Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mkRoland

    senior tag

    válasz mjocika #2486 üzenetére

    Igen, nekem is van napi 15-20 fogadott 5-20 perces hívásom, kb. ugyanennyi ideig tartó és mennyiségű indított is, ezért volt kellemetlen, amikor egyszercsak ez fogadott! Azért írtam, hogy ha valakinél szintén jelentkezne ez a hiba, akkor gondoljon rá, hogy a hangerő gombok bármelyikét megnyomva nekem megjavult. Ha pedig volt ilyen élményben része, akkor írjon egy hozzászólást a fórumba, hogy nem csak egyedi hiba volt nekem, és akkor javaslom, hogy kerüljön bele az 1. hsz-be!
    Az igazsághoz hozzátartozik, hogy tegnap BT-headset-tel használtam, de azóta headset nélkül (kikapcsolt BT mellett) több hívást is bonyolítottam, mielőtt bekövetkezett volna ez az esemény, az egyetlen amit tettem vele a két állapot között az egy restart volt, mert a wifi kiírta, hogy "Hiba", de az megjavult az újraindításnak hála, viszont közben meg ez lépett a helyére.

    szerkesztés: 10:51:
    Szerintem itt egy szimpla szoftveres bug-ról van szó (az pedig nem lehetetlen okostelefonokon), aminek szerencsére elég egyszerű a javítása! Nem hiszem, hogy csak az Alcatel lenne ebben a ludas. Ismerősöm ZTE Blade-je például csak minden 2. esetben tudta kezelni jól a hívásokat, mert a mikrofonja kikapcsolva maradt, és csak a másik fél hallotta a saját visszhangosított hangját a vonal túloldalán!

    szerkesztés: 10:56:
    A gyártói támogatás mellett viszont reméljük nem hivatalos ROM-okról is társaloghatunk a közeljövőben! Egy CyanogenMod vagy egy MIUI valószínűleg nagyobbat szólna, mint egy hivatalos gingerbread, de azért remélem, mindegyiknek a tesztelésére lesz lehetőségünk, hogy végül eldönthesse ki-ki magának, melyik szimpatikusabb!

    [ Szerkesztve ]

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák