- Elnéztük a mai dátumot
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A52 - royal cuvée
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Jelentősen drágulhatnak a Samsung hajlíthatók
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor Magic V2 - origami
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
A TCL minden korábbinál nagyobb LCD tévéket akar gyártani
ph A vállalat 148 hüvelykes modellel is előállhat a jövőben, és a meglátásuk szerint van erre igény.
-
Már tudjuk, hogy mikor érkezik a NieR: Automata második szezonja
gp Alig néhány hetet kell már csak várnunk és folytatódik az anime széria.
-
AI-alapú, mobilos lopásgátlót tesztel a Google
it Kitalált a mobilokra egy AI-alapú lopásgátló funkciót a Google – Brazíliában kezdi el tesztelni.
-
Mobilarena
PlayStation 3 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL:
Új hozzászólás Aktív témák
-
A`rpi
Topikgazda
válasz #58000384 #70332 üzenetére
Első bekezdéseddel teljesen egyetértek, én egy motor hardverigénye alatt általad taglalt részegységeket értettem.
Így ennek van egy fogyasztása, erre húznak egy skint, utóbbi relatív egyszerű. A pályákat össze legózzák, az is nyilvánvaló, pályánként meg kell lenni az egyensúlynak, valahol több fizika, valahol több mpc stb stb. Lényegen nem változtat tudniuk kell mi mennyit "fogyaszt."Ha ezt a fejlesztők idő előtt nem veszik észre, csak sajnálni tudom őket.
Abba ne menjünk bele most mekkora blődségeket írok, belátható időn belül nem fog kiderülni földi halandók számára mi áll a dolgok mögött:
Hogy csak egy példát hozzak, okosított PS3 (nem fat) gépek natívan támogatják lemezes PS2 játékokat állítólagos hardver nélkül, elgondolkodtató.
900p-s játékok next gen dologhoz csak annyit, szerintem nem is alacsony szintű hozzáférést használnak jelenleg, és ennyi sikerült. Nagyon drága a motorfejlesztés, szerintem még mindig prevgen motor alapjaira építkeznek, abba ne menjünk bele milyen nevekre keresztelik el, talál Frostbite 3-nál jár az EA?
Multiplatform játékok készítésénél, pedig párhuzamosan fejlesztenek minden platformra, így a leggyengébb határozza meg a többi platform alapját.
Sőt, PS4 fejlesztésénél is szempont volt a PS3 skálázhatósága. Ez be is igazolódott.
Láss csodát Xbox féle visszafele kompatibilitás, korábban mikor erről beszéltem, az "okosok" megmondták lehetetlen teljesen más architektúra. (Én akkor is azt hajtottam, nem létezik hogy ezek nem egymásra épülnek, egyik pillanatról a másikra egyik fejlesztőgárda sem fog nulláról új motort készíteni, ezt leközölte Naughty Dog is.) Megoldás már élő példa valamennyire engem igazol. Ne menjünk bele mennyire minőségi, működni működik...
[ Szerkesztve ]