- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
válasz SityiSXT #1017 üzenetére
sztem az első fele üti a második felét.
Azaz ha azért muzsikál gyengébben mert számolja...azaz fix szinten is másként muzsikál a motor meleg levegőben-hideg levegőben-párás vagy száraz levegőben időjárástól függően az ide érv, ha viszont 'magassági' adatból emeli-csökkenti a teljesítményt akkor oda érv.
Én nem ajánlom a szimeknek hogy mindent lemodellezzenek, mert sok dolog a vezetéshez teljesen felesleges.
olyanok kellenek hogy ha kicsúszik-visszatér egy autó akkor kavicsfelhordás miatt más legyen a tapadás, mert azt látom,..az is jöhet hogy láthatóan hidegebb aszfalton (árnyékban van mondjuk) más legyen a tapadás...látom le tudom kezelni.
Ellenben nem kell olyan amihez semmi közöm, amikor egy galamb nekiesik az autó elejének akkor nem kell lemodellezni az egész folyamatot, a torzó károsítja a futóművet, a csőre beszakítja az elektromos kábelezés szigetelését, a tollai meg 1/8-d részben ráég a leömlőre ami miatt másként számol a turbóelektronika ezért sz@rul tölt...a többi része eltömi a mittomén...érted.
elég annyi hogy galamb jött-autó adott részén lévő egységben kárt okoz=történik valami. -
dino_m
senior tag
válasz SityiSXT #1017 üzenetére
"Emiatt nagyon kétlem, hogy az LFS-AC-iR-rF-RBR-PCars-Race-GTR-stb. szimulátorok képesek lennének arra a teljesítményre szimuláció terén, mint amit a két videóban láthattunk."
Megnézném szívesen, hogy az említett szimek, hogyan viselkednének azokon a célhardvereken. Mert ha jól tévedek, akkor elég sok vitapontra megtalálnánk a választ, hogy melyik szobaszimulátor felelne meg vagy közelítené meg a profi felhasználást. Gondolom pont ezért nem fogják ezt nyilvánosságra hozni, ha egyáltalán valakinek eszébe jutna ezt letesztelni, mert akkor lehet, hogy ezek közül az egyik-másik nevet egy sima szivaccsal eltörölnék, már ami a piaci részvételüket illeti. De az is lehet, hogy mindegyik probléma nélkül venné az akadályt.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
szekto
aktív tag
válasz SityiSXT #1017 üzenetére
rF kiszolgálja, csak nem az a verzió, amire Ti gondoltok. (Mind a McLaren, mind a Red Bull az rFactor Pro verziót használja szimulátoraiban.)
Mielőtt valaki megkérdőjelezne: [link]
[ Szerkesztve ]
Gigabyte B450M-DS3H // AMD Ryzen 5 2600 // 2*8 GB Kingston FURY DDR4 2666 MHz // Gigabyte RTX 2060 Gaming OC 6 GB // 1*Kingston FURY Renegade 500 GB nVME M.2 SSD // 500 GB + 1 TB WD Blue HDD