Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • moleculez

    veterán

    válasz MaCS_70 #1 üzenetére

    Ehhez nem kell kínainak lenni. A világ más pontján élő átlagembereknek nem érték az adat. A családtagjaimmal hosszas vitám van (ilyen hidegháborús jelleggel néha előtör :DDD ) a témáról, és azt a tipikus álláspontot viszik, hogy ha már úgyis kell néznem reklámokat, legalább releváns legyen. Meg hogy nincs titkolni valóm. Nézegessék merre járok nem érdekel. Az, hogy ez másnak pénz mi nem kapunk érte semmit, csak likeokat az egy dolog.
    Az elv, hogy az adatainknak nincs értéke számunkra az egy nagyobb probléma. Ez később változni fog, ahogy elkezd ez majd visszaütni.

    Sokan kritizálják az Applet, hogy csak árnyéka régi önmagának, Steve Jobs próféta volt a korában, és szinte nulla innováció.
    Nos, az van, hogy ott nagyon nem hülyék dolgoznak, és elkezdtek egy "Privacy first" arculatot kialakítani, látják ők merre megy a vonat, és már most helyezkednek. Persze ez is csak színház, de marketinget lehet már most is építeni rá. Ha ők (a világ legprofitorientáltabb vállalata) így választanak oldalt, ebbe így beleállnak akkor az kétségtelen hogy ez később jelentős tényező lesz, most kell komolyan venni.

    Még nincs kész, de már majdnem elkezdtük!

Új hozzászólás Aktív témák