Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • -=RelakS=-

    veterán

    válasz kikikirly #10 üzenetére

    60FPS vs 120FPS (144, 240) között én inkább két dolgot emlegetnék fel:
    1: minél magasabb az FPS, annál rövidebb ideig tartja ki a képet a monitor, a mozgó objektumot követő szemednek annál élesebb lesz a kép.
    2: minél magasabb a monitor által kezelhető FPS, annál gyorsabban tud egy pixelt átdobni egyik állapotból a másikba, így a szemed nem egy feltűnő-eltűnő objektumot követ. 60Hz-es monitorról készült lassított felvételen simán látszik, hogy mire teljesen előtűnik az új kép, már jön is a következő, és ez még homályosabbá teszi a képet, még kevésbé venni észre egy pillanatra feltűnő dolgot.
    Valamelyik nap fényképezőgépet teszteltem, hogy 60Hz-en mennyi videót tud felvenni, közben ráirányítottam a monitorra, és toltam a Quake Championst. Érzésre valamelyik játékos csak úgy a semmiből seggbelőtt rakétával. Mikor visszanéztem a felvételeket, kiderült, hogy simán elrohantam mellette, de az alatt a 2-3 képkocka alatt fel sem tűnt a figura :W Lehet, hogy 240Hz-es monitoron sem tűnt volna fel, de ezt már nem tudhatom biztosan :DDD

    Akinek nem lenne világos, hogy miről brekegek, rágja át magát az Blur Busters UFO Test oldalán.

    Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__

Új hozzászólás Aktív témák