- Galaxy S22 One UI 6.1 frissítés: volt, nincs
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- iPhone topik
- Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Ismét egyedit alkotott a Sharp
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Ausztrália lecsap a kriptós adócsalókra
it 1,2 millió fiók tranzakciós adatait kéri az ausztrál hatóság, szeretnék rendbe tenni az adóügyeket.
-
A vártnál kevesebb iPad Pro fogyhat
ma A tandem OLED panel előremutató, ám drága, az olcsóbb iPadek lehetnek népszerűek.
-
Megjelent az EasySMX okostelefonok mellé szánt, multiplatformos kontrollere
ph Az 5,9, 6,4, illetőleg 6,8 hüvelykes készülékeket is fogadó "gamepadból" a Bluetooth lapka sem hiányzik.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #9425 üzenetére
Mindenből gyári van volt a kocsin, tehát 170/70/R13, lemezfelnin.
NYári meg VW alufelnin ehhez lett kiadva a Golf könyvben is benne van az meg szintúgy 170/70/R13A nyári hátul 2 Debica (bár mily meglepő ezek nagyon jól szuperáltak, elöl két fulda dirinngo szar öregek voltak)
A téli elöl két eurotec hátul két barum.Renault power
-
m3tr0
senior tag
válasz VR6-Fan #9444 üzenetére
Hát ez nagyon kemény.
Azért jó látni, hogy vannak még ilyen full gyári gyöngyszemek a mi kis országunkban is.
Egy ilyet el tudnék viselni...https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #9448 üzenetére
Srácok mint azzal szembesültem az autómban van pollenszűrő.
Illetve megtaláltam a helyét most, hogy takarítgattam a vízelvezető csatornákat.
Valaki tudja hol lehet ehhez az autóhoz pollenszűrőt venni, mert az autósboltokban eddig 3 ban voltam néztek rám hülyén jó hogy ki nem röhögtek.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #9452 üzenetére
A SYMA nagycsarnokban volt.
A képet megcsinálom, de lehet hogy a jól bevált harisnyanadrág közötte vatta és még egy réteg harisnyanadrág szűrőt teszem bele ideiglenesen
Amig nem tudok szerezni gyári szűrőt.Találtam egy oldalt, de még nem tudtam velük felvenni a kapcsolatot, így meg jön be a sok kosz az utastérbe.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #9485 üzenetére
Ez nem szivárgás az tuti.
Leellenőriztem minden csatlakozót és minden csövet.
Egyszerűen nem értem.
Ráadásulh a cső vagy csati probléma lenne akkor folyamatosan egyre kevesebb víz lenne benne.
Nekem meg az a jelenség mondom hogy 4-5 napig semmi gond.
6.-nap reggelre 1-1.5decivel kevesebb van benne.
Nem értem de az ideg szétver már.Renault power
-
m3tr0
senior tag
válasz VR6-Fan #9507 üzenetére
Hát azért...helyből 30-at nem fogok engedni.
Majd meglátjuk mennyié tudok megszabadulni tőle.
Amúgy "azt a pénzt" még mindig várom....https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #9507 üzenetére
Mindenki azt mondja, hogy kicsit hígabb azaz 10W40 et tegyek bele, mert nyáron jó a 15W40.
Lehet megfogadom, aztán tavasszal megint kap 15W40-et.
De azért a szerelő vélaményét is kikérem majd.
Minnél több vélemény annál több konklúzióDe ez a reggeli hideg idős taktaktak nagyon nem tetszett.
Megmondom őszintén megirémültem rendesen.Jah még annyi, hogy hüvelyezve és gyűrűzve is lesz.
Benne van a 20.000.- árban.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #9512 üzenetére
Nem hüvelyes ő mondta, hogy felhüvelyezik, gyűrűzik.
Mert hogy állítólag valami perselyt vagy mi a szart tesznek bele és attól nagyon fasza lesz.Ami fontos, hogy én kb 5-6 kilómétert megyek vele reggelente amikor melózni megyek, szóval sok a hidegindítás.
Inkább lecserélem az olajat, mert ez így últra gáz lesz hamarosan.Renault power
-
m3tr0
senior tag
válasz VR6-Fan #9512 üzenetére
Nem soká jön valaki aki megnézi a kocsit. Már hívott tegnap este is...látatlanba 65 k-t ígért.(Aszondja, 65 k nem is látta azt se tudja miaz...de ő megveszi)
Mondom ez komolytalan...mondtam neki,hogy 70 alatt felejtsen el.
Erre ma hívott,hogy indulnak az autóért...
Remélem nem "tücskök"....csak ne tücskök legyenek...annyira berúgtam tegnap...csak ne azok legyenek.[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #9586 üzenetére
Igen, számít. És őszintén azt várom, hogy egy új fejlesztésű autóval nem lesz annyi gond. Csak 7végén lenne használva, sok km nem is menne bele.
Nekem annyira idegenek ezek a 4 hengeres gépek, a 6 henger nagyon szimpi, de legalább az 5. És ez nem lenézés, csak a járáskultúra...Tényleg fosok ezektől a nagy dieselktől...abban reménykedek, hogy kevés használat mellett talán nem lesz probléma.
fekeandras: Nem akarom megbontani, maradjon minden széria. Nem vagyok oda az ilyen motortuningért. Persze, olcsón megvan, megy is utána. De ehhez az autóhoz annyira nem illik. Van olyan autó, amiben én is megeszközölnék egy ilyet, de nem ebben.
Amúgy a Passat 2.0 TDi 170hp -ról vélemény? Azt is próbáltam DSG -vel... Nem egy vadállat, és elég fapados az autó. Nem valami kényelmes, de az is tetszik. Csak az a fránya első kerékhajtás.
Jó lenne ez az Audi, ha tudnám, hogy megbízható.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #9611 üzenetére
Az miért van, hogy amióta megyegetek az autóval néha olyan mint ha visszafonák a kocsit?
Bejáratás?MEgyek vele minden nagyon szép nagyon jó de amikor "kicsit" odalépek neki először megtorpan a kocsi aztán észheztér.
Ezt csak a felújítás óta csinálja.
Egyébként nagyon jó let szép csendes a motor és nem füstöl olyan csúnyán mint eddig.Renault power
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #9626 üzenetére
Nah, megnyugodtam a váltóval kapcsolatban. Ugyan ez a váltó van az A8 4.0TDi -ben is, 275 lóra és 650nm -re. Azzal nem lehet gond.
Akkor te mit mondasz, turbo károsodhat ettől a művelettől? Minden tdi -n károsodhat ennek fejében a turbo... Pedig elég népszerű a chiptuning.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #9628 üzenetére
Az gyanús nekünk is. Bőven túl lehet már a 200k km -en ha vezérművet kellett cserélni. Vagy valami gond volt az autóval. Ha németországi, akkor kilőve szerintem. Szervízkönyv nélkül kilőve megint csak. De az üléseken meg lehet állapítani, mennyit ültek benne. Ha nagyon ki van ülve, akkor felejtős a gép.
Ha meglesz 1 hét múlva szombaton is, akkor megnézzük. Hétfőn telefonálok, alap infok érdekelnek. De ha alkalmas, akkor is bevisszük, és inkább megnézettjük az autót. Nem akarok beleesni semmi szarba. Turbo/porlasztók/gyertyák, mind necces.
De az a biztos, ha alapból Mo. -n lett forgalomba helyezve az autó.A váltót megkérdeztem, ugyan az mint az A8 -ban.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #9670 üzenetére
Igen, az már magáért beszél. Gondolom, hogy így a nm görbe is egyenletesebb lenne, és előbb éledne a moci.
A 280/380 -as megoldás mennyibe fájna az anyagi oldalt tekintve?dragonfx: Abban az audiban kb. annyi van. És az összes ilyen diesel gépben.
tomcsi23: Akkor még egy meghatározó tényező. Diesel autót nem veszek manuál váltóval. Navit kerestem ezekben az octaviakban, de nincs. Pedig tetszik. Nem érdekel mennyi van belőle, soha nem azt nézem. De tény, józan ész azt diktálja.
Negatívumok: -kényelem, -navi-dvd, -6 henger, -quattro, -automata, és talán kicsit lomhább.
Pozitívumok: megbízhatóság, fiatalabb, ismert előélet.
El kell dönteni. Azért megnézem először az audit.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
tomcsi23
veterán
válasz VR6-Fan #9675 üzenetére
egyszer már tényleg menni kéne egy kört tomcsival
dragonnak vagy neked?Van 1,8 turbo leon 4x4, de az nem cupra r. 2,8-as szívóval van 4x4, az a Cupra. Viszont mindkettő ritka, s korábbi gyártásúak (asszem), ~2003-ig.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tibi666
senior tag
válasz VR6-Fan #9692 üzenetére
nagyon hosszútávú terveim között szerepel egyébként egy játszós autó építése.
de most egyelőre egy öreg rom van a garázsomban, és sok alkatrész. azt sem tudom, hogy mikor fogom tudni elkezdeni. nemrég bevásároltam, de elképzelhető, hogy még évekig ott fog állni, mielőtt nekikezdek. addig az autószerelési ismereteimen fejlesztenem kell, mert most kb olajat tudok cserélni, meg szűrőket.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest