Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #53246592

    törölt tag

    válasz Frozen #14 üzenetére

    Az 58km-es plugin hibrid már most az elejétől rendelhető lesz, nem 2023-ban jön. Azért meglehetősen sok embernek - kinek bőven, kinek éppenhogy - elég lenne az "átlagos" napi autózáshoz 58km. Akinek meg nem annak van még bőven választási lehetősége a piacon, nem kell ezt venni.
    Nekem inkább az a bajom, hogy csak azért megvenni és cipelni a benzines hajtáslánchoz szükséges részeket, mert néha kellhet, az nem kicsit fölösleges pénzkidobásnak meg környzeti ártalomnak látszik. A hidegen nem optimálisan működő motor is baj, amit biztosan lehet valamennyire orvosolni, csak megéri-e.

    [ Szerkesztve ]

  • Lewis4421

    csendes tag

    válasz Frozen #14 üzenetére

    En egy 2012 C250 cdi bluefficiency Mercedesszel jarok munkaba (100ezres kozseg, UK) 8km oda , 8 vissza. A diesel koszoni szepen megvan varosban , es semmi baja, sot, szerintem arra lett tervezve ez a motor java reszt, hisz nemetben a Taxi E classok ugyan ezzel a motorral vannak szerelve. A kipufogobol semmilyen fekete vagy akarmilyen fust nem szokott latszani. viszont van 204 paci 500NM nyomatekkal, es varosban ha normalisan megyek akkor 6,5-7l fogyaszt. Tele tankkal(59l) palyan 150km/h-al el megy 1400km. Ilyen adatok utan nem udom ki az a hulye aki elektromos kocsit vesz, de oszinten. Es hagyjuk a kornyezet meg bla bla. Szoktam jarni londonban es nem erzem semmivel rosszabbnak a levegot mint pl a tengerparton. persze ha kozel allsz regi benzin es diesel kocsik hatuljahoz es epp rad pufolnek akkor erzed, de csak azert mert epp melleted van. Ez az en velemenyem...

    Az élet epikuroszi értelmezése elutasítja a halhatatlanságot és misztikumot; van a lélek, de ugyanúgy mint a test, halandó. Nincs halál utáni élet, így nem kell félni a haláltól sem, mivel „a halál nem jelent semmit számunkra; ami felbomlik, érzékelése megszűnik, és amit nem érzünk, semmit nem jelen

Új hozzászólás Aktív témák