- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Yettel topik
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Megmutatta a OnePlus a Nord 3 5G-t
Hirdetés
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
Új hozzászólás Aktív témák
-
alkatraz3000
senior tag
Nekem vki abban segítsen, hogy bejött ugye ez a nagy hideg. Nos, az astra tejfehér füstöt okádik magából, ami néha már engem zavar, mert nem látok a tükörben! Mi az oka ennek?
"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"
-
veterán
válasz alkatraz3000 #54 üzenetére
Szia!
Bár fehér füstöm még nem volt, csak kék, igaz Astra G-n, de:
A kék akkor keletkezhet, mikor motorolaj kerül az égéstérbe, a fehér pedig jellemzően hűtőfolyadék beszivárgásra utalhat amennyire tudom.
Lauda: Azt direkt nem írtam, mondom előbb ezt ellenőrizze le
Üdv. core2
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz alkatraz3000 #54 üzenetére
Ha nem fogy a hutoviz, akkor sima vizpara, a levego viztartalma.
-
ESP
senior tag
válasz alkatraz3000 #57 üzenetére
Ezért tart itt a magyar használt autó piac ahol.
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
félisten
válasz alkatraz3000 #57 üzenetére
Hat ha fogy a hutoviz, akkor annak a parajat latod a kipufogoban, gyakorlatilag elparolog a hengerbe jutott hutofolyadek. De paras idoben egy bizonyos szintig termeszetes a feher kipufogogaz.
-
alkatraz3000
senior tag
nem folyik el a víz sehova, furcsállom is. de közben járómotornál lehet érezni a hűtővíz szagát.
az viszont durva, hogy 10éves gyertyák vannak benne[ Szerkesztve ]
"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"
-
Hikvision
senior tag
válasz FatalEror #37 üzenetére
A fékbetét/tárcsák állapota vásárláskor már a legutolsók közé tartozik amit megnézek.
Nekem elsőre legfontosabb az összkép kívülről. napfényben egyeznek-e az árnyalatok az elemeken, illesztési hézagok körbe, csomagtartó fel, pótkeréknél gányolás nyomok, frissen festett felület, mind gyanús. Ajtók záródása, motorháztető felnyit zárhídon friss festék vagy egyengetések nyomai, de legtöbbször a rendszámtáblák is sokat elárulnak, mert azt nem szokták cserélni törés után. Persze ha új a rendszám akkor mindegy. Motor ha le van mosva alapból gyanús, de nem váló ok. Első hidegindítás, hidrotőkék/szelepek hangja, hátul ha már látjuk a kékes füstöt az nem túl jó, de szintén nem váló ok, de jó alku alap, szelepszár szimering nem a világ. Nem árt megnézni az olajbeöntő sapka alját, ha erősen vajas akkor valószínűleg hengerfejes az autó, ha csak kevésbé akkor az lehet a sok rövid utaktól is. Ha már a sapka le van véve, világítsunk be a szelepfedélbe, ha nagyon sok az olajsár, akkor valószínűleg "nem volt" gazdája az autónak, nem cseréltek benne olajat időben, és akkori s csak gyenge minőségűt kapott. Érdemes állóhelyzetben a kormányt kitekerni, egyből képet kaphatunk a szervó állapotáról és érdemes megnézni a féltengely-ek állapotát is. Belül pedig a szokásos ülés/kormány/pedálgumi páros csak tájékoztató jellegű a kilométerrel együtt, ha összességében egyben van minden, nincsenek szerelésnyomok, durva kopások, illesztési hibák a műanyagoknál, különböző szedett vedett csavarok, akkor nagy gond nem lehet. Menet közben ne sajnáljuk a gödröket, macskakövet ott jönnek elő a hibák egy kis kotyogás még szintén nem váló ok. Kuplung pedált mennyire nehéz lenyomni,(szerkezet/bovden hiba) Esetleg csúszik-e magasabb fokozatban hirtelen gyorsításnál(tárcsa) és benyomott pedálnál lehet-e hallani kerregő hangot (csapágy). Ha kuplungos az autó az zsebbe nyúlós történet, de még mindig a vállalható kategória, (alku kérdése), váltó rudazat állapota, sebességbe rakva mennyire lötyög a váltókar,esetleg nehéz megtalálni a fokozatokat, ez sem vészes, de ha már recseg a váltó akkor mondjuk egy szinkron gyűrű hiba nem akkora poén autóvásárlás után. Több dolgot már nincs erőm leírni, de kb a végtelenségig lehetne variálni, de én még mindig azt mondom, h törött autóból soha nem lesz sokáig jó autó, tehát nálam az a legfontosabb szempont, h ne TK-ból visszahozott legyen.20 éve a PH-n.
-
alkatraz3000
senior tag
teszek fel fényképet, hogy egy egyben lévő autóból miként lett egy undormány bontószökevény, majd egy szépen felújított ismét szép F astra
"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"
-
FatalEror
addikt
válasz Hikvision #61 üzenetére
Hát ezek kb alap dolgok ezek mennek a helyszínen,majd feldobom az eladónak,hogy akkor eddig oké,vigyük el egy autószerelőhöz,ott megemelik a kocsit és alánéznek.
Fényezésnél inkább a festékvastagságot szoktam nézni,láttam már olyan polírt ami gyönyörű volt a 2. mosásig.
Emelő alatt meglehet sasolni váltórudazatot,hogy nem folyik-e a difiből az olaj,meg az egyéb alkatrészekből.A kereket érdemes meghúzni magunk felé,hogy mennyit enged a kormányösszekötő állapota miatt stb.A váltó probléma meg azért fajtától függ,mert pl ladában,és CRX-kben már cseréltünk otthon szinkrongyűrűt,szarért-hugyért vettünk egy bontott darabot,már mint váltót,és kész.
HardCore is my LifeStyle
-
FatalEror
addikt
Áh oda nem kell,az,másik kategória.
Nyilvánvaló,hogy nem fogom a ladáknak meg a CRX-knek mérni a faxom a festékvastagságot.SayczPersze ezeket a cseréket csak a régebbi elterjedtem típuson javaslom,azoknak az alkatrészeit általában szaréhugyé' utánadvágják,illetve ilyen szempontból lehet jó egy karambolos kocsi ami elég nagyot kapott.
[ Szerkesztve ]
HardCore is my LifeStyle
-
adalbert1
veterán
Átérzem a helyzetet, az összes családi autónk közül a kedvencem a csapott hátuljú F Astránk volt.
-
Magnum_
nagyúr
bakelitek, gumik egy szilikonos/műanyag ápolós kezelést kaphatnának, meg esetleg egy dísztárcsát. kellemesebb lenne a szemnek.
I humbly and respectfully decline™
-
Csabadi
tag
Sziasztok, új vagyok itt.De nem nézelődni jöttem hanem kérdésem lenne.opel astra f 1993 c16nz, első indítás nehézkes, úgy értem, hogy sokat teker mire beröffen, utána minden frankó, simán egyből indul.Namost ac megy 1baros nyomás van az injektor házban,gyújtás ellenőrizve stroboszkóppal(diag csati két láb összehidalva)Inditózás közben nyom a pumpa, mert ugye a jobb lábtérnél relé baj is lehet. Hibakód nincs, vagyis csak villogtatni tudjuk. Gondoltam vizhőfok jeladora, de már azt régebben cseréltünk. Mi lehet a gond? Jó állapotú a kocsi 190000km pár évesen vettük.
-
Gabibácsi
tag
-
-
mephi666
nagyúr
akku gyengélkedik esetleg? mi kint tartjuk a miénket (92-es c14nz) utcán, de 1-2másodperc alatt indul reggel elsőre... amikor az előző akku gyengélkedni kezdett, akkor volt nálunk hasonló jelenség
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Eastman
őstag
YT mótvá?
https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...
Új hozzászólás Aktív témák
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Sorozatok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Revolut
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- További aktív témák...
- Újszerű - ASROCK B450 Fatal1ty Gaming K4 AMD AM4 alaplap + Windows 10/11 HOME digitális licensz
- Újszerű - ASROCK B450 Pro4 AMD AM4 dobozos alaplap
- HP Elitedesk 800 G4 DM I5-8500T 16GB 256GB SSD (1 USB sérült, de működik)
- Dell 7060 Micro I5-8500T 8GB 500 GB SSD WIFI
- DELL LATITUDE 7390 I5-8250U/8GB/256GB SSD/1920X1080