- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Mobil flották
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Windows CE fórum
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
Hirdetés
-
A Samsung elkezdte árulni új Micro LED tévéit
ph A vállalat elsőként az Egyesült Államokban küldi boltokba a friss Micro LED televíziókat, amelyek nem lesznek kimondottan olcsók.
-
Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
ma Az új iOS, az új iPad OS és a Mac OS is megkapja az Apple Intelligence nevű megoldást, amely a ChatGPT-re is támaszkodik.
-
Léptek New Yorkban a közösségi média függőséget okozó algoritmusai ellen
it Meghozták azokat az intézkedéseket, amelyektől azt remélik, hogy segítenek megvédeni a kiskorúakat a közösségi médiában.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Segal
veterán
Elölről még csak kinéz valahogy, de hátulról...
Az enyém inkább tudjon csak 990km-t, de legyen formás a segge"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
Greentea
senior tag
Huuu ez szerintem cseszett jól néz ki! A kacsafarok hátulja teljesen visszaidézi a W125-ös Rekordwagen-t.
-
8th
addikt
Ízléses az ajtóbehúzó.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Hallosz
senior tag
Ebből népautó lesz!!!
Amúgy nagyon jól eltalált a formája. A napelem rásegítés kifejezetten jó 5let.Mert lakni, muszáj.
-
espista
senior tag
Szerintem a belsőégésű motorok hatékonysága inkább 25-30% körüli.
Romani ite domum!
-
k-adi
nagyúr
"A belső rendszernél nagyban támaszkodtak a mesterséges intelligencia megoldásaira és a hardverben is van NPU. "
Ezt valaki kifejtené?+Mi az a NPU?
-
Bog
HÁZIGAZDA
Neural Processing Unit.
"Another key efficiency feature of the VISION EQXX that takes its cue from nature is the way it thinks. It uses an innovative form of information processing called neuromorphic computing. The hardware runs so-called spiking neural networks."
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Juhaszatti
addikt
Hű de pofás fara van. Szemből semmi különös, de a hátulja elég jól sikerült.
-
aktív tag
Szép autó lett,elfogadnám.
Nagy János
-
troviko
senior tag
Nekem egyáltalán nem tetszik. De biztosan hatékony.
Mondjuk én inkább beérném 600-800 km hatótávval, csak nézzen ki jól.[ Szerkesztve ]
https://www.oldtech.hu/
-
8th
addikt
A mai dízelmotorok alulról karcolják az 50%-ot. A hatásfokra kihegyezettek át is lépik. A VAG konszern 1.2 ANY dízelmotorja 45% hatásfokú volt (20 évvel ezelőtt) pedig az még egy "butább" Pumpe Düse motor volt nem is CR.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
sBc
aktív tag
Rájátszás a súlycsökkentésre, de nem hiszem hogy az a pár gramm számítana ha rendes "kallantyú" lenne, de pofás.
Másik meg a tükör! Anno istenítették, hogy kamerával mennyivel áramvonalasabb tud lenni a forma. Erre itt meg rendes oldalsó tükrök vannak.
Egyébként hátuljára aktív légterelőt építettek meghosszabbodik alul kijön egy "diffúzor".
Tetszik a innováció ami benne van.[ Szerkesztve ]
-
#16820480
törölt tag
Jó kis Bond autó lehetne ebből.
-
Tibor_560sec
aktív tag
Kell ket tanu meg adasveteli ...
Ez tenyleg bitang forma lett , es ez a szurke szin meg nem is nagyon hangsulyozza ki .Ne játszd el a bizalmad , főleg előttem !™
-
Schuler888
senior tag
Nah ez az izlesek es pofonok! Elolrol sztem unalmas tucat supersportcar design, de a hatulja nagyon baxos lett! Tetszik amugy,mert nagyon nem mercedeses a design,ettol szep!
"Jelenleg 11(!!!) pro maxom van, minden téren megfelelő, az s21 ultrat földbe dongoli, aki mást mond az hazudik." - Tiger. :'DDDD
-
Hallosz
senior tag
A belső égésű hőerőgép (robbanó motor) benzines változatának hatásfoka, a főtengelyen mérve sem éri el az 50% ot. A benzin levegő keverék az égés során nagyrészt hővé és hanggá alakul át, eközben térfogat növekedés megy végbe és ezt hasznosítják. A turbó egy kicsit segít ezen. A hajtáslánc; kéttömegű lenkerék, kuplung, váltó, gardán vagy féltengely, differenciál mű és ezek holtjátékai, valamint a közbe iktatott rezgéscsillapítók további 10 - 20% ot emésztenek el.
A keréken mérve, jó esetben top kategóriás új autókon (jól mondta fentebb a kolléga) 30% körüli lehet.
-
Amennyiben az elektromos meghajtás közvetlenül a kerekekre hat, kiváltva a hajtáslánc nagy részét, akkor a 85 - 90% körüli hatékonyság, papíron elképzelhető.I spoke
[ Szerkesztve ]
Mert lakni, muszáj.
-
nagyúr
Nekem a Jaguár koncepció kocsi jutott az eszembe. Szép amúgy. Ez a behúzós kilincs továbbra is netto Gàz! A Saab csinálta meg, hogy a masszív kilinccsel a bárhogy beragadt ajtót ki lehet nyitni mentésnél. Ezzel hogy?
És a SUV-ok helyett johetne több csinos, könnyű kocsi.
Surface Book és egy Csúz a körtefán!. Pentax-szal fényképezve!
-
Somatom
veterán
Vajon milyen körülmények között tudja azt az 1000Km -t és milyen arányban csökken a körülmények módosulásával? A mostani autóm optimális körülmények között tud 1200Km -t. Agyig pakolva, klímával, 150 -nél meg 1000Km -t. A villanyautókkal az a baj, hogy nagyon nagy a differencia és hát ritkán autózunk laborban.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
pusszycat
nagyúr
Hol találtak 1000 km lejtőt a teszthez?
Mi 11 Lite 5G 6/128 :)) Xiaomi Redmi Pad 4/128 GB, Laptop Asus Oled Vivobook 16GB/1TB " Azért vagyunk, h legyünk " by pusszycat [175cm/104kg.]
-
sBc
aktív tag
Vajon te mikor autózol le kapásból 1000-1200 kilométert? Soha!
Ezért is értetlenkedik néhány gyártó, hogy miért kell ekkora hatótáv és akku. Emberek nagy része 20-50 kilométert megy egy nap.
Visszatérve a Mercedes azt emelte ki hogy a EQXX tudni fogja Peking - Sanghaj útvonalat ami 1200 km. -
zotya0309
újonc
Elölről KIA EV6 hátulról ugyanez, csak kicsit máshogy... Ami a kettő között van, hát... Az EQS után jobbat vártam. De a belseje bejövős.
-
Ezekiell
veterán
Jajj, kezdődik... Nyilván a 99%-nak nem kell ekkora range, de az 1%-nak meg igen, és hát innentől szar az egész (nyilván)
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
#16820480
törölt tag
Teljesen mindegy milyen körülmények között tudja, mert úgysem vennél soha ilyen autót (sem).
Az elektromosítási folyamatban elképzelhető amúgy, hogy nem lesz pont a személy szerint te igényeidnek megfelelő autó (ahogy az egyterűek is kihalóban vannak amúgy is). Ilyen esetben bérelhetsz egy lakást München-alsón, vagy ha addig bejön a megfelelő szintű automatizáció, akkor lehet már azt sem kell majd. -
Tudom hogy ízlések és pofonok , de ez bűn ronda .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
pusszycat
nagyúr
válasz Luck Dragon #31 üzenetére
Nekem szemből tetszik, oldalról elmegy, hátulról rémes.
Mi 11 Lite 5G 6/128 :)) Xiaomi Redmi Pad 4/128 GB, Laptop Asus Oled Vivobook 16GB/1TB " Azért vagyunk, h legyünk " by pusszycat [175cm/104kg.]
-
-
#72042496
törölt tag
Számomra a 935-ös (Moby Dick) Porschét idézi, arra pedig kíváncsi leszek, hogy pl. öt év múlva mi kerülhet át a technikából a szériaautókba.
-
dajkapeter
senior tag
Eléggé hajaz egy porsche 910-re, vagy egy jaguar xj220-ra, vagy egy mclaren speedtail-re. Egyik se egy korból származik, de mindegyik hasonló jegyeket visel. Légellenállás minimalizálása.
Ha írásommal megsértettelek akkor annak valószínűleg nem én vagyok az oka....
-
-
Segal
veterán
válasz pusszycat #32 üzenetére
Végre valaki aki hasonlóan látja mint én
A többinek meg ízlésficama van"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
Somatom
veterán
válasz Shadowbull #29 üzenetére
Nem szükséges. Ha nem jönne be, akkor nem csinálnám.
Schuler888:
Nem gonosz. Az én életemben erre már nem kerül sor.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
lalakov
senior tag
"10 kWh / 100 km" Ez vajon autópálya tempóra vonatkozik vagy országútra? Autópályásnak nagy szám lenne.
[ Szerkesztve ]
-
-
pusszycat
nagyúr
válasz Luck Dragon #44 üzenetére
Miért akarnád hátul lehúzni ha elől ülsz...
Mi 11 Lite 5G 6/128 :)) Xiaomi Redmi Pad 4/128 GB, Laptop Asus Oled Vivobook 16GB/1TB " Azért vagyunk, h legyünk " by pusszycat [175cm/104kg.]
-
-
pusszycat
nagyúr
válasz Luck Dragon #47 üzenetére
Hátra nyúlsz?
Mi 11 Lite 5G 6/128 :)) Xiaomi Redmi Pad 4/128 GB, Laptop Asus Oled Vivobook 16GB/1TB " Azért vagyunk, h legyünk " by pusszycat [175cm/104kg.]
-
-
-
GoldhandRent
őstag
spórolok nekik 10-20km-t:
KEVESEBB FÖLÖSLEGES BELSŐ VILÁGíTÁS, MEG BASZOMNAGY NEMOLED MONITOR !az első tipp ingyenes volt, a következőért már súlyos összegeket kérek el.
-
-
8th
addikt
válasz GoldhandRent #52 üzenetére
Ezeket valószínűleg a tetőn lévő napelemekről működtetik vagy ha nem is közvetlenül onnan azok folyamatosan rátöltenek a rendszerre így a hatótávon túl sokat nem korlátozhatnak.
Húsz éve az első generációs A8-ban a kedvenc extrám volt az állóhűtés. Nyáron a 28°C külső hőmérsékleten leraktad az autót a parkolóban a tűző napon és két óra elteltével nem egy 60+°C utasterű autóba voltál kénytelen beülni mint mások hanem "csak" egy 35-40°C körülibe. Ha beállítottad akkor a napfénytetőbe épített napelemről folyamatosan ment a szellőzés ami a kinti 28°C-os levegőt befújva frissítette az utastér levegőjét még épp elviselhető szinten tartva a belső hőmérsékletet. Behuppantál benyomtad a klímát és mire kiértél a parkolóból már 30°C alatt volt bent a hőmérséklet. Ha leengedett ablakkal az autót átszellőztetve indultál el akkor a túlméretezett légkondinak hála háromszáz métert követően már hűvösben ültél. Zseni volt a cucc. Imádtam. Napelemet minden autó tetejére![ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
GoldhandRent
őstag
akkor is túl sok indokolatlan kijelzőfelület van minden e-autóban az utóbbi időben. mindent IS kijelzővel, meg elektromosan akarnak működtetni.
egy ekkora 8K felületnek -már magának a panelnek is- hatalmas energia igénye van, amit nem gondolnám, hogy a tetőnapelem önmagában képes hosszú távon működtetni. és akkor még a 8K-t meghajtó processzor(ok) energiaigényéről nem is volt szó.volt 20 éve (nem éveS) S8, de erről a funkcióról nem hallottam . első genes. ez elég impresszív. de biztos 2000-ről beszélsz ? (pardon, már 2002 xd)
tetőpanelbe tényleg kéne (kellett volna eddig is) a napelem, de így minden autóba[ Szerkesztve ]
-
-
8th
addikt
válasz GoldhandRent #57 üzenetére
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
nagyúr
válasz GoldhandRent #52 üzenetére
Igazad van! Mi a jó b p! A sok k monitor!
Vissza a Saab Black Panelt!
Surface Book és egy Csúz a körtefán!. Pentax-szal fényképezve!
-
Somatom
veterán
válasz GoldhandRent #57 üzenetére
+1
Pl. egy városi autóba elég lenne egy vérnyomásmérő műszer.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen