- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Huawei P40 lite - kényszerpályán
- Google Pixel 6/7/8 topik
- iPhone topik
- Különleges kameraszettet kapott a Huawei Pura 70 Ultra
- Macrodroid
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
Hirdetés
-
PlayStation konzolokra is megjelenik a Darkest Dungeon 2
gp A korábban PC exkluzív játék hamarosan végre játszható lesz konzolon is.
-
Nem bírják kiszolgálni az AI energiaigényét
it Az amerikai elektromos hálózat nem bővül elég gyorsan ahhoz, hogy az AI nagy energiaigényét kiszolgálja.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
FatalEror
addikt
Ha rendesen gondját viseled,és nem lopják el,sose kell elengedned.
HardCore is my LifeStyle
-
addikt
Végre egy autó, aminek nincs tekergetve az órája.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
beefjeez
senior tag
Nekünk is f astra van, 1995-ös, 1.4 8v.
Szerintem nagyon jó kocsi, mivel caravan, ezért hatalmas. -
kmisi99
addikt
Ilyen astrával vezetek most én is. Igaz mivel tanuló kocsi meg már eléggé széthajtott már kicsit viseltes de még gurul.
-
alkatraz3000
senior tag
nálam is van sok dologgal baj, de most a -20ban is indul vígan, és egy kicsi menet után úgy fűt, hogy beleolvadunk az ülésbe.
hozzátenném azt is, hogy a "mai", szóval kb' 5-6 éves autók reggelente már lógnak a bikakábelen, én meg csak mosolygok[ Szerkesztve ]
"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"
-
DeFranco
nagyúr
Mostanában minden vágyam egy G Astra. Még fedezet is lenne rá, szakértelem viszont egy szál sem, a piacon viszont rengeteg a leharcolt céges - tekert példány, vagy olyan, aminek a torka véres. Már a hajamat tépem emiatt, mert csak toporgok egy helyben, ma itthon egy amatőr nem tud jól választani.
-
alkatraz3000
senior tag
én nem merem ajánlani a G astrát. Ott főként az ECOtec motorok vannak, amik meg gyárilag rettentően zabálja az olajat. Őszintén megmondom, hogy egy Astra F 2000 körüli évjárata (nem ecotec motorral ) sokkal jobb választás lenne. Azok nem is rohadnak már annyira, de azért még benne van a régikor megbízhatósága
Felszereltségileg tudják hozni a G astra szintjét, de nem bonyolult autó egyáltalán ( otthon is szerelhető ).
Motorból amit ajánlanék az minimum 1.6-os legyen. Az 1.4-es 8szeleppel (60Le) nagyon nyöszörgős! 1.6 si ami már 100 lóerő, de még nem ecotec, esetleg 2.0i, ami szintén 100le (bár ez sokkal ritkább) ."Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"
-
beefjeez
senior tag
válasz alkatraz3000 #7 üzenetére
A miénkben 1.4 8v 82le-vel van, ezt is tudom ajánlani, keveset eszik, és azért mégsem olyan gyengus...
-
DeFranco
nagyúr
válasz alkatraz3000 #7 üzenetére
Tök mindegy, a probléma ugyanaz. Igazad van, off és ezért elnézést kérek, de kifakadt belőlem. Elég nagy gond ez most.
Ettől függetlenül az autódhoz gratulálok, ez tényleg egy kivételesen nagy széria. Erre mondja a latin, hogy "Das Auto". Agyonüthetetlen.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Hogyne lehetne valasztani, max Te nem tudsz. Anno dizel corsa-t, astra-t kerestem, az meg sokkal nehezebb feladat normalisat talalni es rengeteg autot megneztem, mire talaltam, de olyan nincs, hogy nincs. Azota eltelt 7 ev es az auto a mai napig tokeletes. Keresni kell, kitartoan.
-
DeFranco
nagyúr
Nem értek hozzá. Nem tudom elválasztani a sz*rt az aranytól. Ez van. Nem is fogok, mert 0-ról indulok, nem is érdekel annyira, hogy egy szakmát kitanuljak. Így van, én nem tudok választani, de ezzel így van a magyar autótulajdonosok 80%-a is.
#12: újra nincs pénz. Ezért mondom, hogy meg vagyok lőve. Általában ismerős-haversrác segít ilyenkor ennek a 80%-nak, de nekem pont ehhez nincs kapcsolatom. Nem tudom mi lesz.
[ Szerkesztve ]
-
deicide
veterán
F Astra az első autóm, 2006 óta hajtom, most járunk 12 évnél és 250.000km-nél, ahogy Te is írod, hűséges társ, még sosem hagyott cserben...
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Mania
senior tag
válasz alkatraz3000 #14 üzenetére
C14SE 1.4 8V 82LE - hengerenkénti befecskendezés
C14NZ/X14NZ 1.4 8V 60LE - központi befecskendezés -
beefjeez
senior tag
válasz alkatraz3000 #14 üzenetére
Nem.
Ha jól tudom, ritka viszonylag. -
alkatraz3000
senior tag
F meg G astra mellé szervizkönyv az egy szent grál lenne kábé
"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"
-
FatalEror
addikt
válasz alkatraz3000 #20 üzenetére
Láttam már pár darabot,ami elég szépen volt vezetve,emberünk még az ablaktörlő lapátok blokkját is eltette.
HardCore is my LifeStyle
-
FatalEror
addikt
Nem azt mondtam,hogy úgy kell kezelni mint egy szent grált,csak jó kiindulási pontnak,aztán lehet mérni egy kompressziót,megnézni a fékbetéteket,ha már kompresszió,akkor érdemes megvizslatni a gyertyákat is,illetve az olajat a nívópálcáról egy fehér rongyba törölni,aztán már is elég részletes az összkép a kocsiról.
HardCore is my LifeStyle
-
ESP
senior tag
válasz FatalEror #25 üzenetére
Igen valóban a fékbetét kopottságából, az olaj színéről (dízel autóban ahogy fordul egyet a motor már korom fekete) és a gyertyaképről nagyon nagy konklúziót lehet ám levonni!
Azért én ránéznék még a helyedben hogy van e benne elég fagyálló meg hogy a gumikban legyen 2.2bar és a legfontosabb hogy a visszapillantón lógjon rózsafüzér.
Ha az utóbbi nincs meg akkor ott kell hagyni.
[ Szerkesztve ]
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
Viszlát
addikt
válasz alkatraz3000 #7 üzenetére
En 2001-ben vettem egy 95-os, angol gyartasu F Astrat, 1.6 16V 100 LE, de az olajfogyasztas sosem volt veszes. Mar jo par eve szulok hasznaljak, 370 korul jarnak vele, 60-nal vettem. Jo kis auto, kenyelmes es megbizhato.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
FatalEror
addikt
Dízellel sosem foglalkoztam,legtöbbnek olyan a hangja mint egy traktornak,szóval nem érdekel,ha már úgy is lecserélem a gyári rendszert akkor legyen jó hangja.
Ezek csak támpontok!Illetve azt nem mond,hogy ha benne a van szervíz könyvbe,hogy mit mikor cseréltek és megnézed,hogy mit mikor cseréltek,akkor azért mát el lehet dönteni,hogy mennyire kamu,amúgy is egy kompresszió mérés elég jó képet ad a motor állapotáról.Amúgy motort már szedtél szét?Főtengely csere,motorblokk felfúrás..ilyenek megvannak?
HardCore is my LifeStyle
-
DigitXT
félisten
370 korul jarnak vele
Odavernek a Veyronnak? -
ESP
senior tag
válasz FatalEror #30 üzenetére
...
...Taxisoknak 15e km-ként fékbetét csere...
...Nálam 118e km óta ugyan az van és még jó 30-40%-s állapotban van...
De értelek már.
Te úgy mész autót venni hogy csavarjaira szétszeded, kiveszed a tengőt megméred hogy mennyire kopott, meg a hengerfal kopottságából kiszámolod a futott km-t. Az olaj színéből pedig megállapítod hogy mikor volt cserélve.
Minden tiszteletem, keresni foglak ha autót cserélek tavasszal vagy nyáron.
