Hirdetés
Hirdetés
-
Kidobja a Slacket a Disney
it Miután több mint 1 TB céges adatot szivárogtattak ki egy hackertámadás után, a Disney úgy döntött, hogy beszünteti a Slack használatát.
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
grizlisandor
addikt
válasz rasotamas #209609 üzenetére
Én sima tárcsa + ATE Ceramic betét kombót raknék fel, a kevesebb fékpor és a jobban adagolható fék miatt, powerdisc tulajként.
Mondanám a magas széntartalmú TRW tárcsákat + TRW DTEC betét kombót, de magas széntartalmú tárcsát már nem gyártják.
Kimentem a kocsihoz és megnéztem, félig-meddig látszódnak a gyári számai a betéteknek, ATE keresővel összenézve be tudnám azonosítani pontosan őket. Nézd meg, hátha látszódik nálad is a betétek cikkszámai.
-
grizlisandor
addikt
válasz nrb263 #209665 üzenetére
ATE fékkel nem lő mellé az ember, az autószerelő akihez hordom az autót, múltkor kérdeztem fék ügyileg, minimum Textar féket rak fel, amúgy TRW és főleg ATE.
ATE fék van a kocsimon és elégedett vagyok vele, de a TRW high carbon + DTEC kombó se rossz, elismerően nyilatkozott a szerelő ezekről.
-
grizlisandor
addikt
válasz boti19871125 #209675 üzenetére
Igen, így döntsön az ember!
(#209687) csabi10:
A cserét követően célszerű feltanítani (VCDS). -
grizlisandor
addikt
válasz gabor9991 #209715 üzenetére
Leírásban szereplők egy általános karbantartás.
EGR, DPF, turbó, magasnyomásúra felkészül, az injektorokra nem emlékszem, hogy ez már Bosch(felújítható) vagy még Piezo(ha csak cserélni lehet ebből kell 4 db)2.0 CRTDI motor ajánlott VW dízel vonalon.
-
grizlisandor
addikt
válasz gabor9991 #209718 üzenetére
Igen, annak szánták, de nem olyan legendás az 1.6 CRTDI, mint az 1.9 PDTDI.
Keress vissza a topikban, minden infót megtalálsz... Ezen hozzászólásod alapján, már mindent tudsz.
Nyilván nem törvényszerű, hogy ez minden egyszerre fog lekönyökölni, de futás alapján számítani lehet rá, meg ezek a szokásos dízel dolgok, meg egy modern turbós benzinesé is.(#209726) gabor9991:
Kell rá egy állapotfelmérés mit mutat az autó.Különösen ügyelve, hogy ne kerüljön se a kannába, se a tankba semmilyen szennyeződés, akkor miért is ne, amúgy minden második olajcserénél üzemanyagszűrőcsere. Közös nyomócsöves dízelmotort prémium gázolajjal illik etetni, ami drága, de azzal fogyaszt a legkevesebbet és megy a legtovább.
-
grizlisandor
addikt
2 éves SQ8 autókról leesik a generátor, elvileg mindről. Vízhűtéses egybe csoda, javítani nem lehet, csak cserélni és a POHU szétteszi a kezét.
De már van újabb cikkszámos generátor rá jó pénzért.Mi történt az S-line Q8 generátorával?
Szétszedjük a generátort! ⎸ S-line Q8 2. Rész
Beszereljük az Audi generátort! ⎸ S-line Q8 3. Rész -
grizlisandor
addikt
válasz bitpork #209850 üzenetére
Akkor ez megint egy jól sikerült konstrukció!
Értem én, hogy vizes hűtéssel jobban bírja a hőt, de "hagyományos" generátorok ugyan sokat elmennek.A kedvencem lemaradt, hogy online kell feltanítani a generátort.
(#209851) simonjoe:
Mondasz valamit.(#209852) raziel01:
Topikban leírtak alapján durván arra jó ez a garancia, hogy generáloznak a motoron, ha 1 liter/ 1000 kilométertnél nagyobb az olajfogyasztásod, "a többi dolog nem számít".(#209855) imyourfriend:
Nincs elég hulladék a világon, csináljunk még tervezetten. -
grizlisandor
addikt
válasz Silverr #209872 üzenetére
Első körben fékfolyadék mikor volt cserélve?
2 évente kötelező csere, ha jól tudom DOT4 SL6 kell neked, de a kézikönyvben látod, vagy a fékfolyadék tartály tetején is rajta van."DOT4-ből jó az ATE, TRW, Bosch.. ezekkel nem lehet mellé nyúlni."
Közben olvasom, hogy hibajelenséget is tapasztalsz, majd arra válaszol egy hozzáértő.
-
grizlisandor
addikt
válasz Silverr #209879 üzenetére
Géppel át lett járatva rendesen? ESP miatt kevés a fékpedál pumpálós módszer.
-
grizlisandor
addikt
válasz Snooker #210063 üzenetére
Nem vedd meg, első generációs 2.0 TFSI, problémás motor, max akkor gondolkozz el rajta, ha valami híresen profi helyen generálozták a motort. Bővebben a lap alján talál infókat.
-
grizlisandor
addikt
válasz Stylewars_kp #210084 üzenetére
Pirosban mikor cserélte a szerelő kérdeztem, azt mondta, hogy nem kell.
-
grizlisandor
addikt
válasz Mágus2 #210308 üzenetére
Ekkora különbségek vannak CR és CR motor között? Pl.: itt egy BMW dióhéjas szívószelep tisztítás.
Másik videóban magyarázza a srác a miértjét, ezt a VAG máshogy oldotta meg?
-
grizlisandor
addikt
válasz mamboo #210398 üzenetére
Miért ne linkelhetnél? Egyedül saját dolog nem szabad hirdetni.
Lázár Péter - Inter Garázsnál egy BMW-hez vettek új lámpát, én úgy nézem, hogy benne vannak az izzók meg a foglalatok, ott csak a trafókat kellett átrakni a régi lámpáról.(reméljük VAG esetén is így van).
Lámpát cikkszám alapján nézz, meg alvázszám alapján ellenőrizzék, hogy jó legyen.[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
addikt
válasz mario1012 #210512 üzenetére
Egy kis olvasni való, mivel két módszer van, hogy nyomás alatt átmosatják az olajtöltetet, vagy leengeded, feltöltöd, esetleg ezt megismétled átmosás jelleggel.
Gyári olaj az ajánlott, 60 ezer kilométeres csereperiódusban, de szerintem valamelyik nagy gyártó specifikus termékével se lesz probléma.
Meyle gyártó csinál olajcsere csomagokat, az ezt dobta. Kérdéses, hogy ők kitől veszik a kenőanyagot, de egy Motul vagy Liqui Moly váltóolajjal se lősz mellé.De ha írsz egy márkakernek, segítenek megtalálni a hozzá való kellékeket.
-
grizlisandor
addikt
válasz MunezXBK #210523 üzenetére
Ha megnézed egy off márka gyártói/beszállítói ajánlását váltóolaj cserére, sokkal szigorúbb, mint az autógyártó ajánlása.
Talán egy kis minta kiengedése lenne a legjobb, ha már sötét az olaj mehet a csere.
-
grizlisandor
addikt
válasz simonjoe #210531 üzenetére
Nem is vészes a felára a gyári olajcserekészletnek a Meyle szetthez képest.
-
grizlisandor
addikt
válasz daniel2121 #210820 üzenetére
MQB platformú autókat bármelyik TSI motorral veheted, ha DSG váltó, akkor én olajos DSG-vel venném, amit 250 Nm felett kaptak.
-
grizlisandor
addikt
válasz IntelKiller7 #210851 üzenetére
FilterABC, nem csak szűrőket meg olajakat, folyadékokat árul?
Dobj már kérlek egy linket a készletről. -
grizlisandor
addikt
válasz IntelKiller7 #210851 üzenetére
Olajpumpa meghajtó fogasszij csere?
Lehet kérnék a Porsche Hungariától alvázszám alapján ajánlatot, hogy tudd milyen cikkszámú vezérlésre van szükséged.
(#210881) Kecsua:
Ugyanaz a cég, ha megnézed az ASZFket, egyik webshop másik webshop. -
grizlisandor
addikt
válasz Czimby #210910 üzenetére
NGK mehet bele, ha nem elérhető, akkor Beru is jó.
Az NKG kereső szerint NGK 6893 a gyári megfelőlje, így az jó lesz bele, ha akarsz kicsit flancolni akkor NGK 91015(V-line típus NGK fejlesztés). -
grizlisandor
addikt
válasz molnarpeter #210916 üzenetére
Valamelyik videóban szó volt róla, hogy ezzel feleslegesen erőltetjük a szivattyút, így inkább szoftveresen légtelenítsünk dízel üzemanyagszűrőcserénél a rendszert.
-
grizlisandor
addikt
válasz Czimby #210923 üzenetére
Na ez érdekes, mivel a Beru a Z200 gyertyát ajánlja, ami az alternatívája a ngk kereső által ajánlottaknak.
Kikerestem a robbantott ábrát hozzá, 101905617(ZFR5P-G NGK) és JZW905603B('longlife' 'eco' spark plug economy) dob fel a BKY motorkódhoz.
Dobj egy ajánlatkérést a Porsche Hungariára alvázszám alapján, jobb ötletem nincs.
-
grizlisandor
addikt
válasz TrollBalint #210942 üzenetére
Leengedem és feltöltöm vagy nyomás alatt lett átmosva a váltó?
Lett adaptálni a váltó, olajcsere után?
Gyári szoft fut a váltón vagy írt szoftver? -
grizlisandor
addikt
válasz kuntics #211010 üzenetére
Az autó szép és ezzel a 122 lovas 1.4 TSI motorral vehető is lenne, félrerakva a pénzmag az esetleges vezérműlánccserére felkészülve.
Nem ajánlott váltó ez a száraz DSG-vel így sokadik tulajdonosként bele lehet nézni egy csúnya felújításba.Milyen autót vegyek topikban tudnak segíteni.
-
grizlisandor
addikt
válasz Asbee #211017 üzenetére
Újként vegye meg az ember, de használtként még az olajosnál is bele lehet futni csúnya költségekbe; én meg nem tudom jó szívvel ajánlani használtként a száraz DSG-t.
Lehet ez egy rossz beidegződés a környékbeli szerelőktől is mikor érdeklődtem a témában, még az olajos DSG-re is, hogy csak olyat, amibe cserélgetve volt az olaj, száraz DSG-t inkább ne vedd meg.Mágus2 meg is indokolta.
-
grizlisandor
addikt
válasz HUTCHDB #211025 üzenetére
Topikban volt rá ajánlás, szerintem ők BP-n találhatóak, persze ez a weboldalukról nem derül ki.
(#211027) tibbike01:
Ez se ilyen fekete fehér.
Múltkor beszélgettem egy sráccal a szerelőnél, DSG-s PDTDI Passatja van B6 talán, 300 ezer kilométer + futott, ebből a felét ő tette bele. Kérdeztem, hogy olajcsere? Ő nem cserél benne, mert már minek, majd lő bele egy bontott váltót és mehet tovább, ha megkotlik.
DSG olaj van Meyle ~40k, gyári ~80k, gyors két link. Kell egy diag, mert a x hőmérsékleten kell szintet ellenőrizni a váltóban, meg egy adaptáció se árt. Nyomás alatti átmosós drágább a technológia miatt.Lásd tartósságban a KIA DCT váltót, tavasszal nézegetted őket.
-
grizlisandor
addikt
válasz kuntics #211037 üzenetére
1.6 tulajként azt mondom 1.4 tsi, mivel írtad, hogy főleg hosszabb távokat fogsz menni vele. Csak hagyj pénzt az esetleges vezérléscserére, vagy olyan autót kell venni, amibe bizonyítottan beépítették a legfrissebb cikkszámos gyári vezérléskészletet, vagy 2012 utáni autót kell venni, ami az előbb említett vezérléssel jött ki gyárilag. Amúgy VCDS-sel lehet ellenőrizni, hogy mennyit feszít a vezérlésen.
-
grizlisandor
addikt
válasz kuntics #211042 üzenetére
Nekem Alteám van, ami a Golf 6-hoz képest 100 kg nehezebb, és az 1.6 szívó motort 8.6 litert eszik 100 kilométeren. A nagyátlag 8.3, 1.4TSI 7.6-al megelégszik, de ez ennél még kevesebb, mert nem tudtam kizárni az XL kivitelt.
Cserébe jobban megy, mondjuk bonyolultabb technika, de hát nincs ingyen ebéd.
-
grizlisandor
addikt
válasz Morris #211052 üzenetére
Éhezőbajnok egy motor, egy sima Golfban, ami ugye könnyebb a Plushoz képest, így még jobb fogyi elérhető.
(#211053) daniel2121:
Elhiszem, de én nem fogok jó szívvel ajánlani továbbra sem.(#211057) focvis:
Mennyi a méter a GTI-ben? 150 ezer kilométer előtt úgy se jönnek ki a hibák, felette meg úgy is eladod! -
grizlisandor
addikt
válasz Paxker315 #211099 üzenetére
KD Turbotól tudsz venni, vagy felújítattni. TC volt nála Kopasz is
Kekszi's Garage is, beszél róla, hogy a felújítottak nem futottak sokáig, így kapott az autó egy új Garrett turbót. -
grizlisandor
addikt
válasz imyourfriend #211293 üzenetére
Képet, hogy a verdádon mennyire rozsdás!
Ha jól emlékszem tavaly lett elől cserélve, hátul meg nem olyan rég. -
grizlisandor
addikt
Youtbob ajánlott egy jó kis videót:
TFSi Club Hungary: TFSi Frász vol 6. avagy a TSI örök
Generációk közötti változtatások és típushibákat mutatja be. -
grizlisandor
addikt
-
grizlisandor
addikt
Online aukcióról, látatlanban – Audi A4 Allroad Quattro – 2016– MűhelyPRN 221
Szívócsonk probléma, ez nekem új; de természetesen nem lehet javítani, csak csere.
144 °C fékfolyadék, mondjuk ránézésre a színe se egészséges.
Vezérléscsere nincs az ajánlatban, pedig csereérettnek minősítették 380 ezer kilométeres futás van az autóban a 2.0 CRTDI-ben.
210 ezer kilométert szoktatok emlegetni vagy 7 évet.DSG és Haldex olajcseréről nem beszéltek.
-
grizlisandor
addikt
válasz trialboj #211650 üzenetére
Mind a kombi és a ferdehátú is 585 kg hasznos teherrel pakolható.
Ebbe a sorfőr súlya is beletartozik, így azt mondom 15 db zsákkal nem lenne probléma(már ha fizikailag befér), szétosztva a terhelést.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Dreame A1 - por helyett a fű is jó
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- EAFC 25
- Elden Ring
- Digitális Állampolgárság Program DÁP
- Nikon DSLR topik
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Könyvajánló
- További aktív témák...
- TPMS EL-50448 Auto guminyomás-érzékelő, újratanító RESET-elő eszköz
- HPI WR8 3.0 2001 WRC Subaru Impreza / 2 akksival, töltővel, táskával
- Chevrolet Captiva 2.4, Benzines,2007.-es Városi Crossover. (SUV.)
- Nespresso Barista Receptkészítő, tejhabosító újszerű állapotban eladó
- Görgős TV-állvány - forgatható tetőlappal, 1 belső polccal, üvegajtóval
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen