Hirdetés
- iPhone topik
- HMD Skyline - jó szerelés
- Apple Watch Series 10 - évfordulós kiadás
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Azonnali mobilos kérdések órája
- CMF Phone 1 - egy jó telefon
- Netfone
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
X200-as szériáját mutogatja a Vivo
ma Három hét múlva, várhatóan három készülékkel érkezik a Vivo 3 nm-es családja.
-
Greenwashing miatt támadják az olaszok a Sheint
it Olaszország vizsgálatot indított a Shein weboldal és app ellen, greenwashing vádjával.
-
Death Stranding 2: On the Beach - Egyórányi előadást kaptunk a fejlesztőktől
gp A színpadi műsorban természetesen maga Kojima és részt vett.
-
Mobilarena
PlayStation 5 összefoglaló
A témához szemernyit sem kapcsolódó hozzászólás és a Spoiler tag használatának elmulasztása figyelmeztetés nélküli törlést vonhat maga után!
Új hozzászólás Aktív témák
-
lo_jo
senior tag
válasz kwzatz #176826 üzenetére
Mondjuk a RT-nek nem egyenes következménye, hogy szép vagy szebb, mint a raszter. Ezt bárki, aki kicsit is ért hozzá, pontosan tudja.
A RT lényege a fényviszonyok pontosabb leképezése. Ezen belül jó példa a reflexiós önárnyék: ha egy fehér fényforrás és színes fal közé leraksz egy fehér testet a falhoz közel, akkor a test fal felöli oldalán a fal színe bevilágítja a test önárnyékát, pont, mint egy színes derítőlap a fotózásban. Ezt raszternél elég macerás lehet megcsinálni, főleg dinamikus környezetben, ahol mondjuk a test és a fal köze bemehet a játékos és a saját árnyékával és reflexiójával már nem tud mit kezdeni a rendszer.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos hirdetni!
Az OFF topik erre található!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen