- Redmi Note 12 5G - ez lenne az ász?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
#16820480
törölt tag
válasz -Faceless- #18 üzenetére
A hidrogént marha drága előállítani, elég rossz a hatásfoka az egész folyamatnak és nehézkes tárolni meg szállítani.
A Bp-Szeged-Bp távot amúgy egy közepes iD3 már meg tudja tenni egy 25 perces töltéssel, az azért egyáltalán nem tűnik vészesnek, és ennél már jobb akkuk lesznek a jövőben.
-
Füleske
addikt
válasz -Faceless- #18 üzenetére
"Azt viszont nem értem, hogy a hidrogén az hova tűnt. Tökéletes középútnak tűnik, mindenki jól járna vele, de mintha nem is létezne."
Ha annyira tökéletes, már most vehetsz egyet. Toyota Mirai, 26 millió az alapár, és van Magyarországon egy darab nem nyilvános töltőállomás. Tulajdonképp ez egy hibrid Camry (13 milliós alapár), amiben kicserélték a benzinmotort üzemanyagcellára. Most, a forgalmazás elején vettek is belőle itthon négy hónap alatt két darabot. De lehet, hogy ezeket is a márkakereskedések helyezték üzembe, tesztautónak.