- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Sony Xperia 10 IV - műanyag újracsomagolás
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
Hirdetés
-
Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
ma Megjelent a Glow 2.0, a Nomad fluoreszkáló iPhone védőtokjának és Apple Watch szíjának második generációja.
-
Játékosbarát frissítést kapott az ASUS ROG Ally
ph A vállalat engedélyezte az AMD Fluid Motion Frames eljárását.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz RRamstein #14 üzenetére
Nem kell elektromos autó, de személyszállításra 160 ló sem. És 100km-enként 8liter dízelt/10liter benzint füstölő szörnyeteg sem, amivel az asszonyka teszkóba és az országúton megközelíthető nagymamához jár.
#12: ebben van valami, túlságosan nem környezetkímélők: a lítiumakksi előállítása se megy károsanyag-kibocsátás nélkül, a felvett áram pedig Mo.-gon a radioaktív szeméttermeléshez és a hőerőművek széndioxid-kibocsátásához járul hozzá. (a pár napelem legyártását pedig jónéhány kínai folyó szívta meg). Szval a villany nem a kánaán, és nem hiszem, hogy a társadalom többi részének kéne finanszíroznia a villanyos út és egyéb adóit.
[ Szerkesztve ]
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
-
-
Burt1793
veterán
válasz RRamstein #19 üzenetére
Hibátlan logika, ha egy alapból könnyű és szolidabb teljesítményű (ergo környezetbarát), egyszerű autó kis teher mellett keveset fogyaszt, fullon rakva meg 30%-kal többet, az sokkal rosszabb, mint egy régi, korszerűtlen v6, ami mindig sokat fogyaszt, így nem tűnik fel, ha megpakolod.
Három hengeres autónál nem billeg a "bódé" (ez nem a piac ), maximum ránt egyet a motor a karosszérián, de ma már úgyis az automata a menő, ott nem érződik, nagyobb a hajtás tehetetlensége.
A biciklizésnek igenis van értelme, nagyobb városokban még csak nem is lassabb az autónál csúcsidőben, a dugó is csökken, te menjél nyugodtan autóval, azt az alfát úgyse lehet minden nap használni, nem vagy tényező.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
nagyúr
válasz RRamstein #27 üzenetére
Majd mond ezt egy 3 hengeres borzalom után amiben eleve puhára csinálják a motor tartó bakokat hogy az egyenletlen járás ki legyen küszöbölve,cserébe fékezésnél szépen billeg a bódé
...
volt szerencsém 3 hengeres autóhoz és fékezésnél gyorsításnál igen csak érezni és sokszor kellemetlen, főleg ha van gyerek isGratulálok a szakmai érveléshez. Én is vezettem / vezetek pár 3 hengeres autót, és például a Ford 1 literese zseniálisan megy, plusz egyáltalán nem érezni vezetés közben semmi negatívumot vele, a fogyasztása pedig 7 liter alatt van valamivel. Az, hogy a hangja nem valami öblös V8-as, picit sem érdekel, zenét hallgatok vezetés közben, nem a kocsi hangját.
illetve 15-110 ló 4 ember szállításához kevés
Hosszú ideig vezettem 106 lovas Toyota Carina E-t, és képzeld, mindenhol bőven elég volt. 4 emberrel is. Ugyanez 75 lóerős Golffal, szintén mindenhova elég volt. Amíg szabályokat betartva vezetsz, nincs B/C (Polo/Golf) szegmensben szükséged 100-110 lóerőnél többre, a D szegmensben is kb. 125 lóerő elég. Persze megfelelő sebességváltót mellékelve ehhez...
Én is azt támogatnám, ha be lennének tiltva mondjuk a 180 lóerősnél erősebb személyautók. Japánban bevált. Persze a japánok úgy álltak a témához, hogy relatíve nagyobb hengerűrtartalmú szívómotorokat gyártottak, amelyek jó tartósak ilyen körülmények mellé. Ebből a szempontból én sem támogatom a downsizing-et.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
aelod
veterán
válasz RRamstein #21 üzenetére
Én sem rajongok ezért a mostani downsize dologért. Minden varrógépbe turbót tesznek. Aztán meg jön a fejvakarás ha valami elmegy a rinyálás meg amikor cserélni kell.
3 hengerest vezettem elmegy. Hangja siralmas.
(#40) Sebhelyes
Igen csak, hogy az áramtermelés is környezet szennyezéssel jár még a legtöbb helyen.
[ Szerkesztve ]
"It's simple, if it jiggles, it's fat."
-
pengwin
addikt
válasz RRamstein #19 üzenetére
Senki sem mondta, hogy nem járhatsz feleslegesen nagy autóval.
Arról volt szó, hogy ha erre van igényed, akkor adózzál progresszíven a normálison felüli KW-okért és fogyasztásért.És legyünk őszinték, a nagyteljesítményű autók 95%-át nem 4 vagy több ember szállítására veszik. Többnyire egyedül utazó embereket látok a nagy BMW dzsipekben és Porsche SUV-okban: disztárgy-feleségeket és kikent-kifent fejű bizniszmeneket. Alig látok olyan luxuskocsit, amiben kettőnél több ember ülne, pedig elég gyakran járok olyan környéken, ahol elterjedtek az ilyen autók.
&& (#24) t72killer
60 lovas, 1,2l-es Opel Astrával voltunk síelni Dél-Tirolban. 4 ember, 4 garnitúra sícuccal és 1 heti ruhával, a tetőn box-szal... felment a Brenner-hágón, nem kellett oda V6 meg 160 Le.(#41) aelod
Én sem várom az elektromos autókat, mint a messiást, mert a jelenlegi közlekedési struktúrával együtt közel sem fognak annyi problémát megoldani, mint azt itt egyesek (és az autógyárak) híresztelik.
Viszont azt el kell ismerni egy hatalmas előnyüket: elektromos járművekkel a károsanyag kibocsátást kihelyezheted a lakóövezetekből, városokból. Lényegesen kevésbé káros a lakosságra nézve, ha Visontán 100%-on pörög a hőerőmű, mintha ugyanezt az energiamennyiséget Miskolcon vagy Budapesten pöfögve állították volna elő az autók. És akkor Paksot is számold bele, ami így szakszerűen működtetve nagyon tiszta árammal látja el az ország kb. 35%-át, és ráadásul még bővítik.[ Szerkesztve ]
Üdv, pengwin
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Óra topik
- Windows 11
- Freemail
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Gmail
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- További aktív témák...