Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • erahurka

    félisten

    válasz birorichard #124948 üzenetére

    Ez szerintem szinte minden nyitott világú játékra elmondható. Ráadásul ahogy egyre eszementebb méreteket öltenek a térképek, annál nehezebb lesz valóban tartalommal feltölteni. A sztorival általában nincs gond, vagy nincs komoly gond, de ott vannak a mellék küldetések, a gyüjtögetések, esetleg ilyen-olyan bázisok elfoglalása, pontok felkeresése... Hogy ezek valóban érdekesek legyenek, rengeteg munkát bele kell ölni.

    Talán csak a Witcher 3 és a GTA V tud igazán felül emelkedni ezen a problémán azok közül amit próbáltam, esetleg még az Arkham Knight (ha nem számítjuk azt a horribilis mennyiségű Riddler kérdőjelet......). A legrosszabbul összerakott ilyen szempontból szerintem a Just Cause 3. Kapunk egy irdatlanul nagy pályát, ahol több km-es távolságok vannak két pont közt, és a negyedét nem használják fel érdemben.

Új hozzászólás Aktív témák