Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • A`rpi

    Topikgazda

    válasz #58000384 #70332 üzenetére

    Első bekezdéseddel teljesen egyetértek, én egy motor hardverigénye alatt általad taglalt részegységeket értettem.
    Így ennek van egy fogyasztása, erre húznak egy skint, utóbbi relatív egyszerű. A pályákat össze legózzák, az is nyilvánvaló, pályánként meg kell lenni az egyensúlynak, valahol több fizika, valahol több mpc stb stb. Lényegen nem változtat tudniuk kell mi mennyit "fogyaszt."

    Ha ezt a fejlesztők idő előtt nem veszik észre, csak sajnálni tudom őket.

    Abba ne menjünk bele most mekkora blődségeket írok, belátható időn belül nem fog kiderülni földi halandók számára mi áll a dolgok mögött:

    Hogy csak egy példát hozzak, okosított PS3 (nem fat) gépek natívan támogatják lemezes PS2 játékokat állítólagos hardver nélkül, elgondolkodtató.

    900p-s játékok next gen dologhoz csak annyit, szerintem nem is alacsony szintű hozzáférést használnak jelenleg, és ennyi sikerült. Nagyon drága a motorfejlesztés, szerintem még mindig prevgen motor alapjaira építkeznek, abba ne menjünk bele milyen nevekre keresztelik el, talál Frostbite 3-nál jár az EA?

    Multiplatform játékok készítésénél, pedig párhuzamosan fejlesztenek minden platformra, így a leggyengébb határozza meg a többi platform alapját.

    Sőt, PS4 fejlesztésénél is szempont volt a PS3 skálázhatósága. Ez be is igazolódott.

    Láss csodát Xbox féle visszafele kompatibilitás, korábban mikor erről beszéltem, az "okosok" megmondták lehetetlen teljesen más architektúra. (Én akkor is azt hajtottam, nem létezik hogy ezek nem egymásra épülnek, egyik pillanatról a másikra egyik fejlesztőgárda sem fog nulláról új motort készíteni, ezt leközölte Naughty Dog is.) Megoldás már élő példa valamennyire engem igazol. Ne menjünk bele mennyire minőségi, működni működik...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák