Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bandi0000

    nagyúr

    Ha valakinek nincs kedve elolvasni, kiemeltem néhány részletet:

    Ezen túl azonban minden fejlesztő elmondta, hogy a különbség nagy, azonnal észrevehető lesz, hisz rengeteg eddig csak PC-n használt effektet be tudnak kapcsolni, ezek minőségét emelni, de a textúrák minősége, sőt, helyenként a karakterek, tereptárgyak poligonszáma is emelkedni fog. A Paragon készítői adtak ki ilyen volt-ilyen lett videót, itt a sokkal szebb bevilágítás, a sokkal sűrűbb aljnövényzet és a magasabb textúrák azonnal látszó javulások például. (Ráadásul a Paragon csak egy utólagos patch-et kap, nem direkt a Pro képességeit szem előtt tartva készült.) Természetesen, ahogy már többször is írtuk, nagyon sok minden múlik a fejlesztőkön, de már az első, a Pro specifikációit szem előtt tartva készülő nagy játékok is pontosan jelzik majd, hogy ez a gép tényleg jóval erősebb.
    Hivatalosan a „fejlesztők kezében rengeteg eszköz van, hogy ezt megakadályozzák”, nem hivatalosan azonban ez csaknem biztosan be fog következni, hacsak mesterségesen vissza nem fogják a Pro verziót – ami ugye az egész hercehurcát értelmetlenné tenné. Ez természetesen a körökre osztott játékokra nem vonatkozik, de ahol a képfrissítés, a tempó, a hardver által vissza nem fogott reakcióidő számít, ott az erősebb gép valamekkora immanens előnyt jelent. Ennek mértéke vélhetően játékról játékra változik, és valószínű, hogy a nagyobb multis címeknél ezt úgy próbálják minimalizálni, hogy ha kell, még több grafikai kompromisszummal, de a régebbi gépen is elérik majd a stabil 60 fps-t

    Xbox One: bandymnc

Új hozzászólás Aktív témák