Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Grave_444

    nagyúr

    válasz niof #29049 üzenetére

    Nézőpont kérdése. Ez pont nem az a játék, ahol számít a szint, nem lesz jobb fegyvere másnak, mindenki ugyanannyi eséllyel indul minden körben.
    Ennyi erővel pl Cod-ban is óraszám alapján kéne csoportosítani vagy lenne egy másik mértékegység, ami felméri a skillt? :N
    A multi játékokban az a jobb, aki ügyesebb és szerencsésebb. Nem feltétlen az, aki több időt szán rá, mert a tudás nem mindig arányos vele.

    Régebben volt valami rendszer, ami alapján bedobott nem?

    Kicsit az irigység szól belőled, ne akadékoskodj, hanem legyél te, aki 30-at öl. :)

    Akinek nincs affinitása és kitartása az ilyen játékokhoz azt lelövik a kezdők is. Hozzátészem bárkivel előfordul csak nem mindegy hányszor.

    Személy szerint multi fps játékokon nőttem fel és amikor ezt elkezdtem 1-2 héten belül már jöttek a csirkék, sokkal, de sokkal könnyebb volt 4-5 éve, mint most.

    [ Szerkesztve ]

  • PeL

    addikt

    válasz niof #29049 üzenetére

    Ez amit leírtál sajna már a folyamatosan csökkenő játékosszám miatt is kivitelezhetetlen lenne, legjobb esetben is több perces várakozási idők lennének a lobbykban ha ezt bevezetnék. Sokszor így is bosszantó, hogy több perc eltelik egy landolás előtt, ott valamikor élek kb. 10 másodpercet aztán jöhet megint a kilépés, lobbyzás, amiről meg van hogy elkezdenek kilépkedni az emberek, így több perc szokott lenni sokszor mire újra feltelik, és repülőre kerülök (nem szoktam kilépkedni ilyenkor, pláne ha pl. Erangel-en történik ez, mert van hogy a következőn is ugyanez van).

Új hozzászólás Aktív témák