Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vzsolt72

    lelkes újonc

    válasz CptAdamica #9 üzenetére

    A telefon egyéni ízlés kérdése. Kinek mi a fontos. Hosszú távú megbízható működés és minőség vagy az, hogy lehetőleg 2 éven belül cseréljen, mert a hardver kuka, a frissítés szándékosan lassítja a vasat, vegyél újat paraszt ez ilyen, stb. Igen a frissítéssel a HTC hibázott, de tegyük hozzá, hogy nem egy expanziós fázisban lévő cégről beszélünk, hanem egy nehézségekkel küzdőről. Metségükre legyen mondva, hogy egytlen EU vagy USA piacra szánt készülék sem hibásodott meg. A frissítést mindig először a hátországban Taiwanon tesztelik pont ezért, hogy az ilyen hibák ne okozzanok olyan globális problémát mint a Sampon estén. Ha jól emlékszem ott biztosítós ügyek is voltak, telefonnak látszó tárgytól leégő autók, lakások, stb. HTC hibája, hogy nehezen ismerte fel, hogy az okoskészülék az már nem kizárólag a képzett műszaki értelmiség által választott opció, hanem a sok aluliskolázott néptömegeknek és geekeknek szóló parasztvakítást kell gyártani, mert azt lehet nagy tömegben eladni, illetve saját gyártás (processzor, kijelző, memóriamodul) nélkül nehéz versenyben maradni. Nyilvánvalóan az a gyártó, aki a qualcommtól és egyéb gyártóktól kénytelen minden alkatrészt megvenni, az hátrányba kerül ahhoz képest aki házon belül gyártat. Ezen kívül a komponensek ára a világon mindenhol rendelési mennyiség függő. Tehát nem mindegy, hogy 2 millió vagy 200 millió készülékhez veszek alkatrészt. HTC egymagában nem volt képes megugrani a saját komponens gyártás költségeit, Goglinak van erre pénze és csak idő kérdése, hogy minkor kezd el saját processzort, stb. gyártatni az átvett 2000 mérnökkel és szabadalmi jogokkal.

Új hozzászólás Aktív témák