- Magisk
- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Érkezőben a Poco M6 4G
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Új nyomógombos Nokiák érkeztek
- MWC 2024: Két új órát hozott a Xiaomi
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
DithenS
senior tag
Azt se felejtsd el hogy a Berlini terrortámadásban a kamion rendszere sok életet megmentett mivel magát lefékezte...Persze így is haltak meg mert egy kamion nem áll meg 20 méteren de attól eltekintve még jó dolog.Azt ha jól tudom nem is pont erre lett beprogramozva hanem a járműves balesetekre úgyhogy szép eredmény.Azt csak egy szenzor van benne,hol van ez az önvezető autókhoz képest ahol 8 szenzor és legalább ennyi kamera.Radar meg minden féle kis dologgal megtömve életeket fog menteni.Figyelj azt mondom hogy ha 100 megmetett életet megment és egyszer hibázik.Akkor már megérte a dolog.De ez kiforrja magát úgy is.De az embereknek el kell takarodniuk a kormánytól mert több millió ember hal meg balesetekben.Ez itt a bizonyíték hogy az ember nem monotómiára lett tervezve...Repülőket se a pilóták irányítják már pont ezért.Most ezen lesz a sor.
-
stefi76
tag
Nehéz rá válaszolni, mert ez egész egyszerűen matek, amit vagy értesz - mert van hozzá agyad - vagy nem.
A program, ami vezérli az önjárót, semmi más nem lesz, mint egy ugyan olyan részegysége a járműnek, mint akár a kerék, a gumi, a fék, a fékbetét, a kormánymű, a lengőkar, stb-stb....
Amelyeknek ugyan olyan "felelőssége' van a biztonságos működéshez.
Mi van, ha nem jó a féktárcsa? Mert rosszul "működik" és eltörik egy vészfékezésnél?
Vagy ha egy kormányösszekötő mondja be az unalmast 130-nál?
Vagy a gumi pukkan ki?Egy önjáró vezérlő programja nem lesz semmi egyéb, mint egy ugyan ilyen általános eszköz.
Az, hogy te abban gondolkodsz a mában, hogy szerinted mit tud és mit nem majd kivédeni és mire lesz képes önállóan a jövőben, az abszurd."De az aldozat rokonait a csodas statisztikaval nem lehet majd kielegiteni. Hogy dehat 27 millio merfold. Es?"
Akkor hangsúlyoznám, de nem fér a buksidba: a 27 millió mérföld alatt, ha emberre hagytuk volna a vezetést, több halálos áldozatnak lehetne magyarázni. És igen, hiba és baleset mindig lesz. Annak okát - ahogy repülőgép balesetben is - kinyomozzák, ugyan így meglesz és lesz felelősségre vonás.
De visszakérdezek: mi a jobb? 27 millió mérföld után hibázik a gép és meghal egy ember, vagy a 27 millió mérföld alatt emberi hibából meghal 2?A te felvetéses rossz irány.
A hiba mindig jelen van.
És a cél az, hogy a mennyiségét és nagyságát csökkentsük.
Az önjáró és a gépi sofőr ezt fogja tenni.De beteszem neked ezt a cikket, hátha segít és felfogható.
A Google autója lepipálja az igazi sofőröket"A Google autója lepipálja az igazi sofőröket
T.Gábor | 2016 január 9. 13:59Az önvezető járművek jelentősen kevesebb balesetet szenvednek a statisztikák szerint.
Az önvezető autók teszteredményei abszolút lenyűgözőek, bár még meg kell vívniuk harcukat a különféle országok és államok hatóságaival is. Nem véletlen, hogy a gyártásban érintett cégek különféle statisztikákkal próbálják bizonyítani, hogy járműveik rendkívül biztonságosak. A Google által finanszírozott legújabb tanulmány azt tárta fel, hogy mennyivel kevesebb balesetet szenvednek a gépi sofőrök hús-vér vetélytársaiknál.
A kutatás kizárólag a Google tesztflottáját érintette, amit az általános amerikai adatokkal vetettek össze. Ezek szerint egy robotautó minden megtett egymillió mérföld alatt átlagosan 3,2 balesetben volt érintett, míg ez a szám az embereknél már 4,2. Ez körülbelül 27 százalékos különbséget jelent, ennyivel kisebb eséllyel leszünk részesei közúti szerencsétlenségnek, ha a gépre bízzuk magunkat, s nem mi fogjuk a kormányt."Ez körülbelül 27 százalékos különbséget jelent, ennyivel kisebb eséllyel leszünk részesei közúti szerencsétlenségnek, ha a gépre bízzuk magunkat, s nem mi fogjuk a kormányt.
A Google járművei a cég állítása szerint még egyetlen olyan balesetben sem voltak érintettek, amiért ők lettek volna a felelősök"És ez már a múlt.
Miről is beszélgetünk akkor?[ Szerkesztve ]