Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Xaels

    félisten

    Wolfenstein: Youngblood gyors beszámoló

    Haverral, akivel osztva van a profilom közel 3 órát játszottam. Pontosítva 2óra 47percet ír a játék amivel 20,21%-os előrehaladás mellett 3 küldetés van kész és van 1 tucat felvéve amik egy része halálfejjel van jelezve, tehát a 14-es szintünknek még túl nehéznek tartja Normal nehézségi szinten. Ezalatt az idő alatt nem rohantunk ész nélkül előre az objektívára, néha megálltunk gyűjtögetni is A játékmenet alapjaiban olyan mint az előző MachineGames féle Wolfenstein játékokban, de a térkép(ek)en erősen érezhető az Arkane Studios keze munkája is. Értem ezalatt, hogy végig darálás megy, igazából nem ad a játék sok esélyt a lopakodós megoldásra mert a legelejét kivéve szinte mindig van erősebb ellenség akit nem lehet csak úgy tarkóncsapni, persze a Commandereket itt is érdemes levadászni illetve fejlesztéssel lehet az erősebbeket is kivégezni. A pálya részek, amik között "metróval utazhatunk", mind olyanok mint a Dishonored játékokban. Sokkal nyitottabbak mint az előzmény részekben, több útvonal elérhető és gyakorlatilag a képességeinktől/fejlettségi szintünktől függ, hogy mennyire tudjuk őket bejárni. Nincs meg az a filmszerű történetvezetés mint korábban. A fegyvereinket pénzért cserébe fejleszthetjük, amit gyűjtögetéssel és az elesett katonák kifosztásával, illetve feladatok/küldetések teljesítésével tudunk szerezni. Képességeinket tapasztalati szintek elérésével és az ezeken kapott pontok szétosztásával tudjuk fejleszteni. 3 életünk lehet összesen, ezek megosztódnak a 2 játékos között, de csak akkor használódik el ha valamelyikünk "kivérzett", egyébként fel lehet egymást húzni és az elhasznált életeket pótolni tudjuk ládákból. Egyelőre a COOP része kimerül abban, hogy különböző kapcsolókhoz és kódolt ajtókhoz kellettünk mindketten, nem találkoztunk olyan összetett feladatokkal, hogy tarts bakot és a másik keres valami alkalmatosságot amin fel tudsz mászni vagy amíg az egyikőtök fedezéket biztosít addig a másik lövöldözik vagy csinálja a feladatot. Persze ez nem jelenti azt, hogy később nem lesz. Ja ami fontos, hogy a loot mindenkinek saját van, nem lehet felszedni a másik elől viszont fejlődni nem ugyanolyan ütemben fejlődtök, függ a teljesítményetektől. Eddig összességében élvezhető a játék, szerintem hozza az újgenerációs Wolfenstein hangulatot is és a lányok sem annyira idegesítőek mint az első előzetesekben tűnt.

    PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

Új hozzászólás Aktív témák