- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Ismét egyedit alkotott a Sharp
- Mobil flották
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Locus Map (Free és Pro)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
- Mobilhasználat külföldön
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
Hirdetés
-
Galaxy S22 One UI 6.1 frissítés: volt, nincs
ma Komolyabb hibák bukkantak fel, a Samsung a biztonság kedvéért leállította a frissítés közzétételét.
-
A gyógyszeripar AI-forradalmasítására készül a Google
it A Google DeepMind bemutatta a következő-generációs gyógyszerfelfedező AI-modellt.
-
Android és iOS rendszerekre érkezik a Sonic Rumble
gp A május végére tervezett zárt bétára már lehet jelentkezni a hivatalos oldalon.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
misimagaki
aktív tag
Unokahugomék is sokat vártak egy Toyota Corollara.
Tavasszal rendelték, és nem volt nekik jó a raktáron lévő éveleji, nekik friss gyártású kellett Japánból.
Nem akartam nekik mondani, hogy nagy valószínűséggel Törökországban gyártották azt az autót, amire majd 3 hónapot vártak....Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
Hát igen. Az átlagos magyar autóvásárló számára sajnos elsődleges kell, hogy legyen az ár. Sokszor már a fapad is kemény dió...
Ezt némelyik autógyártó ki is használja, és tényleg olyan autókat hoznak forgalomba, hogy csak a forgatható kormány, és a nyitható ajtók nem extra felszerelés. Szerncsére azért akad üdítő kivétel.Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
válasz parandroid #248 üzenetére
Láttam a Schiller Opelen a reklámot. Astra 800 eFt, Clasic II 1 MFt árelőnnyel. Hát igen. Ekkora összegbe szépen lehet extrakat pakolni...
[Szerkesztve]Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
Hétfőn 13:00-kor.
Ma hívtak a szalonból a kötelező miatt. Futottunk egy kört az Allianzos tanácsossal, aztán hívott, hogy a szalon átfaxolta neki a forgalmit, minden rendben hétfőn reggel aláírok, és mehetek az autóért. Részéről minden rendben. Eszembe jutott, hogy lerohanok hozzá, és megkérdezem a rendszámot, de ma 13:30-kor zártak. Pofám meg már nem volt Őt hívni.Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
válasz <>jana<> #281 üzenetére
Ez így igaz. Helyben az Octavia nagy. A Skodaklub oldalon láttam egy videót, ami az Octaviaról szól facelift után. Egy Autó-Motor magazinos újságírő ecsetelte, hogy meglepő, de az 1,4-es motor karaj. Még elemezte, hogy az első ülések támlájának karcsúsításával nyert hely miatt már elég normálisan el lehet férni hátul is. Csak jót mondott az autóról.
Az Opel Classic II téma elsősorban a felszereltség, és a vételár aránya körül zajlott. Alapban nagyon spártai az az autó. Az Opei is erősen akciózik, csak pl. Ő nem használtautót számol be, hanem sok extrát ad pluszba. Részemről a Skoda akciója vállalhatóbb, mert egy jól felszerelt autó árát csökkenti a használtautó beszámítással. Az Opel akciój emgem nem tud megmozgatni, mert a mostani autónk a nyakunkon maradt volna. Aztán szenvedhettem volna az eladásával.
Így visszük ezt,és hozzuk azt...Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
Hétfőn 13:00-tól autóátvétel
15:00-kor téligumiátvétel. CSak akkor kezdik a felnire szerelni a gumikat, amikor láttam, hogy az original csomagolásból vették ki azokat. Ezért kell pontosan időre mennem. Pedig én azt hittem, hogy odamegyek. Zsé oda, kerekek a csomagtartóba, és tűz haza. Na ez nem így lesz. Végül is teljesen korrekt eljárás a gumiszervíz részéről.
Szerdán reggel viszem riasztó és indításgátló szerelésre. Aztán egy darabig csend, mert elfogyott a cash-
[Szerkesztve]Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
válasz <>jana<> #286 üzenetére
Jó a japán autó is, de én úgy érzem, hogy ilyen felszereltség mellett egyik márka sem olcsóbb. Mondjuk én az Octavia II-sel futotta ilyen köröket. Kollégáim javasolták: Ford. Jó áron volt, aztán amikor kiderült, hogy mit adnak érte....
Voltam Mazda szalonban is. A Mazda 3 1,4 motorral jobban felszerelt, mint a Skoda, de olyan motorral nem nagyon találtak volna nekem az országban. A szedán tetszett, az csak 1,6 motorral volt, és az ára 5 MFt körülre szaladt volna. Opel is hasonló áron volt, aztán rájöttem, hogy jobb ha maradok az Octavianal. Akkor kezdtem nézni a 2-3 éves modelleket, és tudtam, hogy baromi nehéz lesz találni valami frankót jó áron. A hasznaltauto.hu-n állítólag már a felkerülés pillanatában elkelnek a jó vételek. Nyernek rajtuk a nepperek.
Aztán jött ez az akció. Két nap, és egy este tanakodás a kedvessel, aztán go tesztvezetni vele, és hétfőn jön a vas.....Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
Jó estét kívánok!
Eltűntem egy kicsit, éjszaka dolgoztam, nappal meg a kocsi után rohangáltam, illetve vele.
Ott tüntem el, hogy hétfőn átvétel. 13 óráról 15 órára csúszott az átadás, ami símán ment.
Megsírattuk a Samarat, és néztük a műhely ajtaján keresztül, ahogy építik be a tolatóradart az Octaviaba.
Már reggel tudtam a rendszámot, mert nem a szalon kötötte a biztosításokat. Így tudtuk beazonosítani a gépjárművet.
Átvétel után go első benzinkút, ahol dizelnek hitték az autót. Elég csúnya hangja volt az biztos. Azóta már finomodott. Este megkapta a téligumikat, és azóta csak suhanunk, és suhanunk, vagy siklunk. Ahogy jana is mondta, csend hegyek. Kényelem. Számítottam rá hogy jó lesz, na de ennyire?!
A hét elején még ajánlgatttam a feleségemnek, hogy vezessen, most is megteszem illendőségből, de akkor az igazi, ha éppen Ő nem szeretne.
Jelenleg 240 km-nél tartunk. Eddig minden teljesen rendben. Egy percig nem gondoltam, hogy rossz választás volt az Octavia Tour.Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
válasz <>jana<> #375 üzenetére
Igen Szlovákia az nyerő. Nekem egy kicsit messzebb van (kb. 40km a határ), de én is oda fogom vinni.
Feleségem annál a résznél, amikor az átvétel résznél a garanciához értünk, akkor megkérdezte, hogy a kötelező szervíz lehet esetleg külföldön is, ha éppen ''akkor'' külföldön vagyunk? A válasz annyi volt, hogy márkaszervízben bárhol.Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
Köszönöm a jó kívánságokat!
Gyorsan családtag lett az autó.
A szalon szerint várható 10-11 literes fogyasztás is. Ilyet igazából még nem tapasztaltam, de amikor a riasztót szerelték bele, akkor felugrott 14 literre. Gondolom sokat járathatták helyben.
Ma délelött már csak 7,5 volt az átlag. Az egy kicsit érdekes, hogy a teletankolt autóra azt mondta a számítógép, hogy 500 km tehető meg a tankban lévő benzinnel, és 260 km után is azt jelzi ki, hogy 490 km-re elegendő a nafta. (Az értékesítő szerint az autó mérései pontosak.)
Találtam egy érdekes cikket: [link]
A könyve elég alapos, de szerintem van amit a márkatársak tapasztalatai szerint érdemes csinálni.
Én nem értem ezt az olajcsere idöpont megállapítást sem. Két év, vagy kijelző szerint. A szalon szerint olyan penge olaj van benne, hogy sííímán kibirja ezt az intervallumot, ha nem túl sportos stílusban van hajtva az autó. Majd meglátjuk.
