Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • RangerFox

    Topikgazda

    válasz Wesder #84039 üzenetére

    Tehát ha egy amúgy jó játékot nem duzzasztanak fel mesterségesen minimum 30 órás semi-open world játékká, akkor nem indokolt az AAA jelző és a teljes ár? Azért az szomorú világ lenne.

    Főleg úgy, hogy még az ilyen rövid és kevés tartalommal rendelkező játékokat is a vásárlók alig több, mint fele játszotta végig (MM 54%, Ratchet 51%). És a játékidő növekedésével ez az arány egyre rosszabb lesz, erre egyedül a TLoU2 tudott rácáfolni.

    Értem én, hogy az ember a pénzéért minél "többet" akar, és ebbe beletartozik a játékidő is, de ez inkább alkotói szabadságnak kell lennie, hogy az adott történethez és játékmenethez milyen hosszú játékot akar készíteni, és nem egy vásárlói igénynek. A játékidő alapból érdekes kérdés játékoknál, hiszen a filmekkel ellentétben nem a director határozza meg a pacinget, hanem maga a játékos. Így akár egy viszonylag hosszabb játékot is relatív gyorsan végig lehet játszani (saját példák: W3, Death Stranding: ~35 óra, Bloodborne, Demon Souls: 17 óra), mások pedig 100 órákat játszanak velük. És ez elég nagy szórás.

    A másik kérdés pedig a tartalom. Azért a mai játékokban (a fent említettekben is) vannak gyűjthető és opcionális dolgok, new game+ és trófeák is. Így a játék okot ad rá és célt tűz ki a játékos elé, hogy tovább játsszon a játékkal. Így ha a játékos akar, akkor tud nem céltalanul időt eltölteni a játékban. És ennél fogva egy relatív rövid játékkal is lehet egész sok időt tölteni.

Új hozzászólás Aktív témák