[ Szerkesztve ]
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
8th
addikt
válasz FatalEror #19 üzenetére
Ezzel vitába szállnék. Maradjunk annyiban, hogy a szervizkönyv arra jó, hogy laikus hiszékeny vevő jelöltből minél több pénz le lehessen gombolni. Ismerősöm pár éve hozott magának egy végig vezetett szervizkönyves második gazdás 230k-t futott törésmentes Golf 5-öt. Alaposan körbenézték mielőtt az eladóval egymás tenyerébe csaptak volna de mivel a próbaút során semmi kifogásolni valót nem találtak az autón és a laptoppal véghezvitt gyors diagnosztika sem dobott komolyabb hibákat nyélbe ütötték az üzletet. Bő 1évre rá a lámpánál várakozva hátulról megkoccolták őket. A szervizben lebontották a kocsi seggét a javításhoz és ott derült ki, hogy 1x már javítva volt az autó bal hátulja és telibe az egész hátsó rész csak ugye a lökhárító és az az alatti hátfal merevítő alá nem lát be az ember. Láttam az autót élőben még a koccanás előtt. Az illesztések teljesen rendben voltak és a fényezésen sem látszott semmi nyoma a kalandnak valószínűsítem tisztességesen lett kijavítva az előző eltitkolt sérülés. Ezt követően ott helyben töviről hegyire alaposan átnézették az autót további meglepetések után kutatva és kisvártatva kiderült, hogy nem a motorhoz gyárilag párosított befecskendezőfúvókák dolgoznak az autóban. Típusban ugyanaz és tökéletesen teszi is a dolgát de nem stimmel a sorozatszám és 230k helyett valójában 290k-t futott az autó. Szopi. Na ezeknek pont semmi nyoma nincs a szervízkönyvben. Mondjuk még így is jól járt mert egy egyébként minden tekintetben jól működő autót vett a honosítással együtt is igen jó áron és 290-ról "csak" 230k-ra lett visszatekerve az órája. Egy magyar nepper ezzel szemben simán bedobott volna egy nem kiült bontott vezetőülést, vett volna a homasitában három pedálgumit meg 2 flakon szilikon spray-t amivel kiglancolja a kocsit, az órát meg 290k-ról gátlástalanul visszatekerte volna 85k kilométerre. ezt követően mehetett volna az autó "női tulajtól, megkímélt, keveset futott" sablon dumával a hahu-ra. Egy vezetett szervízkönyv önmagában semmit sem jelent, itthon meg pláne nem.
-
Viszlát
addikt
Hehe.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
alkatraz3000
senior tag
totalcaron lehet olvasni, milyen egyszerűen lehet szervizkönyvet "gyártani". amúgy ami árulkodó jel lehet a km állásra:
- Ülés ki van kopva (nálam nincs, csak el van törve az egyik tartó
- váltógomb szétkopása (és ugye a bőrszoknya, de az opelban igen hamar szétszakad.)
- kormány kopása (láttam egyszer egy 567.000-et futott f astrát, na abban a kormányban már egy összefüggő szakadék volt)
- féktárcsák kivállasodása
- rengeteg szilikon a műszerfalon
- műszerfalon az égők már halványak vagy nem is égnek (szeptemberben 2db csavarhúzóval és 5 égővel lebontottam a műszerfalat és megcsináltam egyedül . pepecselős meló, és időigényes )
más hirtelen nem jut eszembe, de ezek a kopások a műszerfalat leszámítva, 300.000-nél kezdenek feltűnővé válni!"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"
-
FatalEror
addikt
Én tudok neked rosszabbat mesélni....
Ismerős vett egy új,és én vittem el,hogy haza tudja hozni,mert irdatlan messze volt kereskedés.Ott az autó,a fényezés több ponton sérült,nem nagy dolgokat kell elképzelni,vagyis kisebb,de mm mély karcok,és néhol mintha a lepattogzott volna a lakk.Mondtam neki,hogy alkudjon,de nem sikerült,aztán elhozta így.Később kiderült,hogy a fékek állandóan túlmelegedtek,és cserélni kellett őket,aztán később volt még egy festékréteg vastagság mérés,és kiderült,hogy a motorháztetőn jóval vastagabb a festék,szóval valószínűleg,az új kocsi is karambolos,vagy sérült volt.Szóval ennyit az új autókról...ESP:
Én is haverhoz szoktam vinni,mert ő kereskedésben dolgozik,no meg ott van emelő,annyira nem kapjuk szét,csak nézünk egy fékbetétet,ha már ott vagyunk még azt is,,hogy nem-e ferdék a tárcsák,de sokszor el is lehetne kerülni,mert amikor feldobja az ember akkor egyes vevők erősen húzzák a szájukat,mikor olyan is van aki azt mondja,hogy jó oké!HardCore is my LifeStyle
-
veterán
Szia!
