágva, ellenben melegedni tud. A Priusban emlékeim szerint nem Li-Po akku van, így egy akku tűz másképp viselkedik nála, mint egy Tesla, vagy akár egy mobil esetén, és a lítium akkukat nem is lehet oltani vízzel.

    "A pakk moduljai elég combosan egymáshoz vannak erősítve és elég erős borítást kapnak."

    Ezt mondják úgy, hogy újságírói mellébeszélés. Mi az a becsapódási teszt, amit kibír? A mondatnak pont annyi értelme van, mint egy csomagtartóba pakolt akku biztonságát frontális ütközéssel megítélni.

    #18 GeoPhoto: A Hambacher Forst nagyját már rég kivágták, irgalmatlan nagy külszíni fejtés van mellette. Plusz már jó pár falut is lebontottak bányák miatt, hála a helyi sötétek no atom, csakamegújuló mentalitásának. Aztán lehet nézni szépen az aktuális német árammixeket.

    Hogy ez hogy duplázódott, nem tudom.

    [ Szerkesztve ]

  • axioma

    veterán

    válasz CactuS #11 üzenetére

    Nem vagyunk burzsujok, P1-gyel toljuk priuszbol... vszinu az is. Marmint haklis ra.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák