Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Redneck

    veterán

    válasz hallador #33 üzenetére

    Mit értesz vitás ügy alatt? Csak pár változatos eset különböző boltokból:
    -elpukkant a minőségi márkás táp (iPon)
    -a VGA hol megy hol nem (Aqua)
    -alaplapcsere notebookban két alkalommal (Samsung szerviz)
    -a táblagép nem tölt (edigital)

    Megnéztem az edigitalnál konkrétan:
    -az első, futárcég panasz
    -a második is
    -a harmadik feltételezés, tipikus rosszindulatú kuponos vevő (gy.k. olcsójános)
    -utána újra egy olcsójános, valami gagyi dzsunkánlakó által épített magnóval, 1 csillag, pedig happy-end a story.

    Bocs ha ezekre nem adok, és nem olvasom tovább, a személyes tapasztalatom más. Egy hónapja vittem vissza kb 8 nap után egy terméket azzal hogy elállok a vásárlástól. Kb 3 percembe került, visszakaptam a lóvét.

    Abban egyetértek hogy a kommunikáció fontos és Magyarországon sokszor nem megfelelő. Mondjuk ezen nem lepődök meg, a társadalom is egy nagy 0 általában, és az ilyen ügyeknél a vásárlók is megérnek egy misét. Sokszor nem az ügyintéző kezdi a gusztustalan stílust, hanem a panaszos nem tud emberként viselkedni. Ezzel kapcsolatban kiemelném hogy az említett cégeknél egyszer sem beszéltek velem "minősíthetetlen hangnemben" sem szóban, sem írásban.
    Mondjuk én tudok köszönni, ismerem az illemet, és jól kommunikálok.

    [ Szerkesztve ]

    Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.

Új hozzászólás Aktív témák