- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ehnaton88
csendes tag
válasz Mágus2 #163249 üzenetére
Garázsból állok ki 7-8 foknál nincs hidegebb 13km megyek vele 1500-2000 között használom utána haza ugyan ennyi, 4 naponta van 1 regen kb 100km re ~ 8 hidegindítás, most mentem M0-on este pont regenerált pályán 80km mentem utána de már kb 14g korom lett a szűrőben a VAG DPF szerint.
Akkor úgy módosítanám a kérdést, hogy mennyi idő múlva tudnál ránézni, egyszer és akkor eltolnám ezt a szűrű kivételt, úgy látom neked bőven több a tapasztalatod, mint akikkel beszéltem személyesen.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Na megcsinaltam a VAG DPF-t. Szoval a szuro allapota:
Amikor teli volt a soot mass 23.99g measured es 26.24g calculated. Autopalyan voltam amikor elkezdett regeneralni, de nem tudta teljesen vegigvinni csak 20%-ig ment le, mert balesett miatt 0-ra allt a forgalom, valoszinuleg erzekelte es nem fejezte be teljesen. Szoval a vegere soot mass 2.54g measured es 5.98g calculated.
Oil ash 0.11l. Utolso regeneralas ota 758km-et ment(1033 perc).A szuroben 308ezer km van. Szerintem eleg jol birja.
[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
válasz Mágus2 #163211 üzenetére
Tegnap sikerült kábelt vennem.
Ezt mondja:
1 hibakódot talált:
16848 - Részecskeszûrõ
P2458 00 [175] - regenerációs idõtartam
MIL BE - Igazolva - Tesztelve a memóriatörlés óta
hibakörülmény:
Hiba állapota: 00000001
Hiba priorítása: 2
Hiba gyakorisága: 1
megtett Km: 176260 km
Dátum: 2079.14.18
idõ: 21:46:16
Motorfordulatszám: 781.00 /min
Normált terhelésérték: 16.5 %
Gépjármûsebesség: 0 km/h
Hûtõfolyadék-hõmérséklet: 64 °C
Beszívott levegõ hõmérséklete: 25 °C
Környezeti levegõ nyomás: 990 mbar
30-es pont feszültség: 14.231 V
Sikertelen tanulási folyamat számláló az OBD szerint: 40
Részecskeszûrõ: mért koromtömeg-MASS_SOOT_PHY_PF: -7.16 g
Részecskeszûrõ: számított koromtömeg-MASS_SOOT_SIM_PF: 16.34 g
részecskeszûrõ_km_az_utolsó_regen.után_1-DIST_RGN_ENVD_H: 851 km
Dízel-részecskeszûrõ regenerálási idõ számláló-T_INT_RGN_ACT_INI_PF_ENVD_H: 12596.0189 s
Részecskeszûrõ: nyomáskülönbség-DIP_PF: 0.00 hPa
Részecskeszûrõ: nyomáskülönbség-eltérés-DIP_PF_AD[0]: -1.33 hPa
Szervizregeneráció: engedélyezési feltételek 3-FRF_STATE_RGN: 9
Készenlét: 1 1 0 0 1Ezek alapján próbáljam meg a szervizregenerációt?
Előre is köszönöm a tanácsokat!
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
!Overdose!
őstag
válasz Mágus2 #163314 üzenetére
Ugye vészüzemben van az autó, úgyhogy most is világít a DPF, a check engine és villog az izzítás.
Melyik módszert javaslod?
A feltételeket elolvastam:
1.6l/2.0l R4 & 3.0l V6 CR-TDI (UDS)
For engine controllers that use the UDS protocol (as shown on the top left corner of the Open Controller screen), Security Access is not typically needed when Service regeneration of particle filter while standing is supported.
Prerequisites (General):
Ignition ON
Engine ON (Idle)
Fuel Tank at least 1/4 full
Transmission in Neutral/Park
Coolant Temperature above 70 °C
Power Consumers ON (Light, Seat Heating, Front/Rear Window Heater, Climate Control)
Engine Hood Closed[Select]
[01 - Engine]
[Basic Settings - 04]Use the pulldown menu and select Service regeneration of particle filter
[Go!]
[Show Measuring Data]It would be useful to select items such as "Particle filter, soot mass calculated", "Particle filter, soot mass measured", and "Particle filter, time since last regeneration" to observe and verify the progress of the regeneration.
Due to the way UDS works, there may be differences in the locations and specific description for the values so you may need to search for the values you need.
Follow the Instructions on the Screen. These may include pressing and/or holding the brake, clutch, or accelerator.[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]Note; If Basic Setting Operation Service regeneration of particle filter is not available it may not be supported by the EDC. In those cases Adaptation Channel Service regeneration of particulate filter while driving would be supported instead. A Security Access code may be required for Regeneration while Driving.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz !Overdose! #163315 üzenetére
Engedi törölni a hibát? Ki kell törölni és indítani egy mozgó regent. Kell hozzá security access, meg kód.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz !Overdose! #163317 üzenetére
Amint aktiválod a szerviz regent, kiveszi a vészmódból, elvileg ha kiég, magától eltűnik a hiba, arra ügyelj, olyan helyen aktiváld, ahol utána ideális körülmények között lehet menni.
[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz !Overdose! #163328 üzenetére
Előtte security access volt? Mielőtt a basic settingsben aktiválod a regenerációt, kell a security access, másképp nem megy.
Van benne elég gázolaj? 1/4 tank fölött kell lennie, motorhőmérséklet legalább 80 fok.
[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
válasz Mágus2 #163331 üzenetére
Teljes siker, nagyon szépen köszönöm a sok segítséget!
Mivel semmi sem úgy működött, ahogy a Ross-Tech oldalán le volt írva és a Youtube videókban látható, ezért leírom a tapasztalataimat, hátha segítség lehet valakinek:
Alany: 2012 Caddy 1.6 TDI (CAYC) + 18.2 VCDS
A menetközbeni regenerálást nem tudtam átállítani aktívra (1-re) akkor sem, amikor minden feltétel adott volt, ezért csak simán elindítottam a folyamatot. Fordulatszám megemelkedett, a kipufogó gáz felforrósodott, de a számított korom értéke csak nagyon lassan csökkent. Ilyen ütemben órákig is eltartott volna, ha egyáltalán sikerül. Ezért elindultam és követve Mágus tanácsait a menetközbeni regenerációra vonatkozóan autóztam egyet az M3-ason és azt tapasztaltam, hogy a korom értéke drasztikusan csökken. BP-Gödöllő 24-ről 12g-ra. Itt megfordultam, kis idő múlva eltűnt a DPF és az izzítás hiba. A korom 5g-ig csökkent, aztán már nem igazán ment lejjebb. Itt elkezdtem visszahűteni az autót. Megállás után már törölhető volt a hiba.
Nem igazán értem, hogy mit csináltam rosszul a leírásokhoz képest, de így működött a dolog.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz !Overdose! #163348 üzenetére
Érdekes,
Járó motornál, kézifék felhúzva, minden ajtó zárva, legalább negyed tank és minimum 80 fokos motor. Engednie kellene bekapcsolni a mozgó regenerációt. Nálam csak egy 1 helyet kell 0-át megadni a basic settings bizonyos csoportjában. Ilyenkor nem történik semmi, csak elveszi, elindulás után kb 10 másodperc, kivillan a DPF lámpa és kezdi a szerviz regenerációt.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz !Overdose! #163348 üzenetére
Security access 12233, utána Basic settings, Regeneration for DPF while driving- ezt kiválasztod és átírod az ott eltett értéket, ha jól emlékszem eleve 1 van ott és 0-ra kell átírni, vagy fordítva, meg kellene néznem pontosan, mert már régen csináltam. Test, Save. Mikor ott átírtad és el is vette, akkor el lehet indulni.
Kérdeztem, hogy tudod-e a kódot, de nem írtad, hogy kellene.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz !Overdose! #163458 üzenetére
Sokáig kell ignorálni a regenerációt, hogy ide juss.
4. Éve dpf-es autóm van, de még nem láttam a dpf lámpát, csak mikor bekapcsoltam. Magadnak okozol bajt, ha ignorálod.
[ Szerkesztve ]
-
válasz !Overdose! #163458 üzenetére
Az 1.6 dízelnél ami UDS-t használ nem engedi az álló regenerációt a ross tech fórumán panaszkodó több júzer szerint.
A regen el sem indul neked, vagy már elindult és megy de nem megy végig? A dpf regenkor a readiness mutatja 00000000 helyi értéken vándorló 1-s értékkel hogy hol tart. Ha a közepénél megáll hogy végzett akkor nem megy végbe és ennek oka lehet a már teljesen eldugult DPF.
A DPF előtt és után mit mutat a nyomás szenzor, látszik a vcds-eden?https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
simonjoe
senior tag
válasz molnarpeter #163482 üzenetére
...találtam olyan szondát ami 1000°C-is képes mérni, valami fém bilinccsel rá fogom tenni, és megpróbálom monitorozni a hőjét.
Megvizsgáltam a tükörfűtés esetleges bekapcsolását regenerálás alkalmával. Sajnos ez megbukott, szinte biztos, h "urban legend". ELSA-n megnéztem az elektromos bekötését és fizikai kontakttal (kapcsoló) aktivizálom a fűtést, nincs másik kör, így az nem kapcsolhat be csak abban az egy esetben, ha azt én úgy akarom. Nagy kár, mert ez lenne az 1xűbb eset.
Szóval az első járhatóbb, de az is már csak a tényét fogja közölni. A másik ötlet, ha a DPF előtti és utáni nyomásszenzorokat bírnánk "munkára". Tudjuk, h milyen nyomáskülönbségnél fog elindulni a reg, akkor a folyamatos monitorozással látni fogjuk, h az mikor történhet meg.
Vélemény?
A "hőmérős" azért lenne jó mert azzal azt tudnánk, h meddig tart a folyamat, a nyomáskülönbség méréssel pedig majdnem biztosra tudnánk a várható reg bekövetkeztét. Szóval kombinálni kellene.Joe
-
molnarpeter
nagyúr
válasz simonjoe #163484 üzenetére
Pl ez? Nekem a hőmérséklet szimpatikusabb, ha normál körülmények között is annyira forró lesz a helyzet, úgysem érdemes leállítani, de nem tudom, lehet-e egy nyári napon hasonló EGT regen nélkül. Nyomást figyelve - szerintem - drágább lenne a megoldás; beépítésre pedig érzékeny mindkettő gondolom, értem ezalatt a tömítettséget (de legalább ki lehet később szedni és egy rézcsavart betekerni kiiktatásképp). Illetve nem tudom, pop-szegecsanya (acél) elég lenne-e, vagy hegeszteni kéne a szenzor beépítéséhez.
Insignia (Fiat motor) például bekapcsolja a tükröt+
bogarathátsó üveg fűtést, arra szoktak kötni LED-et, esztétikusan a magassugárzónál elrejtve csak kikacsint a fény a rácson.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Mágus2 #163577 üzenetére
Nézegettem régebben, de az SDI-hez túlzás, tartalék mellé már indokolhatóbb (Megfordult egy full MFA műszerfal is nálam, de sebességet mutatni még a gyári is túl jó.) Az EGT nem cél, de útba esik , maga az"end goal" egy minimál visszajelzés lenne, hogy az egyszeri user ne állítsa le a vasat regen közben, csak szerintem kéne egy eszköz, ami eldönti, hogy küszöb felett/alatt van-e a hő. Dedikált szenzorral még nem is volna bonyolult, de nekem az tetszene legjobban, ha a linkelthez hasonlóan plug&play lehetne a történet, csak egy bumszli az OBD portra, aminek a házán 1 LED villog (vagy nyomást figyelve mellette elférne végülis 2 a kalibráláshoz). Előző ötlet előnye, hogy kb mindenhez jó, ellenben sajnos fúr&fűz&forraszt&play ¯\_(ツ)_/¯
HDI izzítás alapú DPF LED leírás és egy videó, bár itt különböző a FL előtt/után...
Insignia regen LED tükörfűtésről (leírás videóval)
Astra H hátsó üveg fűtőszálait megcsapolva ugyanaz (leírás fotókkal)Izzít a VAG is regen mellé? Kevésbé precíz jelzés lenne, de a semminél jobb, és kevesebb faragás lenne.
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
válasz Mágus2 #163846 üzenetére
Édesapám pont ilyen viszonyok között használja a Caddy-t.
Keddi, ahogy gzboti írta
200km ként telik meg a szűrő korommal.
Néha regenerál, de ahogy vége a ciklusnak, állítja is meg a kliensnél vagy otthon ha úgy jön ki.
De legalább 20km/hnál már 2esben araszol hideg motorral, hogy kímélje a fordulattól.Novum Forum Siculorum
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz i-sti #163847 üzenetére
Itt még menne lejjebb a korom, ha tovább menne az autóval. Bár írja, hogy regen óta eltelt 1km, de még piros a DPF, kellően fel van fűtve, hogy tovább menjen passzívan a folyamat. Ezért is tart tovább a DPF egy hosszú utakon használt autóban, mint egy rövidtávosban. Hiába befejezte a regenerációt, további kilométereken keresztül égne ki a szűrőből a retek, csak ahhoz menni kellene.
[ Szerkesztve ]
-
Ehnaton88
csendes tag
Sziasztok, megcsinálták a levegő nyomás próbát, amit ajánlottál Mágus és tökéletes a rendszer tömítettsége.
(A4 2012 2.0TDI CJCA 143Le) Átnézték a teljes levegőkörömet és találtak is hibát, a pillangó szelepem nem bírt 100%-ra kinyitni,(mindig zártabb állásban volt, mint kellett volna lennie) és nem lehetett vele a gyári műszerrel kommunikálni, ezt kicserélték új gyári alkatrészre.
Azt viszont furcsállták, hogy miért nem volt ezért hibakód.
Mióta nálam van az autó szerintem ez a hiba meglehetett, mert kicsit remegett a motor de én ezt betudtam a dízelnek, de most szinte olyan simán jár mint egy benzines
Néha torpant 2000 fordulat környékén, de ez is elmúlt.
A a fő hiba viszont megmaradt DPF regen megvolt 120-as tempónál ~2800 fordulaton 5. ben.
Utána ~5g korom keletkezett 65km megtétele alatt (120km/h folyamatos haladás mellett üzem-meleg motorral ) a VAG DPF szerint.
Gyanakodom az EGR szelepemre, a szerelő szerint jól működött a tesztelésnél, de ennek nem úgy kell működnie, hogy addig van jobban nyitva ameddig nem melegszik be a motor? Néha a VAG DPF re nézve az "EGR close" folyamatos haladás mellett 120 nál csak 45-55% ban van zárva, ha gyorsítok intenzíven akkor 100% zártat mutat ennek így kell működnie? Ha állok és alapjáraton ketyeg akkor is csak '45% ban van zárva. -
Ehnaton88
csendes tag
válasz Mágus2 #164054 üzenetére
A hőfokok így alakulnak folyamatos tempónál ~260C (110km/h) és ~330C (140km/h)
Regenerálás közben felmegy 550 - 620C közé.
Előtte mögötte kb 15C a különbség
Default beállításként be van kapcsolva VAG DPF ben a log mindjárt megpróbálom kinyerni.A mért korom szenzornál az normális hogy haladok egyenletesen (tempótól függetlenül) és 1-2 tizedet csökken az érték aztán szépen újra nő? Kifújja?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Ehnaton88 #164055 üzenetére
Az lenne a normális, hogy csökken, amikor eléri az üzemi hőfokot, passzívan elkezd kiégni. Épp ezért szokott a pályás autó kevesebbet regenerálni, mert üzemi hőfokon csökken a korom tartalom amikor csak tartod a sebességet, gyorsításnál nő, motorfékkel megáll a folyamat nem telítődik de nem is nő, viszont visszahűl a DPF, ami miatt gázadásra előbb fel kell melegednie, majd utána ismét elkezd csökkenni.
65km alatt 5g nem tűnik nekem soknak, akkor, ha eközben nem éri el az üzemi hőfokot, ha eléri, és úgy is ilyen sok marad benne, akkor gáz, mert 240km után elkezd regenerálni.
[ Szerkesztve ]
-
Ehnaton88
csendes tag
válasz Mágus2 #164057 üzenetére
A 65km 5g az 120km/h nál gyűlt össze nekem csak akkor jelez a VAG DPF hogy "passzívan" regenerál, ha lepadlózom és felgyorsítok legalább 180km/h-ig ilyenkor kb 420 fokra melegszik fel a szűrő.
Akkor a 250-320C közötti szűrőhőfok kevés folyamatos pályán való haladással?
Hamég 240km-t meg tudnék tenni azzal elégedett lennék de szerintem nem lesz több 170km-nél így sem, mert folyamatos haladásnál 1-2 szer látom hogy 1 tizedet visszaesik a korom aztán megint nő.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Ehnaton88 #164058 üzenetére
Nekem 100 alatt is regenerál passzívan, de meg kell néznem a hőfokokat. Hétvégén megyünk szülőkhöz, akkor megnézem neked, milyen feltétel mellett és mennyit csökken. Nálam most olyan 340-400km körül van 1 regeneráció és személy szerint ezt is sokallom, mert mikor megvettem az autót, 700km-t is elment két regen között.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
-
Doki16
addikt
válasz Mágus2 #164062 üzenetére
Sejtem, hogy mit írsz, de nekem úgy lenne logikus, hogy kevesled amiért két regen között csak 340-400 km jön össze.
Így már értem, amit hozzáírtál szerkesztés után a hozzászólásodhoz
Pedig úgy rémlik, hogy az Oil Ash még egész jó értéket produkál nálad.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Ehnaton88
csendes tag
válasz Mágus2 #164070 üzenetére
Én azt látom a logból, hogy ~160km alatt egyenletesen növekszik a korom mennyisége, csak több mint kellene lennie. és nem fut együtt a kalkulált és a mért korom:
Kalkulált korom ~5g ról indul pucolás után és kb 11g ig nő 160km megtétele alatt, így 300+km adna ki ilyen volt régen. De most a mért korom "beelőzi" és elindítja a regent, ezt melyik szenzor méri? van értelme kicserélni? -
-
#92540160
törölt tag
válasz bitpork #164086 üzenetére
Szia!
Tipikus városi autó, és nincs visszajelző, mely a regenerációt mutatná. Időnként enyhén emelkedik a fordulatszám alapjáraton, de nem lehet tudni biztosan, mit csinál, csak sejteni. Fogalmam, sincs, milyen állapotban van a DPF. A felső lambdaszondát többször cseréltük, mire találtunk egy működőt (bontva), erre a hibára volt üzenet. Volt egy vészüzem korábban az EGR szelep miatt, az lett pucolva.
Az egyetlen tünet, az autó kipufogójából áradó nagyon szúrós szag. Bármi mást mondanék, nem igazi tünet, csak belemagyarázás lenne. Egyértelműen érezhető probléma nincs az autóval. Megy, halk, nem kopog, nem csörög, csak dolgozik.
3 Liter gázolajat a motorolajban indokolhat a regeneráció hibája, vagy gyakorisága?
-
válasz csababarca #164089 üzenetére
Ha minden folyadék rendben volt akkor lehet h regeneráció közben álltál le.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Doki16
addikt
válasz csababarca #164089 üzenetére
Lehet, hogy regenerálni próbál már egy ideje vagy gyenge az akkumulátorod.
(#164096) playdontwork: Az igen, csoda, hogy még megy az a kocsi. Ez nagyon rossz felhasználás annak a motornak. Ki kell olvasni a DPF értékeit mindenképpen. A szoftverfrissítés meg még egy lapáttal rá tesz erre.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
#92540160
törölt tag
válasz bitpork #164098 üzenetére
[...és (#164097) Doki16 ]
Az a baj, hogy a kupecem dieselpárti, és én is. Szóval, hiába mondom neki, hogy hozzon egy benyát, legutóbb bekísért a műhelybe, és mutatott egy törött dugattyút, ami egy kis turbó benyából jött ki. Tehát vagy nagy benya, vagy diesel. És a nyomatékról nehéz leszokni. Az a baj, hogy már másokat küldök magam helyett vidékre, de ezen fogok változtatni, ezután magam megyek, és akkor lesz regeneráció.Arra nem válaszoltatok, hogy ez a felhígult motorolaj - ha egyébként nincs semmilyen konkrétan érezhető tünet - okozhatott-e kárt a motorban.
-
csababarca
őstag
-
Ehnaton88
csendes tag
válasz Mágus2 #164108 üzenetére
Olajszintet nekem sem könnyű ellenőrizni, min max között mutatja a kijelzőn, nívó nincs, de azt nem látom ha sok van benne, csak olajcserénél, egyébként nekem úgy is jó volt most cserénél a szint, hogy ezzel a sűrű regen ciklussal 6e km mentem egy olajjal és a biztonság kedvéért lecseréltem.
-
Ehnaton88
csendes tag
válasz Doki16 #164284 üzenetére
Szerelőm mondta, hogy már nem tudnak mit csinálni a DPF el, minden érték jó, írtam korábban róla, hogy miket néztek át.
Azóta még volt egy kör márkaszervizesekkel megszakértették az adatokat ( akinél volt a kocsi szintén sokat dolgozott ott), de csak vakarták a fejüket.
Most kiszedik a szűrőt és kap egy motoroptimalizálást (mivel most már valószínűleg a szűrő a rossz), ha cserélni is kell a DPF-et, akkor már nem vesztek ezzel semmit, meguntam a köröket, hogy senki nem tudta megcsinálni
Azt az infót, kaptam, ha ilyen sűrűn regenerál (160-170km) akkor tönkreteszi a motort, azt nem akartam megvárni, más tünet még mindig nincs a regeneráció sűrűségén kívül.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #89874944 #164578 üzenetére
Ideális esetben a pumpa nem kopik, a dugattyút mozgató bütyök tehermentesítve van egy görgővel a dugattyú végén. Amíg megfelelő az üzemanyag kenése, addig nem lesz baja. De, de itt is sokan vesznek használtat és te nem tudod, volt-e a múltban félre tankolás, vagy bármilyen rossz minőségű gázolaj, az illető járt-e sokat 4-5 literrel a tankban. A gázolaj nem csak keni, hűti is a pumpát, minél több gázolaj van a tankban, annál tovább képes megfelelően hűteni. Aki csak negyedig tankol és szegénység jelzőig járja mindig, az nem igazán hűti megfelelően a pumpáit, és nem csak ezt a pumpát, a tankban lévőt sem.
Negyed tank alá amúgy sem megyünk DPF-es autóval, mert bizonyos szint alatt nem regenerál, de ezt is magyarázhatom itt körbe-körbe...
Van eg ypár dolog, amire figyelni kell, persze sokan le se szarják, az autó van értük, aztán meg sírnak, minlyen szar ez is, széthullott 4 évesen.
A videóban lévő Phaeton futása sem indokolja a pumpa halálát, volt ott más is, amit soha nem fogunk megtudni. Láttunk már 600 0000km-t futott 3.0 TDI-t gyári pumpával, sokan próbálták is, csak nem tudnak róla.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
CFGC motorkód.
Regenerálásnál hogy zajlik a folyamat?
Mondom is mi a probléma:
Alapesetben 1200 és 1600 közötti fordulat tartományban érezhető rezonanciát érzek az autóban a kormányon, fék-, gázpedálon, könyöklőn, stb.. alatta, felette 0 rezonancia.
Ez azonos módon jelen van álló helyben, menet közben (mindegy milyen sebességi fokozat és mekkora sebesség), üresben és sebességben is.Azonban amint elkezd regenerálni az autó, egészen addig amíg be nem fejezi semelyik fordulatszám tartományban nincs jele a legapróbb rezonanciának sem. Amint véget ér a regenerálás folytatódik a rezonancia
Láttam már sok mindent de ez új.
Ötlet?
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Richard #165056 üzenetére
Nekem forditva van, regeneralas vege fele egyenetlenebb a jaras es erzodik a rezges, de csak allo helyzetben.
Amugy ha tippelnem kene akkor kettostomegu, de en nem ertek hozza.
(#165054) focvis: Ezzel a motorral valt be? Sajnos nincsenek rola parameterek igy nem tudjuk elhelyezni a paletan.
Szerintem az LM fan tabor mar csak a placebo hatas miatt van meg. Anno amikor az LM megjelent pont a Molibden tartalom volt benne a lenyeg(innen jon a "Moly"), mivel jelentosen noveli a szaraz sikossagat is a femnek, azaz ha sokat allt a kocsi, vagy elfolyik az olaj, akkor joval jobban teljesit, mint molibden nelkul. Ezt mar szinte teljesen kisporoljak belole, csak annyi maradt benne, hogy pont ne lehessen perelni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Milyen videókártyát?
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Xbox Series X|S
- Vicces képek
- További aktív témák...