- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Sony Xperia 10 IV - műanyag újracsomagolás
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
Hirdetés
-
Grafikus jellegű munkára szánt AOC monitorok a megfizethetőbb szegmensben
ph A cég három kijelzővel jelentkezett, amelyek portfelhozatalukból kifolyólag dokkolóként is működnek.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Lopják az LG akkutitkait
it Inkább licenceli ezentúl az akkumulátoros szabadalmait az LG Energy Solution, mert túl sok a jogsértés. Az LGES mellett az UMC is az autóipar egyre lassuló keresletére figyelmeztet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#53246592
törölt tag
Az 58km-es plugin hibrid már
mostaz elejétől rendelhető lesz, nem 2023-ban jön. Azért meglehetősen sok embernek - kinek bőven, kinek éppenhogy - elég lenne az "átlagos" napi autózáshoz 58km. Akinek meg nem annak van még bőven választási lehetősége a piacon, nem kell ezt venni.
Nekem inkább az a bajom, hogy csak azért megvenni és cipelni a benzines hajtáslánchoz szükséges részeket, mert néha kellhet, az nem kicsit fölösleges pénzkidobásnak meg környzeti ártalomnak látszik. A hidegen nem optimálisan működő motor is baj, amit biztosan lehet valamennyire orvosolni, csak megéri-e.[ Szerkesztve ]
-
Lewis4421
csendes tag
En egy 2012 C250 cdi bluefficiency Mercedesszel jarok munkaba (100ezres kozseg, UK) 8km oda , 8 vissza. A diesel koszoni szepen megvan varosban , es semmi baja, sot, szerintem arra lett tervezve ez a motor java reszt, hisz nemetben a Taxi E classok ugyan ezzel a motorral vannak szerelve. A kipufogobol semmilyen fekete vagy akarmilyen fust nem szokott latszani. viszont van 204 paci 500NM nyomatekkal, es varosban ha normalisan megyek akkor 6,5-7l fogyaszt. Tele tankkal(59l) palyan 150km/h-al el megy 1400km. Ilyen adatok utan nem udom ki az a hulye aki elektromos kocsit vesz, de oszinten. Es hagyjuk a kornyezet meg bla bla. Szoktam jarni londonban es nem erzem semmivel rosszabbnak a levegot mint pl a tengerparton. persze ha kozel allsz regi benzin es diesel kocsik hatuljahoz es epp rad pufolnek akkor erzed, de csak azert mert epp melleted van. Ez az en velemenyem...
Az élet epikuroszi értelmezése elutasítja a halhatatlanságot és misztikumot; van a lélek, de ugyanúgy mint a test, halandó. Nincs halál utáni élet, így nem kell félni a haláltól sem, mivel „a halál nem jelent semmit számunkra; ami felbomlik, érzékelése megszűnik, és amit nem érzünk, semmit nem jelen
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Óra topik
- Windows 11
- Freemail
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Gmail
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- További aktív témák...