Állítólag a Szlovákiaban történő szervizelés garancia vesztéssel jár. Egy ismerős pár ezért vesztette el a garanciát.
Majd megtudom, hogy hová vitték.
[Szerkesztve]Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
-
misimagaki
aktív tag
1,4-es motor.
Most még járatni kell, semmi duhajkodás, de részünkről teljesen megfelelően viselkedik. A Samara értékeinél jobban teljesít, tehát nekünk előrelépés volt minden szempontból.Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
válasz <>jana<> #388 üzenetére
Köszönöm.
Ez így egy kicsit béna megoldás. Milyen átlagfogyasztás mérés az ilyen
Ezek jó hírek voltak. Ha minden jó megy, akkor akár 5 eFt is megspórol az Octavia a Smaraval szemben benzinben.Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
Boldog Békés Karácsonyi Ünnepeket kívánok mindenkinek.
Én már bekészítettem a fa alá az ajándékok mellé az Octavia kulcsát is. A család felnőtt tagjainak ezt hozta a Jézuska.Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
A SOF-on vannak címek. De itt a városban is ismerek valakit aki a Fabiajat hordja ki. A jövő héten megkeresem Őt, és érdeklődöm nála. Amikor a legutóbb beszélgettünk, akkor nagyon dícsérte a kintieket.
Ja, a Fabias pár a Mobilitás garanciát bukta - állítólag - a kinti szervizeléssel.Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
válasz <>jana<> #401 üzenetére
Tényleg, ezt olvastam a kézikönyvében.
Folyamatosan olvasom, de héten éjszaka dolgoztam, aztán pár oldalnál többet nem tudtam egy alkalommal olvasni. Annyit már tapasztaltam,hogy van benne elég sok okosság.Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
válasz <>jana<> #424 üzenetére
Szerintem a garancia téma nem annyira egyértelmű. Idézet a honlapjukról:
''...
Lehetséges a gyári állapot visszaállítása ?
Igen. Ha az ügyfél a jövőben bármikor és bármilyen okból a gyári állapot visszaállítását kéri, azt díjmentesen megtesszük.
..
''
Miből vennék észre mondjuk egy márkaszervízben. Azt írta, ''Legtöbb esetben ún. CRC-t
(ellenőrző összeget) kell kalkulálni, hogy a módosított rész teljes összhangban legyen a többi adattal majd a végén
leellenőrizzük egyben a teljes adatállományt.''
Szerintem nem vennék észre. DE szerintem e.mail a cégnek és kiderül minden.
[Szerkesztve]Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
válasz tekeyagd #412 üzenetére
Nekem sem volt bajom a Samara fogyasztásával - dehogynem . A felhasználás jellegének megfelelően fogyasztott...
Egyszerűen a Skoda az előzetes jelek szerint kedvezőbben fog fogyasztani.Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
válasz <>jana<> #427 üzenetére
Az a baj, hogy nem lehetsz biztos a dolgodban. Lehet, hogy 5 szervíz nem szúrja ki, de a hatodik igen, vagy fordítva.
Valaki olyan kellenne, akinek van Skoda szervizes kapcsolata.
Engem egyébként jelenleg csak elméleti szinten érdekel a chiptuning - anyagilag most nem szeretnék ilyenbe fektetni, és a megtérülése is elég hosszútávú lenne, figyelembevéve az eddigi éves futásteljesítményt. Bár az Octavia szinte ''magába láncol'' , így bármi megtörténhet!Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
Használtautó eladás nagyon gáz. Mi is jól jártunk a beszámítással. Szerintem mi is hetekig árultuk volna, vagy elvitte volna a fix ukrán vevőm 50 eFt-ért
Octavia:
Pillanatnyilag a kmóra állása: 450 km. Eddig minden rendben, a legnagyobb rendben.Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
vagyok, csak dolgozom, és vannak gondok.
Szóval. A fűtése szerintem nagyon jó - benzinesről van szó. A jelenlegi hömérsékleti körülmények mellett nagyon gyorsan kezd el érezhetően fűteni. Az első ablak párátlanítására szolgáló nyílások szerintem kicsik, és csak középen vannak. Egyébként ha nincs az autó fullon (5 személy) akkor még így is elég jólmegoldja a dolgot.
Egy példa: vasárnap este mentünk az autóval,és a középső befúvó úgy volt beállítva, hogy a kormányt 2 óránál fogó kézre fújja a meleget. Rövid időn belül forró volt a kormány, és égette a kezet is a beáramló levegő.
Tehát még1x a fűtése nagyon jó. Merem ezt úgy mondani, hogy két Lada után lett az Octavia.
A dízel ügyhöz annyit tudok szólni, hogy a haverom Vectraja (1,6 68 Le) lekesen hajszolva 20 km után kezdett el úgy csinálni, mintha fűtene.
Régebben amikor a VW árulta az SDI motorokat, akkor kiegészítő elektromos fűtést szereltek bele,mert annyira nem volt hulladék hője a motornak. Szerintem nem lehet gond az Octavia dízellel sem, mert akkor a pl. totalcar népitéletek között már olvashattunk volna róla.
Én nem tudtam alkudni semmit, mert kaptam 600 eFt kedvezményt - autó beszámítás.Nekünk is van vonóhorog rajta. A honlap árával számláztak: 79200 Ft. Én elötte voltam helyben (Dunakeszi) vonóhorog szerelő műhelyben és azt mondták ennyiért a levehetőfejes ingyen van. Ő ennyiért adná a fix fejest, ami már nem túl EU konform.
Aztán találtam - rendelés után - 50 eFt-ért levehetőfejest. Csak nem emlékszem, hogy vizsgával, vagy nélküle. Aztán úgy gondoltam, hogy ez így kényelmesebb,még ha drágább is esetleg.
[Szerkesztve]Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
A kézikönyv is azt írja, hogy a gyári Stream használati utasítása külön leírásban található, tehát adni kell hozzá, mert az autó tartozéka.
Szerintem kérd ki a Fogyasztóvédelem véleményét!Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
Ha nagyon ragaszkodunk a szabályokhoz, akkor van egy olyan szabály, hogy csak magyar nyelvű használati utasítással hozható forgalomba egy termék.
Még mindig azt mondom, hogy a Fogyasztóvédelem a Te barátod.Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
BUÉK MINDENKINEK!
Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
Sziasztok!
Megosztanám veletek az eddigi tapasztalataimat.
Eddig (2 hét) sikerült beletekerni az autóba 700 km-t.
Tehát. Az első pillanatban kiderült, hogy az összeszerelés minősége teljesen korrekt. Minden működik, minden jó.
Miután elmúltak az első fellángolások a következő dolgokat tapasztaltam.
Az első utasülés nagyon magasan van 185 cm magas ember feje szerintem már éri a plafont. Ez az ülés fix magassággal érkezett.
Hátul hasonló a helyzet, szerintem egy kicsit alacsony a tető.
Hátul a helykínálat megfelelő. Mögöttem - 180 cm vagyok, kielégítő. Csomagtartó ismert...
A motor egy kicsit morgós, de ez nem ért váratlanul, mert már többen mondták, és több helyen is olvastam. Igazán hangos még nem volt, bár még 130-nál gyorsabban nem közlekedtünk vele. Tartjuk magunkat az előírásokhoz.
Fűtése a jelenlegi időjárási viszonyok között brutális.
Klímát még nem próbáltuk.
Összeségében az autóval maximálisan megvagyunk elégedve. Megtartjuk!Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
válasz <>jana<> #465 üzenetére
Állítólag nem olyan az olajszűrője pl. mint a Ladákon volt, hogy le kell tekerni, hanem csak a szűrőbetétet kell cserélni. Ha ez igaz, akkor még a szűrő cseréről sem szúrják ki az időközbeni olaj leeresztést. és visszatöltést.
Muszály vigyázni, mert könnyen ugrik a Mobilitás garancia.Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
Sziasztok!
Eddig minden autóm úgy használtam, hogy bárhol megálltam. betettem első, vagy hátrameneti fokozatba és kész. Kéziféket max. emelkedőn induláskor használtam.
Valahol olvastam a könyvében, hogy nem használ a váltónak, meg a motornak, ha csak ezekkel rögzítem az autót. Kell neki a kézifék is.
Mondjuk az is lehet, hogy nem a benzin motoros, manuális váltó esetéről írtak.
Vélemény?Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
Ahogy nézem ezzel más is így van
A héten derült ki, hogy nem levehetőfejes vonóhorog van a kocsin.
Go márkakereskedés, ahol nyilvántartást néz. Tényleg levehetőfejest rendelt az úr. Milyen van az autón. Szervízes ember megnéz.
Ó, remek!
Jövő héten fáradjon be az ügyfél, és kicseréljük.
.. és az ügyfél boldog, hogy kétszer mehet a szervízbe. Egyszer szólni, hogy valami nem stimmel, egyszer meg, amikor korrigálják a hibát.
[Szerkesztve]Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
Mi is elértük a második tankolást. Most csak 48 liter ment bele. (Amikor sípolt az üzemanyag visszajelző, hogy tankolni kell már, hirtelen nem tudtam hova kapjak.)
Most már közel 800 km-re lesz elegendő a benzin. Az előző tankolásnál 560 km írt ki. Kopik a motor.
MÁS:
Vannak kollégák, akik vattek már új autót, és meg vannak döbbenve, hogy nincs pl. 1000-es szervíz egy új autónál. Nekem a biciklin is volt, igaz ott 100 km-es. bevittem, meghúzgálták a csavarokat. Megrángattak ezt azt oszt kész. Ez hiányzik nekik az autónál. Nekem a kuplunkgpedál klafogg amikor felengedem. Majd holnap bemászom megnézem miértis...Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
Itt egy cikk: [link]
Azt írja, hogy az Octavia Tour 3,433 MFt. Nem tudom hol vesz annyiért Skodát. Aztán kiszámolja a gyári alapárat?!
Hirtelen azt hittem, hogy vége az akciónak és gyorsan csökkentették az árakat, azán mégse: [link]Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
Sajnos nem tudom. De az Octavia katalógusban EEA 600 001 kód szerepel. (letölthető a honlapról)
Egyébként tényleg annyi az ára a gyári rendelhető tartozékok között. Nekem van egy ajánlaton levehető fejes vonóhorgra, de az nem a gyári cucc, hanem egy magyar gyártmány.
Így néz ki:
Vonóhorog 31632.-
Elakadásjelző kapcsoló 9800.-
Vezeték 1000.-
Munkadíj 25164.-
Összesen 67596.-
Ehhez még jön a vizsgadíj, de esetedben (esetemben) elmarad(t), iletve nem külön tétel volt.
Tehát a gyári ár nem olyan vastag. Én úgy mentem, be, hogy tudtam az összes izének az árát, amit az autóhoz rendelni lehet, és érdekelt is. A Tour-hoz nem olyan sok van, az Octavia II-höz egy kicsit több.
Jól emlékszem, hogy 1,4-es Octavia II rendeltél?
Egy a lényeg, hogy a levehetőfejesnél a fejet minden szerszám nélkül kell tudni kivenni. Én akkor kezdtem el gyanakodni, amikor azt olvastam a papírkájában, hogy a két csavar eldobós, ha megbontom, és vegyek a gyártó ügyfélszolgálatán másik kettőt. Aztán van egy kollégám, aki nagy spíller, és Ő mondta, hogy ez sose volt levehetőfejes, atöbbit meg tudod.Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
Látjátok nekem nincsenek garázsgondjaim. Igaz garázsom sincs.
Ez a következő tervek egyike.
Egy kicsit húzós téma, mert garázs lesz + kazánház + misimagakinek kis műhely (nagyon kicsi) , és a tetején szoba, konyha, kis fürdő. De remélem a falak hamar realizálódnak, és akkor fedett helyen állhat a kocsi, mert unalmas a jeget kaparászni róla.
Visszatérve pár szó erejéig a vonóhorogra, van a ki azt állítja, hogy bepróbálkozott a szalon. Lehet igen, lehet nem. Én pillanatnyilag még várakozó állásponton vagyok.
A kettő közt anyag szinten kb. 10 eFt a különbség, a többi uaz. Szerintem ennyiért nem éri meg. Bár, illett volna az átvételkor kitérni a vonóhorog fej eltávolítására, meg izé.
Tudom, tudom évvége volt, sok volt az átadandó autó, meg izé...
Szóval a volt márkaszervízben dolgozó kollégám történeteit hallgatva.... Nem tudom...
[Szerkesztve]Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
Nekem a Samaran volt vonóhorog. Tavaly szerintem 3-4 alkalommal volt mögötte utánfutó, amit béreltem. A bérlés volt kb 600-1000 Ft. Amit elvittem vele, hiába nem volt nehéz simán lett volna alkalmanként min. 2500 Ft, de volt olyan fuvar, amit 10 eFt alatt nem vállaltak.
Volt olyan fuvar, amikor 300 kg helyett 800 kg kulé (kavics) volt az utánfutón. Nem volt nagy az utánfutó, és az is csak félig volt. Nem hittem el a kavicsbányában a mérleges néninek. Hazáig azon imádkoztam, hogy ne szakadjon szét semmi.
Szóval jó az. Meg a nagy darab vas is jól jöhet, amit a lökhárító mögé rejtenek...Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
Ez csak a gyári felszerelésűre igaz, mert ha a szalon, vagy a értékesítő munkatárs spanja (van ilyen sajnos) szereli fel, akkor a nagyobb hűtő, meg generátor felejtős.
Viszont ha így lesz, akkor ha lesz valami gond az említett alkatrészekkel, akkor észnél kell lenni, hogy mit számláznak, meg mit szerelnek.....Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
Én fiatalabb Tourokat láttam hasonlóan alacsony áron. El is ment nagyon a kedvem. Aztán láttam, hogy csak néhány ilyen van, a többi drágább.
Ami nagyon olcsó, az lehet akár gyanús is, vagy csak egyszerűen a tulaj ki akar szállni a hitelből valamilyen okból.
Vegyél pótautót.
De, ne vegyél benzinest, főleg ne 1,4 Classicot, mert az 5-ben 3e körüli fordulaton csak 100 körül megy, és izé. A dízel után érdekes lenne.....
[Szerkesztve]Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
Az a röhej, hogy azon az oldalon van pl. Monoflex link is. Ha felmész az oldalra, és letöltöd a manual-jat Octaviahoz, akkor látni fogod, hogy akár otthon is felszerelhető a cucc, csak nálunk nem fogadják el, ha Te szereled fel.
Nekem a kocsin Auguszt gyártmányú van [link], gondolom azért szerelik azt, mert magyar, és nem kell kivágni a lökhárítót, míg a többihez mind kell. Igaz elég vadul néz ki ahogy ki áll a kocsi alól a darab vas.
Én is azért döntöttem mellettük, mert én érdeklődtem szalonon kívül, és azt mondták, hogy 79 eFt (annyi volt) a fixfejes kivitelt tudják adni. Persze arról ne is beszéljünk, hogy az autót elvinni, otthagyni, másnap érte menni, és fizetni a zsok zsét. Itt meg kész volt egyszerre minden. Igaz egy kis hiba csúszott a rendszerbe, de mit tehetünk?!
[Szerkesztve]Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
[link]
Ez pl. érdekes: [link] A vonóhorog 54 eFt+munkadíj+vizsga?!
A korábbi ajánlat is tőlük van.
Én nagyon remélem, hogy a kötelező szervízig nem kell a szalonba mennem. MInden túl drága náluk. 3-at fizet 4-t kap akcióban szerelt kerék (4db Barum Polaris 2) 106 848 Ft. Dunlop Wintersport 3D-t vettem 98 eFt-ért.
[Szerkesztve]Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Metal topik
- PlayStation 5
- Microsoft Excel topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest