- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Fotók bizonyítják, tényleg szárat növeszt a Galaxy Buds 3
- Több Redmi, mint kolbász
- A Realme bemutatta a GT 6-ot, Európában is kapható a telefon
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
Hirdetés
-
Több Redmi, mint kolbász
ma Újabb premier készül, a Redmi 13 5G-n a sor.
-
Hosszabb bemutatón a Warhammer 40k: Space Marine 2
gp A sokak által várt folytatás premierje már nincs messze, szeptember elején debütál az új rész.
-
Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
ph A Pro és a vezetékes változat után tehát itt a Razer saját rádiós megoldását használó változat, mely 8 grammal könnyebb is az előbbinél.
-
Mobilarena
PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Aktuális:
Kölcsönjáték nyilvántartó
Új hozzászólás Aktív témák
-
PrometheusX
aktív tag
válasz PrometheusX #241903 üzenetére
Sziasztok,
sikerült lezárni az ügyintézést a Persona 5 Royal Phantom Thieves Edition PS4 játékkal kapcsolatban (törött maszk probléma).
Mivel se a bolt se a hazai forgalmazó nem tudta kicserélni a hibás kiegészítőt, és a hazai forgalmazó elküldött a külföldi kiadóhoz hogy oldjam meg ahogy tudom a problémát, ezért pénzvisszatérítést kértem a bolttól. A végén elfogadták a pénzvisszatérítésről szóló kérésemet, de egy kicsit a sarkamra kellett állnom, mert a bolt nem nagyon kommunikált velem. Sajnos muszáj voltam olyan kifejezéseket is használni az utolsó telefonhívásom során, mint "fogyasztóvédelem" és "békéltető testület", hogy a problémám megoldódjon. Végül ezután jelezték hogy elfogadják a kérésemet, és az állási jogomat érvényesíthetem pénzvisszatérítéssel.
A játékot természetesen nem bontottam ki, fóliás állapotban van, így az ÁSZF-ükben foglalt elállási feltételeket nem szegtem meg (pontosabban ezt: "Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog: lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta").
Remélem ezzel tudtam segíteni valakinek. Személy szerint fogok még a jövőben tőlük vásárolni, mert kellemesek a boltjaik, az eladó személyzet, és szívesen megyek be hozzájuk. Itt én úgy érzem hogy a döntéshozó hibádzott, akinek foglalkoznia kellett volna a problémámmal; de nem vagyok ebben biztos, nem látok bele hogy mi történt a háttérben.
Mindenesetre adok nekik még egy esélyt, remélem hogy többször ilyen nem fordul elő velem vagy másokkal.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Fotók bizonyítják, tényleg szárat növeszt a Galaxy Buds 3
- Elektromos autók - motorok
- Több Redmi, mint kolbász
- A Realme bemutatta a GT 6-ot, Európában is kapható a telefon
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: MárkaLánc
- CPU léghűtés kibeszélő
- További aktív témák...
- PlayStation konzolok és tartozékaik javítása garanciával, üzletben!
- PlayStation 5 konzolok és tartozékaik javítása garanciával, üzletben!
- XBOX Series S 512GB megkímélt állapotban eladó
- Nintendo Switch OLED White 1,5 Év Garanciával!Ajándék 128gb kártya + Tok + Mario Kart 8 Deluxe Játék
- XBOX ONE, S, X, XBOX360, és PS 3, PS 4 konzolok és kontrollereik javítása garanciával üzletben!