Gratulálok az autóhoz. Abban biztos lehetsz, hogy magával az autó motorjával nem igazán lesz gondod soha az életben, mert nagyon jól összerakták. 196.896 km, az szép. Csak viszonyításképp: ~10 éves Astra G-ben most tartok 312.000 km felett, s azonkívül, hogy néha igencsak eszi az olajat, más gondja nincs (ez is csak a motor típusa miatt van - ha az lenne benne mint a tiédben van [gyártották olyannal is] akkor nem lenne gondja ennyi sem) Teljesen gyári értékeket tud az autó, olyan mintha az a 10 év nem is lett volna - vagy csak nagyon hozzám nőtt.
Jó kocsi, s a tiéd is az. Grat.
Üdv. core2
[ Szerkesztve ]
-
ZXR750
csendes tag
Hali,
Tényleg jó ez az F, nekem egy 91-es 1.8 van, sokat eszik, viszont nem megy! De nincs vele baj cserébe.
Egyet leszámítva a fűtést. Felfigyeltem itt alkatraz hozzászólására "beleolvad az ülésbe a fűtéstől".
Na nekem nem jó, rendszer átmosva még tavasszal, víz hőfok felmegy rendesen, de a fűtés épp langyos még ebben a 0 fokban is. Sehol semmi használható megoldást nem találtam eddig.
Ezt, mivel érted el? Vagy eddig is jó volt? -
alkatraz3000
senior tag
esetleg azt nézted, hogy üzemihőmérsékletnél a hűtőbe menő, és kifutó cső egyformán meleg? Ha nem akkor a termosztát nem enged át, és a fűtés is rossz. Esetleg még maga a fűtésrendszer hibás. 8-at az enyém is megzabálja városban, de amúgy 6-al eljár.
"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"
-
félisten
Probaljatok atmosni a futoradiatort, vagy kicserelni, esetleg az lehet, hogy a futescsap nem nyit ki es azert nem jut a meleg viz a radiatorba. Vagy a szellozolamellak nem nyitnak rendesen, nem vezetik megfeleloen a levegot.
alkatraz3000 azt irta, hogy a viz felmegy rendesen es a thermostat ha nem nyit ki a futoradiatorban amugy is kering a viz kozvetlenul a hengerfejbol. Akkor lenne szivas, ha nem zar be rendesen, mert akkor nem melegszik fel rendesen a hutoviz, viszont ezt kizarhatjuk, ha rendesen felmelegszik, mint irta.
[ Szerkesztve ]
-
ZXR750
csendes tag
Fűtéscsap nincs, a hőfokszabályzó csak egy lamellát mozgat ami a levegő utját tereli a radiátor felé egy bowdenen keresztül, az működik rendesen. Tavasszal átmostam, de lehet le van vízkövesedve és az a baj. A radiátorból kijövő cső is forró, tehát a víz átmegy rajta. rejtély!
És persze mikor jut eszébe az embernek,h nem frankó a fűtés télen, mikor jó szerelni, a "különösen" jól hozzáférhető fűtést!
Esetleg valaki hallott már olyanról,h le lett vízkőtlenítve és jó lett? Új radiátort nemigen veszek bele elég borsos, bár van választék 13 és 45 ezer közt -
félisten
Neztem is a futescsapot, de nem jo evjaratot allitottam be. Ebben az esetben valoszinuleg full vizko az egesz es nem tudja a hot leadni. Egy probat meger, de ne nagyon remenykedj. Ujat kell venned valoszinuleg, ha szeretnel futeni.
En diesel corsamban (C) sincs futescsap amugy, a futes brutalis bent, ha bemelegszik.
[ Szerkesztve ]